וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווארמקס: הרשת ששוברת את שוק השווארמה

24.1.2017 / 12:04

השווארמה, מהמאכלים האהובים ביותר בישראל מופיע בגרסה חדשה: תכירו את רשת שווארמקס שמציעה מנות שווארמה עם טוויסט בריא ומבטיחה מחירים עממיים. מחר יפתח רשמית הסניף הראשון שלה בתל אביב

שווארמה ירושלמית על לאפה ברשת שווארמקס. דניאל לילה,
שווארמה ירושלמית בשווארמקס/דניאל לילה

רחוב אבן גבירול בתל אביב מסומן כבר מזמן ככר פורה לאוכל רחוב. לאחרונה הוא גם הפך למקום שבו מתחילות רשתות מצליחות, מתחמים וטרנדים, (כדוגמת הפוקי, הפועל ברחוב אבן גבירול אשר אמש נפתח מקום מתחרה באותו רחוב ממש המציע את הקערה מפורסמת תחת השם פוקי שופ בככר רבין). מחר תיפתח רשת שווארמקס, רשת מסעדות שווארמה חדשה וכשרה, המתוכננת להיות בפריסה ארצית.

מאחורי הקונספט והרשת עומד יהודה אלמוזלינוס (בעלי השניצליה). "חשבתי לפתח קונספט שייגע גם בקטע הבריאותי וגם ישדרג את השווארמה", הוא מסביר. "יש לנו מנות מובנות שבהן השווארמה יורדת מהסיח ועוברת לפלנצ'ה ואז מחברים טעמים עם פלפלים, פטריות, קרם קוקוס וכו', יש מבחר גדול של מנות ואנחנו בפיתוח של עוד מנות". המנות פותחו על ידי טכנולוג מזון לצד שף הרשת - גלעד דולב.

שווארמה ירוקה עם טחינה ברשת שווארמקס. דניאל לילה,
שווארמקס ירוקה עם טחינה/דניאל לילה

בתפריט: שני עמודי שווארמה קלאסיים - הודו נקבה וכבש.
השווארמה שכאמור עוברת חיתוך בגרילר ישירות לפלנצ'ה, מגיעה בשלל מנות בהן: שווארמקס תאי עם תערובת ירקות, בצל ירוק, צ'ילי חריף ברוטב קוקוס וג'ינג'ר; שווארמקס עולמית עם מרגז, פטריות, בצל וסלסה של עגבניות; שווארמקס ירוקה אפונה, בייבי תרד, פטרוזיליה וטחינה ירוקה ; שווארמקס רד רוטב שקשוקה, ביצים וטחינה גולמית; קינג עוף שווארמקס עם כבד עוף ולבבות, בצל מטוגן בתיבול סומאק וטחינה ועוד.

השווארמקס מוגשות בפיתה, לאפה, באגט, פרנה או בצלחת. המחירים ינועו בין 25 שקלים לשווארמקס בפיתה, 35 שקלים לשווארמה בלאפה ו-55 שקלים למנה בצלחת עם תוספות כמו צ'יפס או אורז. ארוחה עסקית בצלחת בתוספת צ'יפס ושתייה תעלה 37 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שווארמה ברשת שווארמקס. דניאל לילה,
שווארמקס אירופאית עם צ'יפס בטטה/דניאל לילה

לאלמוזלינוס יש תכניות גדולות לשנה הקרובה. "ב-2017 ייפתחו בסביבות 16 סניפים, יש הרבה מועמדים, פשוט עד שלא נבחן את הקונספט החדש אנחנו לא מתחילים את זה". לא מדובר על סניפים קטנים - הסניף הראשון מתפרס על פני 100 מ"ר. הסניף הבא בקנה, מתוכנן להיפתח ברחוב הברזל ברמת החייל בתל אביב.

שווארמקס. רחוב אבן גבירול 14. שעותפתיחה החל ממחר: א'-ה' 11:00-1:00. ו' 11:00- שעה לפני כניסת שבת. כשר

שווארמה עם ביצת עין בשווארמקס. דניאל לילה,
שווארמה אדומה עם ביצת עין/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully