וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחה עם תכלית: אסף גרניט מארח משלחת של תגלית

27.3.2017 / 14:21

במסגרת פרויקט תגלית כ-40 צעירים אמריקאים התארחו אצל אסף גרניט, שמעו ממנו על הסוד לשקשוקה ירוקה מושלמת, על המטבח הישראלי וכמובן פרטים חדשים על מסעדת בלגן בפריז

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

פרויקט תגלית מביא לישראל קרוב לאלפיים צעירים מעשרות מדינות שונות מדי שנה, שזוכים לטייל וסייר ברחבי המדינה מהצפון ועד הדרום. כ-40 צעירים אמריקאים שהגיעו לטיול בן 10 ימים בשבוע שעבר פגשו את השף המצליח אסף גרניט, שהתנדב לבשל איתם מנה מיוחדת ולדבר איתם על אוכל ישראלי ועל תרבות ישראלית.

אסף גרניט ופרויקט תגלית. רעות סהר, מערכת וואלה!
אסף מסביר על המרכיבים/מערכת וואלה!, רעות סהר

הצעירים, שלחלקם זיקה חזקה לישראל וחלקם ממש חצי ישראלים, בעלי הורים ישראלים לשעבר או אפילו כאלה שמיועדים לשרת בצה"ל, מכירים את גרניט מתוכניות הטלוויזיה בהן הוא משתתף והתרגשו לפגוש אותו. הם למדו ממנו כיצד להכין שקשוקה ירוקה, מנה ישראלית אותנטית שלדבריו של גרניט הוא למד להכין מהשף ארז קומורובסקי, אותו הוא מכנה כ"אחד השפים הכי ישראליים שיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אסף גרניט ופרויקט תגלית. רעות סהר, מערכת וואלה!
פטרוזיליה וטחינה לסיום/מערכת וואלה!, רעות סהר

הצעירים שלקחו חלק בסיור צפו בגרניט קוצץ מנגולד, בצלים, פטרוזיליה, תרד ועשבי תיבול נוספים, שמעו ממנו על הצלחתו של המטבח הישראלי בעולם ושאלו אותו על הפתיחה הקרובה והמסקרנת של המסעדה החדשה שלו ברובע הראשון בפריז, מסעדת בלגן. לדברי גרניט המסעדה נפתחת להרצה לקראת אמצע מאי ובשבוע הראשון של יוני היא תיפתח לקהל הרחב. התפריט יהיה דומה מאד למסעדת מחניודה תוך התאמות מסוימות לקהל הפריזאי.

אסף גרניט ופרויקט תגלית. רעות סהר, מערכת וואלה!
מגרדים גבינה בולגרית מעל/מערכת וואלה!, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully