וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמבורגר של עומר מילר יגיע לגינדי?

14.3.2017 / 10:15

חדשות לוהטות בתחום ההמבורגרים: מסתמן שסוסו אנד סאנס, המבורגר הבוטיק המדובר של עומר מילר, יחנוך סניף שני בסמוך למתחם גינדי החדש בת"א

דרור עינב
Susu & sons. דרור עינב
בקרוב סניף שני/דרור עינב

רבות דובר על הקפיצה שעשה ההמבורגר בשנים האחרונות, מהרובריקה של אוכל רחוב זול ומהיר לתפריטים המפונפנים של מסעדות שף. כחלק טבעי מהתופעה מסעדות המבורגר מתמחות עם בשר איכותי ותוספות יצירתיות נפתחות על ימין ועל שמאל ברחבי הארץ כפי שסוקר כאן לאחרונה ומציעות המבורגר בוטיק משובח בתפאורה מגניבה. כבר אין סיבה להסתפק בפחות.

החדשות הלוהטות בתחום ההמבורגרים, אולי מאז שעומר מילר פתח את סוסו אנד סאנס, הן שהוא לא עוצר במקום יחידי בשדרות רוטשילד. לוואלה אוכל נודע כי התורים הארוכים והבאזז כנראה פתחו למילר ושותפו דוד טור את התיאבון לסניף שני לסוסו אנד סאנס. מסתמן כי הסניף החדש יהיה רחוק מהמולת רחוב הרצל הסואן וממעוז ההיפסטרים שבשדרות רוטשילד ויתמקם מחוץ למגדלי גינדי TLV.

Susu & sons. דרור עינב
המבורגר שף/דרור עינב

בתפריט צפוי לככב ההמבורגר הפוטוגני של סוסו אנד סאנס בגרסאות ה-80/20, כלומר 80% בקר בתוספת של 20% טלה, מח עצם, כבד אווז ועוד אפשרויות לבחירה. יש גם צ'יזבורגר וקריספי צ'יקן בורגר. על גבי ההמבורגר יש מגוון תוספות כמו גבינה כחולה, אננס, גווקמולי, ביצת עין, סלט ביצים ועוד.

גינדי TLV הוא פרויקט מגורי יוקרה הנבנה ברחוב החשמונאים בתל אביב. מלבד החלק המיועד למגורים הולך להיפתח כחלק מהפרויקט גם TLV Fashion Mall ובו קניון אופנה ענק כאשר בחזית הפונה לרחוב ייפתחו גם מספר מסעדות, הראשונה בהן שנסגרה סופית היא זוזוברה, שבקרוב יפתח הסניף התל אביבי הראשון שלה.

דוד טור מסר כי "שום דבר עדיין לא סגור".
עומר מילר סירב להגיב לדברים.

Susu & sons. דרור עינב
יחס של 80/20/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully