וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד ההמבורגרים בעיצומו: תכירו את Jack by Black

29.3.2017 / 15:58

תחום ההמבורגרים כמרקחה. תכירו את הרשת החדשה Jack by Black: של בלאק, שהסניף הראשון שלה נפתח השבוע בבאר יעקב. הקונספט: מוצר איכותי במחירים זולים יותר מרשת האם ובשירות עצמי

Jack by Black. יורם אשנהיים,
באר יעקב אתם מוכנים לזה?/יורם אשנהיים

בעוד תל אביב מתקשטת נון סטופ במסעדות המבורגרים חדשות, בערים הקטנות לא תמיד יש אלטרנטיבות מתאימות לסעודת המבורגר לכל המשפחה. בחודשים האחרונים נפתחו בתל אביב מספר מקומות חדשים בהם הופכים קציצות על הפלנצ'ה, ביניהם עומר מילר והקציצה 80/20 המפורסמת שלו בסוסו אנד סאנס, ובקרוב גם סניף נוסף שלו בגינדי TLV. כך עשו עוד מקומות רבים כמו בורגר פקטורי שרעננו את רחוב אבן גבירול עם כמה המבורגרים חדשים וגם אורי מלמד, שהגדיל לעשות ופתח את ההמבורגר הכשר ממפיס ברחוב בארבעה. בערים הקטנות ובפריפריה המצב תזזיתי פחות, למעט המבורגריות בוטיק ספורות שנפתחו בעיקר בגוש דן במקומות כמו גני תקווה, חולון או קרית אונו.

Jack by Black. יורם אשנהיים,
לא רק המבורגר/יורם אשנהיים

באר יעקב, העיר הקטנה שבין רמלה לראשון לציון, הולכת לקבל לידיה מתנה קטנה בצורת מסעדת המבורגר חדשה וכשרה. המסעדה שנפתחה בתחילת השבוע, נקראת Jack by Black, והיא סניף ראשון מתוך רשת חדשה שצפויה לפתוח מספר סניפים נוספים במהלך החודשים הקרובים, הבאים צפויים להיפתח בהמשך בשוהם, בקניון עזריאלי ראשונים בראשל"צ ובאבן יהודה.

Jack by Black. יורם אשנהיים,
תוספות כמו חמאת בוטנים או מייפל/יורם אשנהיים

Jack by Black היא רשת מבית היוצר של Black בבעלות איציק אדרי וצחי בוקששתר. לרשת, הפועלת בשיטת הזכיינות, יש 15 סניפים, מתוכם חמישה סניפים כשרים, ובהם תפריט ענק ומגוון, שירות מלא ועיצוב המזוהה עם הרשת. אדרי ובוקששתר זיהו את הצורך של מסעדות המבורגר המציעות חוויה יותר קז'ואלית ופחות מחייבת, עם תפריט מצומצם ומחירים נמוכים בהתאם. כל זאת מבלי לוותר על החוויה העדכנית ואיכות הבשר.

בניגוד לסניפים של בלאק, התפריט של Jack by Black יכלול רק ארבעה סוגים של המבורגר, מספר תוספות מצומצם על ההמבורגר ומספר תוספות קטן להזמין לידו. ההמבורגר יעלה 31 שקלים בלבד להמבורגר של 120 גרם או 35 שקלים ל-160 גרם. כמו כן יש המבורגר צמחוני (29 שקלים) או המבורגר אנטריקוט 160 גרם (41 שקלים). יש גם נקניקיה או שניצל למי שממש מתעקש לוותר על ההמבורגר (29 שקלים). מלבד התוספות הקונבנציונליות על ההמבורגר כמו בצל מקורמל או פטריות (5 שקלים) אפשר להשתגע ולנסות תוספת של חמאת בוטנים או מזרק מייפל (6 שקלים). יש גם צ'יפס בטטה (19 שקלים) וצ'יפס רגיל (13 שקלים) ועוד כמה מנות צד להשלים את הארוחה.

Jack by Black. חן קובריץ,
Jack by Black/חן קובריץ

Jack by Black פועל במתכונת שירות עצמי. הזמנות נלקחות בדלפק והסועדים ממתינים לאסוף בעצמם את המנות המוכנות. השיטה הזו מאפשרת גם שירות זריז יותר וגם הוזלה משמעותית במחירי המנות.

Jack by Black, שא נס 17 קניון באר יעקב, שעות פעילות א'-ה' החל מ-11:30 ועד אחרון הלקוחות, שישי עד שעה לפני כניסת שבת ומוצ"ש כשעה לאחר צאת השבת, 08-6601919. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully