וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה קונים דגים: חנויות הדגים הכי מומלצות מצפון עד דרום

גם אם אתם לא אכלני דגים גדולים בשיגרה, בפסח תצטרכו לאתר ספק דגים מומלץ. איש הדגים המנוסה דרור פילץ, מעניק לכם המלצות מדן ועד אשדוד לסחורה הכי טרייה

דייגים , נמל אשדוד. נמרוד סונדרס
טריות זה שם המשחק. המרינה באשדוד/נמרוד סונדרס

גם אם לא כולנו צרכני דגים גדולים בשגרה, בחגים אף שולחן אינו שלם בלעדיהם. יש הנוהגים לאכול דג חריף ברוטב אדום וסמיך אחרים לא מוותרים על קציצות הגפילטע פיש עם החזרת ויש את אלו שמעדיפים דווקא לחדש בכל חג עם מנת דגים חדשה ומעלפת שתפיל את האורחים. אבל השאלה הכי חשובה היא איפה לקנות? רבים מהאנשים קונים דגים קפואים, וחנויות דגים טריים ואיכותיים הן בודדות.

רגע לפני שהטירוף של חג הפסח נכנס להילוך גבוה ואיתו הבישולים נפגשנו עם דרור פילץ אחד המומחים הגדולים בארץ לבשרים ודגים המעביר סדנאות עישון וגריל, כדי לקבל ממנו את ההמלצות שלו לחנויות הדגים הכי טובות בארץ מצפון עד דרום וגם כמה טיפים איך לזהות אותן. כי לדבריו, לכל אדם צריך להיות מוכר דגים וקצב שהוא יכול לסמוך עליהם.

דגים. נמרוד סונדרס
דגים טריים בקרח אצל ז'אנו ז'אק באשדוד/נמרוד סונדרס

הטיפים של דרור למציאת חנות דגים:

• המלצה מחברים. כמו רופא או מוסכניק, כשבאים לקנות דגים, מקבלים המלצה מחברים או בני משפחה שמכירים את המקום ומרוצים ממנו.

• ריח בחנות. ריח לא טוב של דגים ואפילו מסריח, מעיד על חוסר טריות. ריח של דגים חייב להיות, אבל אם הוא לא נעים, עדיף לוותר.

• שימו לב שכל הדגים בקירור. דג הוא חומר גלם עדין שנוטה להתקלקל מהר מאוד בתנאים לא הולמים. בדקו שכל הסחורה בקירור או בוויטרינות על מצע קרח.

• תחלופה. שימו לב לתחלופה של האנשים. מקום שיש בו תחלופה גדולה של אנשים מעיד על לקוחות מרוצים שחוזרים שוב ושוב וגם על תחלופה של הסחורה. דג טרי אחרי 5 ימים פשוט אסור למאכל.

• שירות וידע. בדקו שאתם מקבלים שירות אישי ונעים ממוכר הדגים. ודאו שיש לו הידע להמליץ על הדג הכי טרי ומתאים למנה, מוכר טוב ידע להכין את הדג בהתאם לבקשתכם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוות דגי הדן, קיבוץ דן

חוות הדגים שבקיבוץ דן היא מהחוות היחידות בארץ בהן מגדלים דגים במי נהרות זורמים הנובעים ממימי הפשרת השלגים שעל הר החרמון. דגי הפורל הגדלים כאן הם לא דגי ים ולא דגי בריכות. מדובר בדגי נחלים ונהרות שמגודלים בתנאים כמו בטבע. לפורל גוון ורוד או לבן, הוא עשיר באומגה 3 ומאוד טעים בכל צורה: בתנור, על הפלאנצ'ה, בעישון ועל האש.

חוות דגי הדן. קיבוץ דן. 04-6902411

שלדג דגים, רמת טבעון

ורד ואילן גלבר תושבי טבעון, הגיעו בכלל מתחום מערכות המידע והנדסת תוכנה. הם זיהו את הצורך באזור בחומרי גלם טריים ובריאים כמו דגים ופתחו חנות דגים גדולה ומעדנייה. תוכלו למצוא כאן מגוון גדול של דגי ים טריים, דגי בריכות ופורלים מחוות דגי הדן וגם פירות ים, יינות טובים וגבינות. ניתן גם להזמין טלפונית ולאסוף או להזמין דרך האתר משלוח עד הבית לאזור חיפה והצפון.

שלדג דגים. זבידאת, רמת טבעון. 04-9930241. 054-4340129

דגים. נמרוד סונדרס
דגים/נמרוד סונדרס

עיסא דגים ובניו, יפו

חנות דגים משפחתית שהקים עיסא האב ועכשיו מנוהלת על ידי ארבעת בניו. יש הרבה חניות דגים טובות ביפו, אומר פילץ, אבל את זו הוא אוהב במיוחד. כאן יודעים את העבודה היטב כולל טחינה בעזרת שני סכינים ולא במטחנה.

עיסא דגים ובניו. יפת 96, יפו. 03-6821086

פישופ של זיקו, שרונה מרקט

זיקו היא אחת מספקיות הדגים הגדולות והמוכרות בארץ שכבר ארבעה עשורים אחראית לסחורה הטרייה של מיטב המסעדות. את הסחורה העשירה שמגיעה לרחוב התחייה ביפו, ניתן לקנות בחנות בשרונה מרקט שפתח אודי בכור בנו יחד עם הראל בלו או דרך האתר see2door.

זיקו דגים. שרונה מרקט. 03-6311160

רשת קנקון, אשדוד ומודיעין

רשת חדשה בעלת שני סניפים למכירת דגים ופירות ים טריים (יש גם בשר ועופות) בסטנדרטים מאוד גבוהים שמזכירים חנויות בחו"ל. עוזי ודורית פתאל, הקימו את קנקון כחברה ליבוא מזון ודגים לפני 20 שנה והם מהייבואנים הגדולים בארץ לדגים, פירות ים ובשר. הכל כאן נקי, אסתטי ונעים וגם המחירים מאוד נוחים. בסוף הקניה או בתחילתה תוכלו לשבת על הבר במעדנייה ולאכול סביצ'ה טרי או אפילו לובסטר מתוך האקווריום הענק שבמרכז החנות לצד יין איכותי או בירה מהחבית. הביקור מומלץ גם עבור החוויה.

קנקון מודיעין. ישפרו סנטר, שדרות המקצועות 18, מודיעין. 03-9518074

קנקון אשדוד. האורגים 19, אשדוד. 08-6677699

ז'אנו ז'אק דגים, אשדוד

משפחת ז'אנו הם הבעלים של ספינות דגים בנמל אשדוד. כאן תמצאו דגים טריים שהגיעו עם הספינות בבוקר ישר מהים וללא מחירי תיווך. את הדגים מוכרים בז'אנו לרוב ישירות למסעדות. פטריק הבן, יעזור לבחור את הדג המתאים בדיוק בהתאם לסחורה הטריה שהגיעה באותו היום וידאג שינקו ויכינו אותו הכי טוב.

ז'אנו ז'אק דגים. המלאכה 6, אשדוד. 08-8563222

קנקון חנות דגים ובשר. רונית אבידן שיינפלד, מערכת וואלה!
קנקון אשדוד/מערכת וואלה!, רונית אבידן שיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully