וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהרברט סמואל עד מיסטר קומאר - כל סאגת רושפלד

19.1.2017 / 12:12

יונתן רושפלד חזר השבוע לכותרות כשהודיע שהוא כן יכנס לחלל של הרברט סמואל ויפתח שם מקום בשם מיסטר קומאר, אחרי שחזר בו מכוונתו המקורית. מבולבלים? סידרנו לכם את מעלליו של השף המפורסם בשנים האחרונות על גבי ציר זמן

קפטן קארי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אין לו רגע דל/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אין ספק שהשם שנכתב מספר הפעמים הרב ביותר במדור האוכל שלנו בשנתיים האחרונות, כמו גם במקביליו בכלי התקשורת המתחרים, הוא יונתן רושפלד. האיש סיפק כמויות לא מועטות של כותרות, אם בזכות עשייה במטבח, אם בזכות כוונות שלא יצאו לפועל, ואם בגלל לא מעט שערוריות אותן הצליח לעורר באמצעות חשבון האינסטגרם שלו. הפה הגדול של רושפלד, שלא תמיד עובר פילטרים באינסטגרם, הצליח לסבך אותו לא מעט בשנתיים האחרונות, אבל ככל הנראה התסבוכת החמורה ביותר הייתה זו שגרמה לו לסיים את יחסיו עם קבוצת עדי'ס לייף סטייל, של עדי שטראוס, מי שהחזיקה בעבר את כל מסעדותיו.

אחרי תקופה של שקט ורגיעה בגזרת רושפלד, החודשים האחרונים חזרו להסעיר את ביצת הקולינריה המקומית. רושפלד הודיע שהוא רוכש את הרברט סמואל, התחרט, שטראוס לא נשאר חייב והודיע שהוא תובע אותו ובית המשפט הטיל עיקול על הדוכן שלו בשרונה.

השבוע הודיע רושפלד, שהוא יחזור בסוף להרברט סמואל, ושהחלל החדש בשם מיסטר קומאר, ישמש מקום לארוחות שונות, ולא יענה להגדרה הסטנדרטית של מסעדה. מבולבלים? סידרנו לכם את כל השלבים מהתחלה על גבי ציר זמן.

הבהרה: השתלשלות האירועים עשויה לעתים להראות כמו פארודיה על רושפלד ומעלליו. עם זאת, יש בה גם הומור עצמי, עלינו, עיתונות האוכל, שקופצת וממהרת לפרסם כל הכרזה של השף, והופכת כל פוסט אינסטגרם לידיעה חדשותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully