וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה את חוקי המשחק: בר יין קולינרי חדש בחיפה

6.2.2017 / 15:35

העיר חיפה ממשיכה לצמוח ולהתפתח, לא רק בתחום הקולינרי. בר יין חדש בעיר, מציע לצד תפריט אוכל משתנה, יינות במחירים נגישים במטרה לשנות את תרבות האלכוהול בעיר

בר יין של אנדריי סוידאן. אנדריי סוידאן, מערכת וואלה! NEWS
תפריט שתומך ביין/מערכת וואלה! NEWS, אנדריי סוידאן

סצנת הקולינריה והאלכוהול בחיפה ממשיכה לצמוח ולהתפתח; אל המסעדות הפופולריות בעיר, והברים המצליחים כמו קנטינה סושיאל וווספר, מתווסף כעת בר יין חדש ומסקרן.

במשך 100 שנים עוסקת משפחת סוידאן החיפאית באלכוהול וביין. המשפחה היא משפחה ותיקה של סוחרים, סב המשפחה היה המייבא הראשון לארץ של מותגי הויסקי ג'וני ווקר ו-JB, ועכשיו הנכד, אנדריי סוידאן, מומחה ליין, מנהל את חנויות האלכוהול שבבעלות המשפחה בחיפה. לאחרונה פתח אנדריי בר יין בשדרות הנשיא בחיפה במטרה לקדם את תרבות היין בחיפה ולתת במה למגוון רחב של יינות ולאוכל טוב שמלווה אותם. "לדעתי שוק היין הישראלי מוגבלת ביכולת שלו להנגיש את מוצריו", אומר סוידאן, "יקבי בוטיק לא יכולים להתבטא ויינות עצמאים לא מקבלים מספיק חשיפה. רציתי לקחת את התחום הזה ולקדם אותו".

Wine Bar By Andre Suidan מציע תפריט אוכל לא קבוע של מנות מתחלפות, על פי חומרי הגלם הטריים והנגישים בשוק, המגיעים למטבח המסעדה. את המנות מכין השף ניסים דאוד, והן נבנו כך שידגישו את טעמי היינות המיוחדים המוגשים במקום.

בר יין של אנדריי סוידאן. אנדריי סוידאן, מערכת וואלה! NEWS
רוסטביף ביתי/מערכת וואלה! NEWS, אנדריי סוידאן

בין המנות בתפריט תוכלו למצוא טרין גבינות עם סלט ירוק ולחם קלוי (39 שקלים) או סלט על הכרמל העשוי מעגבניות שרי, עלים ירוקים, בצל סגול, קרוטטוני ורוטב קיסר (45 שקלים); יש גם קדירת בשר בסגנון ביף בורגיניון (52 שקלים) או צלחת רוסטביף עם קורנישונים ולחם הבית (65 שקלים).
בנוסף תמצאו כאן פלטות של גבינות בגדלים שונים, שיכולות להתאים במיוחד לטעימת יינות.

"הרגשתי שתחום האירוח בחיפה הוא נושא טעון שיפור", מספר סוידאן על הסיבות שהובילו אותו לפתיחת בר יין, "רציתי להביא אל קדמת הבמה יינות איכותיים שמשקפים את האדמה שלהם, עם טעם מובחן ואפיון ברור של המקום ממנו הגיעו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בר יין של אנדריי סוידאן. אנדריי סוידאן, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב גם בצהריים/מערכת וואלה! NEWS, אנדריי סוידאן

1300 סוגים של יינות מחזיק סוידאן בבר היין והוא מאפשר ללקוחות המקום להיות אלו שקובעים אילו יינות יימכרו בכוס בכל רגע נתון. "זאת שיטה שעובדת מצוין", הוא מפרט, "לקוח שמתעניין ביין ומעוניין לטעום אותו בכוס יכול לבחור כל בקבוק מהתפריט. בהמשך נמכור את היין הזה בכוסות ללקוחות נוספים".

בבר יין יש גם ארוחות טעימות המתקיימות אחת לשבוע במהלכן מגישים 6 מנות, עם כוס יין המותאמת לכל אחת מהמנות. בקרוב מתכנן סוידאן לפתוח את המקום גם לצהריים ולאפשר לחיפאים לאכול ארוחות צהריים קלות בליווי יין עם אחוזי אלכוהול נמוכים יותר, שמתאים לאמצע היום.

Wine Bar By Andre Suidan, שדרות הנשיא 98 חיפה שעות פעילות: כל ימי השבוע מ-17:00 ועד חצות, 050-4274556. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully