וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו שמש בינואר: ארוחת צהרים מושלמת בשוק הכרמל

M25 בשוק הכרמל היא לא פחות מחגיגה לחיך ולכיס של חובבי הבשר. פורום ארוחות הצהריים מגיע למקום שבו הסלוגן "מסעדת שוק מחומרי הגלם הטריים ביותר" הוא לא קלישאה, אלא אמת לאמיתה

אם 25. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קרן שמש ב- M25/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

רקע

שעה: 13:00.

מיקום: סמטת הכרמל 30, שוק הכרמל.

נעים להכיר: מסעדת M25, מסעדת בשרים מבית המיט מרקט בשוק הכרמל, נפתחה ביוני 2015, בדיוק במרחק של 25 מטר מהקצבייה המוערכת.

על הסירים ומאחוריהם: השף יהונתן בורוביץ' (קפה 48 לשעבר) על הגריל, כשמאחורי המקום עומד ירון קסטנבוים, בעברו שף, כיום יועץ קולינרי ומבעלי המיט מרקט.

מה בתפריט: הרעיון כאן הוא לשים את חומר הגלם - הבשר, במרכז, ולהתעסק בנתחים פחות שגרתיים - כמו לשון, חלקי פנים ועוד. אבל אפשר למצוא גם המבורגר, מנת שווארמה בצלחת ועוד. התפריט עצמו מבוסס על בשר ולמי שלא בעניין כדאי לוותר מראש.

לכל הביקורות של מועדון ארוחת הצהריים

עיצוב ואווירה

M25 היא מסעדה שוקקת חיים בשעות הצהריים, אשר עונה בדיוק להגדרה של מסעדת שוק, במובן הטוב של המילה. העיצוב פשוט ופונקציונלי, החשיבות העליונה ניתנת לאיכות המזון, ויש מעט מאוד עניין בכל היתר. קיים סיכוי סביר שבדרככם לארוחת הצהריים, תעברו בדרך על פני קצביות, ריחות של דגים ולכלוך, אבל זה חלק מהעניין - הרי לא מדובר כאן בשוק מצוחצח מתחת למגדלי מגורים מפוארים. את החלל שבפנים ממלאים כיסאות ושולחנות פשוטים וספסלי פיקניק בחוץ. ולמרות העיצוב הפשוט יש בו משהו מאוד מזמין ולא מחייב, במיוחד בשעת צהריים. זה שוק הכרמל וכך נראית תפאורה של מסעדת שוק אמתית; הרבה המולה ואווירה שמשדרת שכאן זה המקום הנכון לאכול את ארוחת הצהריים שלכם, כי פה תקבלו את הכי טרי.

במקום קהל מגוון של המון סוגים של אנשים, כולם נראים די מבסוטים. עוברי אורח מטיילים בשוק, עובדים מהאזור, תיירים, מבוגרים ותינוקות. ישבנו בחצר הנעימה, ביום שמש קריר, מהמקומות המושלמים להתחרדנות חורף. המסעדה הייתה מפוצצת כשהגענו ואפשר להבין למה.

שירות

יש פה הרבה נותני שירות ששולטים ביד רמה בנתחים, ועובדים בשיטה מעולה – ממטירים על כל שולחן את כל האוכל שהזמין ועוברים לשולחן הבא. קחו בחשבון שהמורעבים יצטרכו לחכות זמן מה לאוכל, וככל הנראה כשהוא יגיע - כל המנות ינחתו ביחד על שולחנכם. לנו זה התאים מה גם שהקונספט הזה מצוין בארוחות שרינג.

התפריט כתוב על לוח שעל הקיר כך מי שמתקשה לראות למרחק ייאלץ להסתמך על טוב ליבם של הסועדים עימו שיקריאו לו, או על סבלנות המלצר.

בביקורת הקודמת

טעים ומשתלם בעסקית של דייגו סאן, אז למה אף אחד לא בא?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully