וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט מטורף: מתברר שאכלתם טיק טק לא נכון כל הזמן הזה

16.3.2017 / 9:50

איך יכול להיות שפספסנו את זה? מישהו עלה על השיטה הנכונה לשלוף טיק טיק מהקופסא, ומשום מה אפילו בחברה המשווקת את המוצר העדיפו להסתיר את הטכניקה המדהימה מאיתנו

צילום מסך

בסרטון – ככה פרסמו טיק טק בשנות ה-70'. עושה חשק?

עד היום אכלתם טיק טק לא נכון. זה מטורף. זה כמו שנגלה פתאום שהעולם הוא אשליה וכולנו חיים בהולוגרמה (וכן, יש מי שמאמין גם בזה). גאון אחד עלה על הדרך הנכונה ליהנות מסוכריות המנטה הקטנות שמטריפות את העולם ומעלימות ריחות פה לא נעימים מזה כמעט שישה עשורים (ואהובות אפילו על דונלד טראמפ לפני שהוא חופן נשים).

אם חשבתם שהדרך הנכונה והיעילה ביותר לשלוף סוכריות טיק טק מהקופסא הוא באמצעות ניעור שלה - כפי שהחברה עצמה מציגה לנו בפרסומות שלה - טעיתם טעות מרה. הניעור גורם לסוכריות להישפך החוצה בכמות גדולה - וזו לא הדרך. מסתבר שבקופסת הפלסטיק יש מכסה בצורת ידית מתקפלת מפלסטיק, שאם תשימו לב טוב, תראו שהיא כוללת מעין תבנית בצורת קפסולה. התבנית נועדה ללכוד את הסוכריה ולשלוף רק אותה החוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך תאכלו טיק טק כמו שצריך/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"וואלה! אוכל"

עוד באותו נושא

חוקרים סוף סוף מצאו שיטה להוציא את טיפת הקטשופ האחרונה מהבקבוק

לכתבה המלאה

למעשה אין צורך לנער את האריזה בכלל. כדי לשלוף סוכריה, יש להפוך את האריזה ולפתוח את המכסה כשאת האריזה יש להטות הצידה בזהירות. התמונות מדגימות את זה יופי למקרה שאתם עדיין לא בטוחים איך עושים את זה. אל תרגישו רע עם עצמכם, כי אתם ממש לא אשמים בשימוש השגוי. בפרסומות של חברת פררו לטיק טק הראו לא פעם שיש לנער את הקופסא, ואפילו השתמשו בסלוגנים כמו "תנערו את זה" ו"האם היא ניערה בפניי טיק טק עכשיו?". הם אשמים. לא אנחנו.

ככה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ככה:

כן ככה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully