וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת בשר חדשה בגדרה

22.2.2017 / 13:11

בשקט בשקט הופכת גדרה לשם דבר בסצינה הקולינרית. אחרי פתיחתה של אברטו לפני מספר שבועות, המצטרפת החדשה לסצינת הקולינריה המקומית היא מסעדת בשרים מושקעת בשם פרה פרה

פרה פרה המסעדה. אפיק גבאי
בשר מקומי ואיכותי/אפיק גבאי

גל מסעדות הבשר ממשיך ושוטף אותנו, כמעין תגובת נגד מתמשכת לטבעונות. אחרי בריסקט שהביאה אל חדרה את בשורת הבשר המעושן, ואחרי בישיק, מבשלת הבירה המשפחתית שהחלה להגיש ארוחות בשר מושחתות במשמר איילון, עכשיו מגיע תורה של גדרה להתקשט במסעדת בשר איכותית ומבטיחה, פרה פרה. מקור השם הוא במפעל, איטליז ומעדניה בגדרה המתמחה בנתחי בשר, עוף וכבש, ונקניקיות בייצור עצמי. עוד במקום מוצרי מעדנייה כמו פסטות, רטבים, בירות בוטיק, יינות מקומיים, כלי בישול וסכינים, והכל מגיע גם במשלוחים עד הבית וזמין גם באתר מקוון. הבשר עצמו ברובו מקומי ועובר במפעל תהליכים של פירוק, יישון, עישון, טחינה ואריזה.

פרה פרה המסעדה. אפיק גבאי
חגיגה של בשר/אפיק גבאי

"חיפשנו דרך להגדיל את התפוקה של המפעל", מספר אלעד זלמנוביץ, הבעלים של המפעל והמעדנייה. "מסעדה היתה הצעד המתבקש. באזור כבר מכירים אותנו, במעדנייה יש קהל לקוחות נאמן, ולמרות שמגיעים ותיקים שכבר מכירים את האיכות, אנחנו נחשפים לעוד ועוד לקוחות חדשים מאז הפתיחה". פרה פרה נפתחה לפני כחודש להרצה במהלכה זלמנוביץ ערך המון ניסויים במטבח, קיבל משובים מלקוחות והידק את המתכונים עד שהיה מרוצה. התוצאה משתקפת בתפריט שבו מגוון מנות ראשונות לצד נתחי בשר מסוגים שונים. מנת הדגל של המקום היא סינטה על העצם במחיר של 32 שקלים ל-100 גרם, "סינטה הוא נתח שתמיד יהיה יותר טוב על העצם", מפרט זלמנוביץ, "באנטריקוט, שהוא נתח יחסית שומני, אין הרבה הבדל אם הוא מגיע על העצם או בלי, אבל הסינטה מקבלת גוון אחר, מרקם שונה וטעם עשיר יותר".

עוד חדשות בגדרה

אברטו: מסעדה חדשה לשף לשעבר של המזללה

לכתבה המלאה
פרה פרה המסעדה. אפיק גבאי
נקניקיות בייצור עצמי/אפיק גבאי

בתפריט אפשר למצוא גם אוכף טלה בתוספת של תפוצ'יפס ביתי (120 שקלים); חזה עוף שלם על העצם בגריל בתוספת פתיתים וירקות צלויים (79 שקלים); המבורגר ביתי עם פטריות ובצל מטוגן לצד צ'יפס סטייק (69 שקלים); פילה עגל (60 שקלים ל-100 גרם) ועוד. בין המנות הראשונות יש עראייס ממלוא טלה טחון, צלוי על הגריל ומוגש עם טחינת סילאן ונענע (44 שקלים); או מנה של 3 נקניקיות שונות ביייצור עצמי, צ'וריסו, עגל חלב ובקר עם כבש, מוגשות עם כרוב חמוץ חם, צ'ימיצ'ורי וחרדל (46 שקלים); או כבד עוף בג'ינג'ר, סילאן ותפוזים על פירה עם בצל (37 שקלים) ועוד.

פרה פרה המסעדה. אפיק גבאי
מהאטליז למסעדה/אפיק גבאי

"יש לנו יתרון בגדרה", מספר זלמנוביץ שהוא, אשתו וילדיו תושבי האזור, "אין פה כמעט מסעדות, זה חסר לאנשים והם מחפשים את זה. זה נותן לנו יתרון שלא יהיה לנו למשל בתל אביב". בהמשך מתכנן זלמנוביץ גם ערבים של נקניקיות ובירה במחירים משתלמים או לעשות בשבתות ערבי המבורגר ואלכוהול.

פרה פרה המסעדה, הבילויים 7 גדרה, שעות פעילות ב'-ה' מ-18:00 ועד 23:00, ימי ו' מ-18:00 ועד חצות ושבת מ-12:00 בצהריים ועד 23:00, 1-700-500-170. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully