וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לגבעתיים מגיע: מעדניית כריכים חדשה בעיר

9.3.2017 / 10:49

תהליך ההתעוררות של גבעתיים ממשיך בכל הכוח, מעדניית דודי'ס שנפתחה בעיר, מציעה כריכים שונים עם מבחר מילויים, פלטת גבינות ואוכל מוכן בשישי

דודי'ס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מעדניית כריכים חדשה בגבעתיים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

תושבי העיר גבעתייים, אך גם המבקרים המזדמנים מהערים השכנות, מתקשים להתעלם מהמהפכה שעוברת בשנה האחרונה השכנה המנומנמת של ת"א. הליכה על רחוב כצנלסון המרכזי בשעות הערב המאוחרות תפריך פאנצ'ים של סטנדאפיסטים רבים על העיר הקשישה, זה כבר מזמן לא המצב. התוספת המשמעותית לברים המשגשגים בעיר בחודשים האחרונים הוא בר הקוקטיילים הקולינרי זוט אלורס, אשר עמוס בקהל מבלים מדי ערב עד השעות הקטנות של הלילה. רחוב וייצמן, החוצה את כצנלסון, התחדש לאחרונה בפיצת שף בשם בנטו, ולצד קניון גבעתיים נפתחה השנה המסעדה האיטלקית טיטו, מבית קבוצת בנדיקט.

אליהם הצטרפה בשבועיים האחרונים, תוספת מפתיעה ומבורכת, מעדנייה מפוארת בשם דודי'ס. דודי'ס היא פרי שיתוף פעולה של שלושה בעלי עסקים קיימים בעיר – דודי קוזרז (הבעלים של דידי דג, דודי בשרים ודודי עוף בגריל הסמוכים), טל גולן ואבי אילון (בעלי הנאו סושי בר, הנמצא מעבר לכביש).

דודי'ס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מבחר גבינות שיכולות להכנס לכריך/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מאחורי ויטרינות נקיות ונוצצות מציעים בדודי'ס מבחר של גבינות, דגים מעושנים, סלטים טריים ובשרים. מעבר לאפשרות לקנות הביתה, ההתרגשות האמתית שלנו הגיעה מהכריכים שמרכיבים במקום. רק לא מזמן דיברנו כאן על בעיית היצע הכריכים הקיים באזור המרכז, והנה אחרי כריכי יום טוב, עוד כפפה מורמת, הפעם מכיוון גבעתיים. את הכריכים כאן, אפשר לבחור בתוך קרואסון, לחם פרוס או לחמנייה שחורה, ניתן להרכיב באופן עצמאי מההיצע העשיר - של הדגים והגבינות, או הבשרים, או ללכת על אחת מהאופציות שיציע התפריט (המתהווה בימים אלו). מחיר הכריכים 18-25 שקלים.

באגף הבשרים תמצאו את הבשרים הקלאסיים כמו רוסטביף, קורנביף, נקניקים שונים, וגם בשרים מעושנים למיניהם, מעדן עגל חלב ועוד. עוד תמצאו במקום הרינג כבוש, איקרה, עלי גפן, סלמון מעושן, מבחר של סלטים וגבינות רבות, תוצרת הארץ ותוצרת חוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דודי'ס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
יש גם כריך בקרואסון!/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

בנוסף מציע המקום הרבה מוצרים משלימים שעד היום קצת היה קשה להשיג בגבעתיים, כמו פסטות איכותיות תוצרת איטליה שלא נמכרות בסופר, מוצרים מהמטבח האיטלקי, קיר מזרח-מערב, תבלינים, ממרחים ומטבלים זיתים איכותיים ועוד.

בימי שישי מציעים במקום אוכל מוכן, כמו נתחי בשר גדולים מוכנים, שרק צריך להכניס בבית לתנור, קובות, סיגרים, פסטלים, קציצות סלמון, קציצות בשר, נתחים ארוזים בוואקום ועוד.

החל משבוע הבא יתחילו במקום ליין ערב בו יציעו ליושבים במקום פלטת גבינות לישיבה בחוץ על כוס יין במחירים נוחים.

דודי'ס, כצנסלון 50 גבעתיים, 076-8613867, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 07:00-21:00 (משבוע הבא עד 00:00) שישי: 07:00 עד כניסת השבת.

דודי'ס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
דגים שונים וסלטים תוצרת בית/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
דודי'ס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מלא זיתים שווים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
דודי'ס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ביוש, הלכנו לטרוף/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully