וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדות במקומות המטורפים בעולם

25.1.2017 / 12:00

אין להן אולי כוכבי מישלן אבל תאמינו לנו שאתם רוצים לאכול בהן. המסעדות ברשימה הזאת נמצאות במקומות הכי מטורפים שיכולים להיות, עם נוף בלתי נשכח, שהופך את האוכל למשני

המסעדות עם הנוף היפה בעולם. ShutterStock
הנוף הנשקף ממסעדת הדרקון הירוק/ShutterStock

בדרך כלל הקריטריונים להיכנס לרשימה כזו או אחרת של המסעדות הטובות בעולם מתרכזים בראש ובראשונה באוכל, ורק אחר כך ברמת שירות ואווירה. אבל שיקולים כמו הלוקיישן , לרוב לא תופסים מקום מרכזי. אבל יש מסעדות ברחבי העולם, לרוב במקומות נידחים ומבודדים, בהם החוויה הבלתי נשכחת נוגעת הרבה יותר לנוף הנשקף מן החלונות, מאשר למה שעל הצלחת. אלו יכולות להיות מסעדות על הרי האלפים המושלגים, בהרי הגעש של לנזרוטה או אפילו על סט של סרט שר הטבעות בניו זילנד, הנה רשימה של כמה מסעדות בעולם שבהחלט שוות את המסע והכסף.

מסעדת לה 3842, אגוויי דו מידי, הרי האלפים בצרפת

המסעדות עם הנוף היפה בעולם. ShutterStock
12,605 צעדים מעל פני הים/ShutterStock

Le 3842 ממוקמת 12,605 צעדים מעל פני הים, בגובה של כ-3,842 מטרים, על פסגת אחד מהרי האלפים שבצרפת. היא מציעה נוף של ההרים המושלגים והיפים, נוף שאין לו כמעט מתחרים. המבקרים שירצו להגיע לנקודה המבודדת, יוכלו להגיע עד לפסגה רק באדיבות רכבל מיוחד. אגב, למעט מבית קפה נוסף, פיסגת ההר המושלגת ריקה לחלוטין. המסעדה מציעה מטבח צרפתי והרבה תוצרת מקומית. המסעדה מומלצת למבקרים בעיירה שאמוני שבצרפת, הנמצאת יחסית קרוב להרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מסעדת אל דיאבלו (El Diablo), פארק לאומי Timanfaya בלנזרוטה שבספרד

המסעדות עם הנוף היפה בעולם. ShutterStock
נוף בלתי נשכח של הרי געש/ShutterStock
המסעדות עם הנוף היפה בעולם. ShutterStock
הבשר נצלה על הר הגעש/ShutterStock

באל דיאבלו, מסעדת ברביקיו בפארק הלאומי Timanfaya, שבלנזרוטה, ספרד, מוגשת ארוחת בשרים מפוארת וחד פעמית המבושלת על הר געש. לפני הארוחה, יוכלו האורחים לעשות סיור על הר הגעש, הרדום מאז 1824. חוץ מהחידוש והריגוש של המשתה הנועז, נהנים האורחים כמובן מנוף פנורמי של הרי האש הנשקף מהמסעדה.

דה גרין דרגון אין (The Green Dragon Inn), מטמטה, ניו זילנד

המסעדות עם הנוף היפה בעולם. ShutterStock
כמה ירוק!/ShutterStock
המסעדות עם הנוף היפה בעולם. ShutterStock
סביבה סוריאליסטית/ShutterStock

מסעדת דה גרין דרגון אין, שוכנת בסביבה סוריאליסטית שנקראת Hobbiton movie set (סט הצילומים הוביטון). זה המקום בו צולמה טרילוגיית שר הטבעות וסרטי ההוביט. באזור אין כמעט כלום חוץ, משטח חקלאי ירוק אותו צריך לחצות עד שמגיעים להוביטון. הנוף השלו הניבט מהמסעדה הוא של הפלך הציורי שכיכב בספרים ובסרטים - דשא ירוק זוהר ומים שקופים וצלולים.

סוהיל אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות

המסעדות עם הנוף היפה בעולם. מתוך אתרי המסעדות, אתר רשמי
לחובבי הנוף המדברי/אתר רשמי, מתוך אתרי המסעדות

בניגוד לכל היתר, זאת כנראה מסעדה שתאלץ להישאר בפנטזיות שלנו, לפחות עד שיפרוץ שלום עולמי. אנשי המדבר, זה בשבילכם - מסעדת סוהיל ממוקמת בקסר אל סראב, ריזורט מדברי, והיא נראית כמו מקום מושלם לנקות בו את הראש. המסעדה תחת כיפת השמים, משקיפה על מדרונות חוליים מתונים ויפיפיים. המסעדה מגישה תפריט רחב היקף, הכולל סוגים שונים של בשר המגיעים מכל רחבי העולם. הדובדבן שבקצפת הוא הנוף בשעות השקיעה.

Ithaa מסעדה מתחת למים, ראנגאלי איילנד, האיים המלדיביים

המסעדות עם הנוף היפה בעולם. מתוך אתרי המסעדות, אתר רשמי
האיים המלדיביים/אתר רשמי, מתוך אתרי המסעדות
המסעדות עם הנוף היפה בעולם. מתוך אתרי המסעדות, אתר רשמי
לאכול עם הדגים/אתר רשמי, מתוך אתרי המסעדות

מסעדת איטהה מתחת למים, בריזורט קונרד שבאיים המלדיביים היא כנראה המסעדה השווה ביותר בעולם בז'אנר המסעדות מתחת למים. היא גם נבחרה בעבר למסעדה היפה ביותר בעולם על ידי הניו יורק דיילי ניוז. המסעדה מאפשרת לאורחים להיות מוקפים ביצורים ימיים מכל כיוון, מבלי להרטיב את הרגליים. שווה במיוחד להגיע לארוחת צהריים, וליהנות ממראה מרהיב. במסעדה אגב מזהירים כי בימים מסוימים, האורחים וצוות המסעדה חייבים לשים משקפי שמש על מנת להגן על העיניים מהשמש המסנוורת. אותנו בעיקר מעניין כמה זה מוזר לאכול דגים, בזמן שחבריהם צופים בכם.

Faviken ב- Jarpen, שוודיה

המסעדות עם הנוף היפה בעולם. ShutterStock
פנו לעצמכם יום/ShutterStock

לא פשוט להגיע למסעדת Faviken, מסעדה שוודית שנחשבת לאחת מהמסעדות הכי טובות בעולם. ספונטנים לא תוכלו להיות במקרה הזה, ההגעה אליה דורשת תכנון מראש. המסעדה ממוקמת בג'ארפן, אשר נמצאת במרחק של שעת טיסה משטוקהולם הבירה, או שבע שעות נסיעה ברכב. המסעדה מוקפת בטבע, קרובה לנהר, וסביבה יערות בלתי נגמרים. האוכל המוגש במסעדה מבוסס כולו על גידולים מהאיזור סביב וארוחה בה מוגדרת כחוויה בלתי נשכחת. למרבה המזל, יש שם גם חדרים בהם תוכלו להישאר אם לא בא לכם על לעשות את המסע הזה שוב עוד באותו יום.

Stratosfare, קוווינסטאון, ניו זילנד

המסעדות עם הנוף היפה בעולם. ShutterStock
נוף מכל שולחן במסעדה/ShutterStock

מסעדת Stratosfare ממוקמת בשמורת סניק בן לומונד, ההררית שבקווינסטאון ניו זילנד. המסעדה משקיפה על העיר קווינסטאון ועל האגם היפיפה Wakatipu. למרות שהנוף של האגם מרהיב מאוד במהלך היום, הוא אפילו יותר יפה ופסטורלי בשקיעה. בזכות העיצוב הייחודי של המסעדה, כל שולחן ושולחן בו תשבו ישקיף על נוף נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully