וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב המושלם: רוצים להרוויח 60 אלף דולר בשנה רק מלדבר על שוקולד?

9.3.2017 / 13:06

אם אתם דוברי אנגלית ברמת שפת אם, מוכנים לעבור ללונדון הקרירה ולא פוחדים לעלות במשקל, תוכלו לעבוד במשרת החלומות הבאה ולהרוויח כ-225 אלף שקלים בשנה רק מלדבר על שוקולד

5 עובדות על שוקולד/מערכת "אסור לפספס"

בחודש שעבר המלצנו לכם על משרה מפתה כטועמי שוקולד, בה תקבלו שכר נאה רק מלאכול אוראו ומילקה כל היום. מי שניסה את מזלו ולא התקבל, מוזמן לשלוח קורות חיים למשרה מפתה לא פחות מזו שהחמצתם, בה גם תעסקו כל היום בשוקולדים וגם תרוויחו הרבה מאוד כסף. הפעם מדובר במשרה מלאה עם משכורת שנתית של כ-225 אלף שקלים (50 אלף ליש"ט), במסגרתה תצטרכו לדבר על שוקולד, לטעום ולשווק את המוצר שלכם.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דרושים: טועמי שוקולד שתמורת תשלום יאכלו שוקולדים כל היום

לכתבה המלאה

התפקיד הזה קיים. אמיתי לגמרי. חברת כוח האדם הלונדונית, "הבחירה הצרפתית", המציעה שירותי גיוס ארצי למשרות קבועות וזמניות, מבוגרי לימודים ועד מנהלים בכירים, מחפשת אחר "שגריר שוקולד" שיטעם שוקולדים וידע להציג ולשווק אותם היטב. נשמע כמו עבודה חלומית? אז זהו, שגם בג'וב שדורש ממך לדבר כל היום על שוקולד יש כמה דרישות קפדניות. התפקיד דורש מכם להיות ייצוגיים, לארגן תיק לקוחות של מלונות יוקרה, מסעדות, קייטרינג וכדומה, לתחזק שיתופי פעולה קיימים, לחפש אחר לקוחות חדשים וליצור תכנית פעולה עסקית.

ומה דרישות התפקיד? גם במקרה הזה לא הכול מתוק כמו שוקולד. רשימת הדרישות ארוכה ותדרוש מכם שליטה בשפה האנגלית עם יתרון למי שיודע שפות נוספות, ניסיון רב בשיווק ומכירות, הבנה בתעשיית המזון ומיומנויות שונות בעבודה. אה, ועוד פרט שולי - תצטרכו לעבור לגור בלונדון בשביל התפקיד. בכל זאת מתעקשים לנסות את מזלכם? בבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully