וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטה בר חדש בשוק לוינסקי בתל אביב

26.2.2017 / 15:12

שוק לוינסקי, שהפך להיות אחת הפינות האהובות עלינו בעיר ת"א, מתחדש כעת בפסטה בר המגיש פסטה טרייה וצבעונית באווירה קלילה

מנת פסטה בפסטר בר. דרור עינב
החדשה של שוק לוינסקי/דרור עינב

שוק לוינסקי הפך בשנים האחרונות למוקד קולינרי די משמעותי בתל אביב. אל המקומות הוותיקים בשוק כמו בית הקפה טוני ואסתר, הגזוז של בני, מתי המקלל ועוד מוקדי אוכל ובילוי, התווספו בשנה האחרונה בין היתר הדיינר האמריקאי Oogies (ששינה לאחרונה את שמו ל-Steve's Food-Bar), וכמובן כריכי יום טוב, מזללת כריכים חדשה בשכונה, שפתחה מעדניית יום טוב הוותיקה ועוררה התרגשות גדולה בקרב חובבי אוכל רבים. השבוע, הצטרף לשוק שחקן חדש בדמות פסטה בר. מאחורי המקום עומד ליאור בר, מי שניהל בזמנו את מסעדת טוטו וגם רכן מעל האש במטבח של רושפלד בהרברט סמואל, חזר ממסעותיו בחו"ל כשהוא מצויד בחלום ובמיומנות להכנת פסטה טרייה. את שני הדברים הללו הוא מקיים בחלל קטן וחדש בשוק לוינסקי.

פסטה טריה בפסטה בר. דרור עינב
פסטה טרייה בפסטה בר/דרור עינב

החזון של בר הוא מקום שמייצר ומוכר פסטה טרייה ואיכותית לתושבי השכונה ולמבקרים בשוק, שיוכלו לקחת הביתה ולבשל אותה בעצמם . בינתיים, רוב הזמן, המבקרים במקום מעדיפים שהוא יבשל אותה עבורם. בר מבשל עבור הסועדים היושבים בעשרת מקומות הישיבה שבמקום , וגם למי שמבקשים לקחת מנה לדרך. מנות הפסטה הטריות מבהיקות דרך הויטרינה של בר, יש טליאטלה סלק סגלגלה, טליאטלה בזיליקום ירקרקה, טליאטלה צ'ילי פיקנטית, לינגוויני חלמונים, פפרדלה עם כמהין, ושתי פסטות טבעוניות מחיטת דורום ומחיטה מלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איש מחזיק בפסטה. דרור עינב
בר, חלם על פסטה טריה/דרור עינב

בגלל שבר עובד כרגע לבדו, מבשל כל היום ומכין בערב את הבצקים למחר, ירד הניוקי מהתפריט למרות שהופיע בו בימים הראשונים. בהמשך הוא מקווה לחזור ולהכין לא רק את הניוקי אלא גם להרחיב את תפריט הרטבים, בו יש ארבעה סוגים בלבד, "אבל ארבעה סוגים נכונים," הוא מדגיש. "הכל נעשה נכון תוך הקפדה על דיוק". הרטבים בתפריט הם אלי אוליו, "שנעשה על פי הספר", מסביר בר, עם שמן זית ושום. ויש גם רוטב עגבניות קלאסי, גם הוא עם שמן זית ושום, או רוטב של מיקס פטריות, עם חמאה, בציר פורצ'יני וגבינת גראנה פדאנו איטלקית, רוטב שמשתדך הכי טוב לפפרדלה כמהין.

פסטה בר חדש. דרור עינב
עשרה מקומות ישיבה למי שרוצה להשאר לאכול במקום/דרור עינב

גולת הכותרת של התפריט הקטן היא גרסה מעניינת של פסטה פוטנסקה, עם זיתים שבר מבשל בעצמו ועגבניות שהוא מייבש בעצמו בחומץ שרי, צלפים, שום, צ'ילי, אנשובי וסרדינים, שמקפיצים את המנה ומעניקים לה מקוריות. כל המנות נמכרות כרגע במחירי הרצה בין 25 שקלים ל-47 שקלים.

ולסיום עוד קצת חדשות פסטה, בימים הקרובים צפוי להיפתח דוכן איטלקי נוסף, הפעם בשוק הכרמל. את הדוכן החדש פותח ארנולדו קסוטו, שמתכוון להגיש למי שיישבו על כיסאות בר גבוהים תפריט מצומצם של מנות טוסקניות באווירת שוק עליזה.

פסטה בר, נחלת בנימין 84 תל אביב, שעות פעילות א'-ה' מ-11:00 ועד 19:00, ימי ו' מ-9:00 ועד 00:15, 077-6210064. לא כשר

ארנולדו, הכרמל 42 תל אביב, שעות פעילות א'-ה' החל מ-10:00 ועד 18:00, ימי ו' 10:00?17:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully