וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בפונדק דרכים: קציצות של סבתא וחומוס בלי הפסקה

14.3.2017 / 7:21

המונה טועם מגיע לפונדק הדרכים של רייצ'ל בכניסה לקיבוץ עין הכרמל ומוצא קציצות כמו של סבתא שהחזירו אותו בזמן וחומוס לא מתחכם במילוי חופשי

רייצ'ל. קובי רובין
פותחים שולחן אצל רייצ'ל/קובי רובין

עברה תקופה ארוכה מאז שכתבתי על חומוס. הרבה זמן לא טעמתי חומוס מספיק מעניין, כל שבוע מצאתי את עצמי מתאכזב מחדש מעוד מקום שלא הצליח להרשים אותי, נראה לי שיותר מידי אנשים מאמינים בקיצורי דרך ואשכרה חושבים שהסועדים לא שמים לב.

מבחינתי אפשר להגיד שהחומוס הישראלי ניצח בגדול את החומוס הערבי. החומוס הערבי כבד מדי לטעמי, חסר תיבול, לא מאוזן בטעמו בדרך כלל. תחום החומוס הישראלי לעומת זאת לא שקט, לא נרגע, יש פה אנשים שעושים חומוס שדחפו את מעטפת השמרנות וגילו לנו חומוס אחר, יותר ידידותי למשתמש.

רייצ'ל. קובי רובין
באמצע הדרך/קובי רובין

העבודה במונית יכולה לשעמם אם נוסעים באותם כבישים בכל פעם, ולכן כשיש לי נסיעה מחוץ לעיר, אני משתדל לא לחזור באותה דרך שבה הגעתי אל היעד של הנוסע. כמה פעמים עברתי ליד תחנת הדלק של עין הכרמל, את השלט של רייצ'ל קשה לפספס על כביש 4, פעם אחת במקום הספיקה לי בשביל להבין שיש על מה לכתוב, שלא תפספסו את רייצ'ל אם אתם רעבים בדרכים.

דנה החליטה לעשות חומוס ולכן פתחה את רייצ'ל חומוס בר. לפתוח פונדק דרכים זו החלטה לא קלה, רובם מנסים לקלוע למכנה המשותף הרחב, אתה לא יכול להיות רק בית קפה, או רק מסעדה, אלא שילוב של כמה דברים יחדיו. רייצ'ל הוא שילוב של הכל עם התמקדות מבורכת בחומוס. באתי בשביל החומוס המעולה וקציצות הסבתא שהחזירו אותי שלושים שנה אחורה בזמן. זוכרים את הסיר שחיכה לכם במקרר עם קציצות בשר רכות ונימוחות ברוטב אדום? פה ברייצ'ל הקציצות מתובלות בקלילות ולכן בכל נגיסה מרגישים את טעם הבשר הטרי והרך.

רייצ'ל. קובי רובין
קציצות עם חומוס קומפלט/קובי רובין

אפשר כמובן להזמין מנה של קציצות בנפרד ולהתענג, אבל דנה עושה במקום חומוס טרי, אותו מקבלים ללא הפסקה ישר לתוך הצלחת (35 שקלים למנה של קציצות וחומוס). החומוס של דנה לא מסובך בכלל, לא מתובל מידי, דנה לא אוהבת פול, אז אין בכלל, כך שהשונאים והרגישים לפול הרוויחו.

בצד יש סלט חצילים זעלוק - חציל קלוי על האש, עגבנייה חלוטה, המון שום מעל הכל, פלפל ירוק ככה בשביל לסגור את החריפות, נענע ופטרוזיליה. אפשר להרגיש כאן טיפה מטעמה השרוף של קליפת החציל, כמה זה חריף, ככה זה טעים. מודה, לא הצלחתי לסיים אותו, אבל ביקשתי שיארזו לי הביתה את מה שנשאר, למה להפסיק את הבערה אם אפשר עוד?

רייצ'ל חומוס בר, תחנת הדלק בכניסה לקיבוץ עין הכרמל, 04-6255526 שעות פעילות: ראשון - שבת: 09:00-17:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully