וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרפים ותפוחי אדמה: שני מקומות חדשים בפלורנטין

2.2.2017 / 13:28

שכונת פלורנטין ממשיכה להתחדש: הניוקי שופ ייסגר ובמקומו יפתח סניף נוסף לברטון קרפרי. כמו כן, בעלי הניוקי שופ יפתח מקום חדש שיתמחה כל כולו בתפוחי אדמה אפויים

סיור אוכל בפלורנטין. : דור קדמי, מערכת וואלה! NEWS
פרידה מהניוקי. הניוקי שופ בפלורנטין/מערכת וואלה! NEWS, : דור קדמי

שכונת פלורנטין לא מפסיקה לחדש ולהפתיע. האזור שהפך לאחרונה למעבדת ניסויים קולינרית שבה קורים דברים מעניינים כמו מקום שמתמחה רק בצ'יפס ואף מגיש אותו עם שוקולד, או דדה, מזללה (שבעליה מככב בימים אלה באח הגדול) המגישה מנה אחת של חביתה מקופלת בשלל וריאציות, ועוד. השבוע תיסגר לפעילות הניוקי-שופ, שהגישה בשנים האחרונות לתושבי פלורנטין ניוקי ופסטה טריים בייצור עצמי. טל רשבסקי הקים את המקום בתחילת 2015 וניהל אותו בעצמו. בתחילה הוא הגיש שם חמישה סוגים שונים של רטבים המשתדכים לניוקי טרי ובהמשך התפריט הורחב והוגשו בניוקי שופ גם פסטה וטורטליני טריים.

ברטון קרפרי מקומי. יעל לאור, ספק 500
פותחים סניף בפלורנטין. ברטון קרפרי/ספק 500, יעל לאור

רשבסקי, שמאז שהוקמה המסעדה הפך לאבא לשניים, מספר שהסיבה לסגירה היא שחיקה והרצון לבלות יותר זמן עם משפחתו. "זאת החלטה שהתבשלה הרבה זמן ולא קשורה בפן העסקי אלא בפיזי הנפשי", משתף רשבסקי. "מסעדנות מורכבת בשבילי מיחסי אהבה ושנאה קיצוניים, אין יום שלא שאלתי את עצמי למה אני צריך את כל זה ובאותה נשימה התאהבתי במקום מחדש. לאחרונה הרגשתי צורך בהפסקה על מנת להיות בעל ואבא". רשבסקי מתאר שלל בעיות שהקשו עליו בתור עסק שהוא הבעלים היחיד שלו ומנהל אותו לבד, "אין שף שהקים מסעדה שלא יזדהה עם התחושה הזאת, מדובר בשוק קשה עם אחוז כשלון גבוה. מוזרה ההרגשה לסגור דווקא כשאתה מצליח. תמיד ידעתי שלא נכניס משלוחים ושלעולם לא אוכל להגדיל את שעות הפעילות. הבנתי עד כמה אני לא מנהל אלא טבח שרוצה להתעסק באוכל ולא במרדף תמידי אחר עובדים או ספקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיתה במילוי תפוחי אדמה עם שמנת חמוצה. טל רשבסקי,
פיתה במילוי תפוחי אדמה ראטה. הקונספט החדש/טל רשבסקי

במקום הניוקי שופ יפתח במהלך חודש מרץ סניף נוסף לברטון קרפרי, מסעדת הקרפים הצרפתית מרחוב אבן גבירול. מדובר אמנם בסניף שני אבל לא האחרון, היזמים שעומדים מאחורי הברטון מעוניינים להמשיך ולהתרחב בעתיד.

רשבסקי שמפנה את מקומו על שדרות וושינגטון לא מתיישב לנוח, הוא קופץ מיד למיזם חדש, גם הוא באותו רחוב, שצפוי להיפתח כבר בשבועיים הקרובים. ובתוכנית דוכן אוכל המבוסס על תפוח אדמה מזן ראטה,"זה עוד לא סגור אבל אני חושב שזה מה שאני רוצה לעשות", מפרט רשבסקי, "מדובר בחנות אוכל קטנה שבה אגיש תפוחי אדמה מזן ראטה, אפויים על גבי נייר חום, עם תוספות שונות. אבל אולי יהיה גם ניוקי בשקית נייר, צ'יפס ראטה, אולי גם פסטה. משהו קטן שיהיה פתוח בשעות הערב בלבד ויהיה לי קל לתפעל אותו". רשבסקי עשה ניסויים במהלך השבועות האחרונים על תפוחי אדמה מסוג ראטה, הכין מנות שונות ובדק מה יכול לעבוד. גם הניוקי שופ היה אמור להיות משהו אחר לגמרי עד יומיים לפני הפתיחה כך שעם יזם קולינרי כמו רשבסקי אי אפשר להיות בטוחים מה תהיה התוצאה עד הרגע האחרון.

הניוקי שופ ימשיך לפעול עד ה-8 בפברואר.

ניוקי שופ. שדרות וושינגטון 22, תל אביב יפו. 054-256-9919

תפוחי אדמה ראטה. ShutterStock
תפוחי אדמה ראטה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully