וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניצל חדש עם טוויסט במרכז תל אביב

20.3.2017 / 18:40

השניצל, אולי המאכל האהוב ביותר על הישראלים, קצת נשאר מאחור בכל מה שקשור לסצנת אוכל הרחוב התל אביבית, אבל לא עוד. מקום חדש בשם שניצל פוינט מתכוון לשנות את התמונה, ויש כאן אפילו שניצל בציפוי שבבי קורנפלקס

שניצל פוינט. ראובן קסטרו
שניצל בטמפורה/ראובן קסטרו

הישראלים אוהבים שניצל, זו עובדה ידועה. לא רק שזו המנה הנפוצה ביותר בארוחות ערב משפחתיות זו גם מנה שתופיע בתפריט של כמעט כל מסעדה, בגרסה כזו או אחרת. אבל דווקא בגרסת אוכל הרחוב השניצל נזנח קצת בשנים האחרונות. הצ'יפס זכה לפריחה בשנה האחרונה, השיפודים זכו למהפך תדמיתי, אבל השניצל די נעדר מסצנת אוכל הרחוב התל אביבי וחבל, זה מאכל מהיר, משביע ולא יקר, אז למה אנחנו לא נתקלים בו יותר?

שניצל פוינט. ראובן קסטרו
שניצל בכריך מג'בטה דגנים מחמצת/ראובן קסטרו

אבי חיימוב רוצה לשנות את התמונה הזו. ברחוב אבן גבירול, במקום בו פעלה עד לא מזמן גלידריית אלדו בבעלותו, הוא החליט שהוא לא מסתפק בקינוח, סגר את הגלידה הכשרה ועמל על הפיכת המקום לדוכן מהיר של שניצל עם טוויסט, למקום הוא קרא שניצל פוינט. החזון: שניצל כשר בציפויים לא שגרתיים, בכריך או בצלחת, לצד סלטים טריים ומעניינים. לצורך החזון גייס חיימוב שף-יועץ ויחד הם בנו תפריט לא גדול של כמה וריאציות של שניצלים מיוחדים כמו שניצל בציפוי שבבי קורנפלקס פריכים או שניצל בבלילת טמפורה רכה, יש גם שניצל פרסקו בתיבול פסטו ועשבי תיבול נוספים או שניצל לוקו, בתיבול מקסיקני חריף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שניצל פוינט. ראובן קסטרו
ויש עוד דברים על הפלאנצ'ה/ראובן קסטרו

את כל השניצלים אפשר להזמין בכריך או בצלחת (32-36 שקלים) ויש גם דיל בצלחת עם שתי תוספות ושתיה או דיל של כריך, צ'יפס ושתיה בתוספות של 12 שקלים. כל הכריכים מגיעים בג'בטה מחמצת לבנה או דגנים או בבגט לאוהבי הקלסיקה.

שניצל פוינט. ראובן קסטרו
תוספת מעניינת לאבן גבירול/ראובן קסטרו

למרות שהדגש העיקרי הוא על השניצלים, על הפלאנצ'ה בשניצל פוינט עושים גם פילה עוף במרינדה (36 שקלים), קבב עם עגבניות ובצלים (36 שקלים) או רצועות אנטריקוט מוקפצות עם בצל (39 שקלים) ואת כל אלה מכניסים גם כן לכריך. כדי לאזן את כל התפריט הבשרי הזה יצרו בשניצל פוינט גם תפריט סלטים, וכן כל סועד יכול להרכיב בעצמו סלט מהמרכיבים שהוא אוהב ולהשמיט את אלו שהוא לא אוהב, כך למשל תמצאו כאן סלט טונה עם ביצה קשה וירקות לבחירה (36 שקלים); סלט קריספי צ'יקן מרצועות שניצל פריך (36 שקלים) או סלט אנטריקוט (39 שקלים). בגזרת התוספות מכינים בשניצל פוינט פוטטוס, סירות תפוחי אדמה שעוברות אפייה ואחר כך טיגון כדי להגיע לתוצאה קריספית במיוחד, אבל יש גם כדורי פירה, טבעות בצל או אורז.

שניצל פוינט, אבן גבירול 107 תל אביב, שעות פעילות א'-ה' מ-10:00 ועד 22:00, ימי שישי עד שעתיים לפני כניסת שבת, 03-6311300. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully