וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שהביא לגורדון רמזי מישלן

13.2.2017 / 15:50

קוקה קולה משיקה את המשקה הכי בריא שלה עד כה, כוכב מישלן שני לשף הישראלי של גורדון רמזי והמבורגר לגו משוגע - חדשות האוכל מהעולם

אחד הישראלים המצליחים ביותר בחו"ל, שאתם כנראה לא מכירים, הוא גלעד פלד (32). בימים האחרונים עלה שמו לכותרות בחו"ל, בזכות העובדה שקטף תוך שנה, כוכב מישלן שני למסעדה של גורדון רמזי בבורדו שבצרפת, Le Pressoir d'Argent.

פלד התמחה אצל רמזי בלונדון כבר בשנים הראשונות שלו בתחום הקולינריה. בהמשך חזר לארץ ופתח את מסעדת היוקרה המוערכת פושקין, בה בישל במשך מספר שנים קולינריה צרפתית עילית. לאחר סגירת המסעדה עזב את ישראל בתסכול רב על ההתנהלות הקולינרית בארץ ומאז הוא נמנע מראיונות לכלי תקשורת בארץ. לאחר שחזר לעבוד עם רמזי במסעדה הצרפתית הפידבקים לא הפסיקו להגיע. לפני שנה הוא קיבל כוכב מישלן ראשון, והשנה הגיע גם הכוכב השני כמו גם הפידבק המתבקש מהבוס. "אני כל כך גאה בגלעד וצוות המסעדה על שקיבלו כוכב מישלן שני תוך 17 חודשים! השימוש במיטב היין והבשרים הבריטיים בשילוב חומרי הגלם הצרפתיים הם שהופכים את המסעדה למה שהיא היום. בראבו חברים".

קוקה קולה משיקה את הגרסה הכי בריאה שלה עד כה

היציאה האחרונה של קוקה קולה נקראת קוקה קולה פלוס והיא הגרסה הבריאה ביותר שתושק, נכון להיום, של המשקה הפופולרי. המשקה יושק ויימכר בשלב הראשון ביפן בלבד, שוק בעייתי בעבור החברה בשל הרגלי התזונה הבריאים שלו ושל חשיבות אריכות החיים בו. בניגוד לדיאט קולה בה ישנן כמויות מופחתות של סוכר וקלוריות, כאן במוצהר מבטיחים היצרנים אף שיפור של המצב הבריאותי. להעדר הקלוריות והסוכר, מצטרפים פה 5 גרם של סיבים תזונתיים שישולבו בכל בקבוק. החברה טוענת ששתייה של בקבוק אחד לאורך היום לצד ארוחות יוריד את ספיגת השומן ואת רמות הטריגליצרידים בדם. החברה ממליצה על שתייה של בקבוק אחד בלבד ובזמן ארוחה. ההשקה של הבקבוק תהיה ב-27 במרץ, אבל למי שלא מתכנן לעלות על טיסה בקרוב, אפשר להזמין את הקולה פלוס באמאזון.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

דומינו'ס נכנסת לעסקי החתונות

דומינוס פיצה. באדיבות דומינוס,
פיצות בדומינוס/באדיבות דומינוס

עונת החתונות בארצות הברית כבר לא תהיה אותו הדבר. בדומינו'ס פיצה החליטו להפסיק את מסורת המתנות היקרות לחתונה ומציעים שלל פיצות לאירוע המיוחד. החברים והאורחים יכולים לקנות לחתן ולכלה שלל פיצות, החל ממסיבת הרווקות, לקייטרינג ואפילו לליל הכלולות. החבילות יכללו פיצות שינועו בין 20-100 דולר. היכונו היכונו, בהמשך מתכננים ברשת להפיץ את הבשורה גם מעבר לאוקיינוס.

תחרות האוכל של פינטרסט

פיצה פירות יער. פינסטרט, צילום מסך
מנת ילדים מנצחת/צילום מסך, פינסטרט

אתר התמונות המדהים פינטרסט עמוס בתמונות מעוררות תאבון וכמובן, השראה. הכמויות הבלתי נגמרות של התמונות הופכות את ההתמצאות בממשק למעט קשה לניווט בתוך ים ההיצע. כדי לסייע למשתמשים השיקו בפינטרסט אנגליה אירוע ראשון של פרסי אוכל, במסגרתו הוכרזו המנצחים של המתכונים האולטימטיביים ב-12 קטגוריות, החל מהבראנץ' הטוב ביותר דרך מנות ללא גלוטן ועד לארוחות ילדים.

לרשימת הזוכים המלאה של הטקס

הרכיבו בעצמכם: המבורגר לגו בפיליפינים

בסצינה הקולינרית בפיליפינים, פועלת אחת המסעדות המעניינות של התקופה האחרונה: מסעדת בריק בורגר, שמגישה שלל מנות שמשבוצות בהן קוביות לגו אכילות. כוכבת המסעדה היא ללא ספק מנת ההמבורגר לגו, כשקציצת הבשר שבו מתחבאת בין שתי לחמניות צבעוניות המעוצבות בצורה של קוביות לגו. המסעדה שנפתחה באוגוסט 2016 משלבת את קוביות הלגו גם בעיצוב ואפילו בקינוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully