וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטו אוכל קח אותי איתך

השבוע יחזרו מושיק רוט, מאיר אדוני ואסף גרניט לככב בריאליטי קולינרי, הפעם בתכנית משחקי השף אוטו אוכל. לרגל התכנית מספרים השפים על חוויית הבישול באיזורים שונים בארץ, על התחרות זה בזה ועל המפגש עם הקהל

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

אם היה נדמה לכם ששבעתם מתוכניות הריאליטי-אוכל שממלאות את המסך הקטן ואת בלוטות הטעם, כנראה שעוד לא ראיתם הכל. השבוע עולה הזכיינית רשת עם פורמט חדש ומסקרן: אחרי ששימשו כמנטורים והובילו במשך שתי עונות רצופות את הנבחרות האדומה, השחורה והאפורה בתוכנית הריאלטי משחקי השף, מתמודדים הפעם השפים מושיק רוט, מאיר אדוני ואסף גרניט ראש בראש. בתכנית החדשה 'משחקי השף אוטו אוכל', החליטו ברשת להוציא את השפים מאזורי הנוחות שלהם במטבחי העילית והאולפנים המאובזרים ולהוריד אותם לשטח. בכל שבוע יגיעו השפים על גבי משאית אוכל (פוד טראק), חמושים בסלב תורן על תקן סו-שף לעיר אחרת ברחבי הארץ, מדרום עד צפון וילחמו על הטעם המקומי. הפעם לא רק שהקרב בין השפים הופך להיות אישי, מי שישפטו את המנות של השפים, הם לא אחרים מאשר התושבים עצמם וחובת ההוכחה היא עליהם בלבד.

השפים מושיק רוט, מאיר אדוני ואסף גרניט עם מירי בוהדנה, בתוכנית משחקי השף אוטואוכל. אוהד רומנו,
חושבים שאתם מוכנים לעוד ריאליטי אוכל? השפים אדוני, גרניט ורוט עם המנחה מירי בוהדנה/אוהד רומנו

בין הסלבס שיתחרו לצד השפים תמצאו את עדן בן זקן, צביקה הדר, אילנית לוי, דידי הררי, קובי אוז, מוש בן ארי, אברהם טל, שי גולדשטיין, שלומי סרנגה ועוד. כל צמד של שף וסלב, יצטרך להחליט איזו מנה לבשל כדי לקלוע לטעמם של התושבים המקומיים ואז בתקציב מוגבל ובזמן קצוב, לאתר, לרכוש את כל המצרכים ולבשל ל-60 איש. ברחבת יריד האוכל שתוקם בכל פרק במקום אחר בארץ יטעמו התושבים את שלוש המנות ויכריעו ומהי המנה המנצחת של המקום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מירי בוהדנה, בתוכנית משחקי השף אוטואוכל. אוהד רומנו,
אולי בקרוב נוכל לראות אותן גם בנוף האורבני הישראלי. פוד טראקס/אוהד רומנו

לא סתם בחרו בזכיינית רשת במשאיות אוכל כבסיס לפורמט החדש. טרנד הפוד טראקס נפוץ היום בערים רבות ברחבי העולם שבהן מסתובבות משאיות המציעות אוכל רחוב מגוון וזול כחלק מהנוף האורבני המקומי. בארץ, למרות רצונם של יזמים רבים מהתחום, הבירוקרטיה והקשיים שמערימות הרשויות המקומיות מקשות ואף מונעות הקמת עסק מסוג זה. השפים הביעו תקווה שאולי התוכנית החדשה תדחף את הרשויות לקדם את נושא ההיתרים למשאיות אוכל גם בארץ וסיפרו לנו מה אנחנו צפויים לראות בתוכנית החדשה, מה קורה להם כשהקרב הופך להיות אישי.

התוכנית תשודר ברשת החל מיום חמישי הקרוב ה-9.3 ובימי חמישי הבאים בשעה 21:00

השפים מושיק רוט, מאיר אדוני ואסף גרניט עם מוש בן ארי, אברהם טל וגיא זוארץ, בתוכנית משחקי השף אוטואוכל. אוהד רומנו,
גיא זו-ארץ, מוש בן ארי ואברהם טל בתפקיד הסו שפים/אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully