וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכן שמביא את איטליה לשוק הכרמל

15.3.2017 / 10:30

לשוק הכרמל התוסס התווסף השבוע דוכן איטלקי אותנטי במיוחד בשם ארנולדו עם התמחות במטבח של ליברונו, בתפריט: הרבה כדורי בשר

ארנולדו בשוק הכרמל עם כדורי בשר. ראובן קסטרו
כדורי בשר בשפע, נכנסים לתוך ג'בטה חמה/ראובן קסטרו

שוק הכרמל כבר מזמן הפך להיות מוקד קולינרי אידאלי לארוחות צהריים זריזות. סיבוב קצר באזור בשעת צהריים יגלה לכם עשרות מקומות קטנים וגדולים, חלקם מסתתרים בין הסמטאות וחלקם בתוך השוק עצמו, ולכולם מכנה משותף אחד- תפריטים לא גדולים המבוססים על התוצרת הטרייה של השוק. יש כאן אוכל מוונצואלה, תימן, מסעדות בשר, אבל דווקא המוטיב האיטלקי נעדר מהשוק, מלבד פסטה בסטה תתקשו למצוא בסביבת השוק ארוחה איטלקית מספקת. לתוך הוואקום הזה נכנס עכשיו ארנולדו קסוטו.

סיור טעימות בשוק הכרמל

סנדביץ' בארנולדו. ראובן קסטרו
לשון בסלסה ורדה/ראובן קסטרו

במשך שנים עסק קסוטו בתחום היהלומים והתכשיטים, עבודה שהביאה אותו להסתובב בכל העולם ולעבוד במקומות מרוחקים כמו דרום אמריקה ודובאי, אבל כאשר ראה לפני כמה שבועות דוכן להשכרה בשוק הכרמל, הנירוסטה נצצה יותר מהיהלומים. הוא החליט להגשים חלום ישן, להפסיק להתרוצץ בעולם ולהתחיל להתרוצץ במטבח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארנולדו. ראובן קסטרו
מנות מתחלפות בתפריט כמו פסטה אספרגוס בר/ראובן קסטרו

קסוטו נולד בליבורנו, עיר נמל בחופה המערבי של איטליה במחוז טוסקנה, עיר הידועה בקרבתה אל הים גם בתחום הגסטרונומי- הרבה פירות ים ודגים ובעיקר דג הבקלה הנפוץ שם במיוחד. קסוטו הגיע לשוק הכרמל עם חזון שנולד בליבורנו, דוכן של אוכל איטלקי כשר בסגנון העיר בה נולד וגדל. את החזון הזה אפשר לראות היום מתגשם בתוך הסירים. התפריט של ארנולדו מצומצם אך ממוקד ולא תמצאו בו את הטריו האיטלקי הקדוש של פיצה - פסטה - ניוקי.

ארנולדו בשוק הכרמל עם כדורי בשר. ראובן קסטרו
ארנולדו בשוק הכרמל עם כדורי בשר/ראובן קסטרו

ארנולדו מכין שלושה-ארבעה סירים מדי יום ובהם כדורי בשר ברוטב עגבניות, כדורי בשר באפונה, דג בקלה ברוטב עגבניות ותבשיל לשון בסלסה ורדה. את כל אחת מהמנות האלה אפשר להזמין בג'בטה או בצלחת לצד תוספות כמו אורז ואפונה, או אורז שחור עם דלעת וכרישה. מכיוון שקסוטו עובד לבדו ורק לעיתים נעזר באמו, לא תמיד יש לו זמן לאלתר אבל לפעמים הוא הוא מפתיע עם ספגטי מיוחד (אנחנו טעמנו ספגטי אל דנטה בשמן זית ואספרגוס בר) או כבד עוף בגרסה ונציאנית ביין לבן ובצלים. טווח המחירים מתאים לרוח השוק ונע בין 29 ל-39 שקלים למנה.

ארנולדו, הכרמל 42 תל אביב, שעות פעילות א'-ה' מ-10:00 עד 18:00, שישי עד 15:00, 052-2716969. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully