וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש וצעיר למסעדת אוקינאווה בתל אביב

16.2.2017 / 12:44

דווקא בתקופה בה טרנד הסושי נרגע, המסעדה הוותיקה אוקינאווה מתרחבת לסניף שני. בגרסה הנוכחית המסעדה צעירה וצבעונית יותר, ולצד הסושי מגישה שלל מנות יפניות עדכניות

אוקינאווה, אוקינאווה לבונטין. אפיק גבאי
הצד המגניב של יפן/אפיק גבאי

לאחרונה נדמה כי הסושי, מי שפתח את הצוהר למטבח היפני עבור הישראלים, קצת נעלם ממפת הקולינריה התל אביבית. כלומר, הסושיות עדיין כאן כמובן, אך למעשה מאז פתיחתה של מסעדת הסושי דיינינג היוקרתית על גג מלון נורמן, לא נפתחה אף מסעדת סושי מסקרנת. את מקומו של הסושי הספיק לתפוס בינתיים הראמן שהפך להיות הטרנד היפני הלוהט. כעת, סושי-בר חדש ועדכני מבקש להחזיר את הסושי לקדמת הבמה, לצד מנות יפניות נוספות.

הערב ייפתח להרצה סושי-בר חדש מבית אוקינאווה, ברחוב לבונטין בתל אביב. הסניף החדש הוא המשך ישיר של הקו המאפיין את מסעדת האם בנווה צדק - סושי מוקפד, אליו מתלוות מגוון מנות מהמטבח היפני, בתפיסה חדשה, עדכנית וצבעונית על פי טרנדיים עיצוביים וקולינריים יפניים. אחת עשרה שנים אחרי שנפתחה מסעדת אוקינאווה בנווה צדק, נפתח הסניף החדש במתחם גן החשמל והתפריט שלו נאמן לקו הקולינרי המונהג בסניף בנווה צדק, במרכזו מנות סושי בקומבינציות שונות המבוססות על דגים טריים ופירות ים, לצד מנות יפניות עדכניות.

אוקינאווה לבונטין. אפיק גבאי,
שוק ברווז/אפיק גבאי

רעות גרשוני, מהבעלים של אוקינאווה, מספרת שההשראה למקום החדש מגיעה משכונת שיבויה הטרנדית בטוקיו, שכונה עמוסה וצבעונית שמזכירה את כיכר טיימס במנהטן, "המקום החדש שואב את ההשראה שלו מתרבות האוכל היפנית העכשווית", מספרת גרשוני, "וגם מביא את החוויה של רובע שיבויה בטוקיו, שם יש ריכוז ברים ומסעדות גבוה מאוד והם מלאים בצעירים. אנחנו מאמינים שהחוויה החדשה תשבה את ליבם של לקוחות האזור, לקוחות אוקינאווה הותיקים שיגיעו לחוות משהו חדש, כמו את ליבם של קהלים חדשים שיכירו אותנו לראשונה".

בין המנות בתפריט אפשר למצוא אוקינאווה אוסוזוקורי שהן פרוסות דקות של סשימי סי בס בזיגוג רוטב דגים לצד קרם בזיליקום תאילנדי, רוטב יוז'ו תפוזים, טבעות צ'ילי וצנון מוחמץ (45 שקלים); אבי קראנץ- שרימפס קצוץ מתובל במיונז יפני וטוביקו ירוק מונח על ריבועי אורז פריכים (46 שקלים); מרק קטצ'ו אודון מאטריות אודון יפניות, בקצ'וי, דייקון כבוש, ביצה רכה, חזה עוף בפנקו או שרימפס בטמפורה ותערובת תבליני טוגראשי (48 שקלים); קלמרי קנזורי מושרה במשחת פלפלים יפניים חריפים ויוז'ו שנצרב בגריל ומוגש לצד פלח לימון (46 שקלים); ויש גם מנת פועלים יפנית של קערת אורז, שוק ברווז צלוי, דייקון מוחמץ, באקצ'וי חלוט, בצל ירוק , צנון כתוש ואונסן טמאגו (52 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוקינאווה, אוקינאווה לבונטין. אפיק גבאי
הסושי הוא העיקר/אפיק גבאי

בתפריט הסושי של אוקינאווה תמצאו רולים מעניינים כמו איילנד רול, רול אינסיידאאוט במילוי שרימפס טמפורה, אספרגוס ומלפפון במעטפת אבוקדו וצלופח בטריאקי מצומצם (48 שקלים) או סמוראי רול, רול אינסיידאאוט במילוי סלמון, אבוקדו ועירית במעטפת טונה אדומה, בס ואיקורה (46 שקלים); ויש גם כמה אלטרנטיבות טבעוניות כמו סוויט דרים, רול של אושינקו וקנפיו, שיטאקה ובטטה במעטפת אבוקדו ובטטה (34 שקלים) ועוד.

אוקינאווה, אוקינאווה לבונטין. אפיק גבאי
אוכל עדכני/אפיק גבאי

באוקינאווה החדשה שמו דגש גם על העיצוב, התקרה נראית כמו אדרת דג ענקית עשויה עץ טבעי, השולחנות נמוכים והישיבה היא על שרפרפים צבעוניים בסגנון יפני מסורתי, המון פריטים קטנים ממלאים את החלל ועל הקירות מצויר גרפיטי צבעוני. שני החללים של המקום נפגשים בחלל כניסה ובו בר ישיבה נמוך. בחלל הסמוך נבנה חלל שקוף דרכו אפשר לראות את הסושי בזמן ההכנה.

אוקינאווה לבונטין שתיפתח היום להרצה תהיה פתוחה בימים ראשון עד שישי מ-18:00 בערב ועד חצות, ובימי שבת מ-17:00 ועד חצות. בהמשך, המקום ייפתח גם לצהריים.

אוקינאווה, לבונטין 11, מתחם גן החשמל תל אביב, 03-5101099. לא כשר

אוקינאווה, אוקינאווה לבונטין. אפיק גבאי
אוקינאווה, אוקינאווה לבונטין/אפיק גבאי
אוקינאווה לבונטין. אפיק גבאי,
אוקינאווה לבונטין/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully