וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק פשוט יהפוך את האוכל המחומם במיקרוגל לטעים יותר

2.4.2017 / 11:51

קבלו עוד טיפ אחד ל"רשימת הדברים שאנחנו עושים ממש לא נכון" - מתברר שעד היום טעינו טעות מרה כשחיממנו אוכל במיקרוגל - וזאת הסיבה שזה יוצא לנו פחות טעים

צילום מסך

בסרטון – האם ניתן לזהות דליפת קרינה במיקרו עם סמארטפון? שאלנו מומחים

אם יש משהו שגם הבשלן הגרוע בעולם יודע לעשות זה לחמם מנה קפואה במיקרוגל. 2 לחיצות, 3-4 דקות והאוכל חם ומוכן לטריפה. היכולת הנפלאה הזאת לחמם במהירות מנה מליל אמש היא לא מספיק מוערכת ולרוב ממש מצילה חיים, במיוחד עבור עצלנים שלא יודעים להבדיל בין מחבת לסיר. אבל מתברר שגם את הפעולה הכה פשוטה כמו לחמם במיקרו עשינו לא נכון כל הזמן הזה ואף אחד לא אמר לנו.

מכירים את זה שאתם מחממים מנה במשך דקות ארוכות ועדיין חלק מסויים ממנה מסרב להתחמם - בעוד יתר המנה כבר שורפת לכם בלשון? ובכן, הטריק הבא הוא לא רק קל ומהיר - הוא גם יציל לכם כל ארוחה ויהפוך אותה לטעימה הרבה יותר. מוכנים לגילוי הדרמטי?

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מסתבר שכל הזמן הזה טעיתם בהכנת פירה

לכתבה המלאה

על פי ה"חשיפה" של גולשי אתר שיתוף התמונות imgur, כל מה שאתם צריכים זה לעשות חור קטן באמצע המנה שלכם. כלומר להפוך את המנה שלכם לסוג של דונטס - וככה להכניס אותה לחימום במיקרוגל. זה עושה את ההבדל כי כפי שאתם יודעים (או שלא) - הקרינה במיקרוגל לא מגיעה רחוק מדי, ולעיתים מפספסת את החלק הדחוס יותר של המנה שלכם, שהוא בדרך כלל נמצאו במרכז הצלחת. אז אם תעשו חור באמצע המנה תאפשרו לה להתחמם היטב גם במרכזה.

בתיאבון.

ככה זה אמור להראות

  • עוד באותו נושא:
  • מיקרוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully