וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבר של כולנו: הסצנה החדשה שג'וני בוי יוצר במרכז תל אביב

עמית שחם

30.3.2017 / 9:42

יציאה עם החבר'ה, פינה אינטימית עם בת הזוג, צפייה במשחק כדורגל או פיק אפ מלא הורמונים על הבר - עם תפריט מדויק, שפע של אלכוהול איכותי ועיצוב מושקע שמזכיר סצנה ממד-מן, ג'וני בוי הוא יופי של מקום לסגור בו את היום ולפתוח את הלילה

בר ג'וני בוי, תל אביב. פייסבוק, אתר רשמי
מתאים לכל סוג של בילוי. הפאב ג'וני בוי, תל אביב/אתר רשמי, פייסבוק

בעולם שבו כולם מחפשים גיוון, חידושים וריגושים פאב הוא כבר מזמן לא רק פאב. כן, יש בר ויש אלכוהול ויש אווירה, אבל כדי לשרוד בתל אביב הקשוחה צריך יותר מזה. צריך איזשהו אדג', משהו מיוחד, לתת לבליינים הרגשה שהם נמצאים במקום קצת אחר. ג'וני בוי (Johnny Boy) שבמפגש הרחובות פרישמן ודיזנגוף (פרישמן 39), הוא מהברים האלה שכל יום נראים קצת אחרת והוא גם מעוצב בצורה כזאת שכל אחד ימצא בו את סוג הבילוי המועדף עליו – יציאה עם החבר'ה, פינה אינטימית עם בת הזוג, צפייה במשחק כדורגל או פיק אפ מלא הורמונים על הבר.

הבר גדול ומעוצב בצורה שיוצרת מגוון אפשרויות, והיתרון הבולט שלו על פני מתחריו הסמוכים הוא פשוט: פאב שמתאים לכל סוג של בילוי. בחוץ ישנם שולחנות עץ ארוכים שמאפשרים לחברים לשבת עם בירות ביד ולהרגיש את הרחוב, בפנים העיצוב משתנה – מלא עץ, אלגנטי יותר, עם אווירת וינטג' והרגשה שאנחנו נמצאים בסצנה ממד-מן. שני ברים ארוכים, בשני מתחמים נפרדים המחוברים במעבר רחב ביניהם, שומרים על התחושה שמדובר באותו מקום, אבל מספקים בכל זאת איזשהו חלל אינטימי ושונה זה מזה.

בכל יום תוכלו ליהנות מהאפי האוור מ17:00-21:00 כולל סופ"ש, מדי רביעי יש "ערב ישראלי" עם מוזיקה בועטת ומפעם לפעם יש ערב המוקדש ליין עם דילים מפתים. בימי חמישי, היום שאנחנו הגענו לבר כדי לחגוג את סוף השבוע המתקרב, המקום הוא דאנס בר הומה עם לא מעט פינוקי אלכוהול קטנים מצד המקום.

בר ג'וני בוי, תל אביב. פייסבוק, אתר רשמי
"ערב ישראלי" דאנס בר ולילות שמוקדשים ליין/אתר רשמי, פייסבוק

גולדסטאר מהחבית הוא מעין תו תקן לישראלי למדד המחירים, ועבור חצי ליטר תשלמו 31 שקלים. ישנם שישה ברזים של בירה מהחבית: גולדסטאר , גולדסטאר 10%, היניקן, מכבי, פאולנר ומרפיס, ובבקבוקים ההיצע גדל במעט עם סיידר תפוחים, קורונה, מרטסו וקסטיל רוז. מה עוד? 13 סוגי ליקרים, עשרה סוגי קוקטיילים קלאסיים ועוד שלושה סוגי קוקטייל שמוגדרים "הקוקטיילים של ג'וני", כשהאחד הוא "ג'ינג'ר ג'ין" שמספק עקצוץ נעים, השני הוא "מוסקו בריז" עם פירות יער לחובבי הקוקטיילים האקזוטיים והשלישי הוא המעניין והקשוח מביניהם – "ספייסי בוי" עם ויסקי ברבן, צ'ילי, תפוזים וג'ינג'ר, קוקטייל שעוזר לערב להעביר הילוך.

מי שמחפש ארוחת ערב גדולה נכנס למקום הלא נכון. זהו בר עם אוכל טוב ולא מסעדה טובה עם בר. מי שמעדיף נשנושים או מנות איכותיות לצד הבירה ומשהו לאכול בין צ'ייסר לצ'ייסר ייהנה. ג'וני בוי מספק תפריט שבו גם אם תושיבו לשולחן קרניבור, צמחוני וטבעוני יהיה להם מספיק מבחר בתפריט כדי להתלבט מה להזמין להם - מסלט ג'וני וסלט עדשים שחורות דרך פיצה שמכינים במקום וסוגים שונים של צ'יפס ופוקאצ'ות ועד שניצלונים ומיני המבורגרים.

בסך הכול ג'וני בוי מגוון, מעוצב ומרווח כך שכל אחד ימצא בו מנות שעושות שמח בפה ואלכוהול שעושה שמח בלב, כדי לחגוג ערב שמח במרכז תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בר ג'וני בוי, תל אביב. פייסבוק, אתר רשמי
זהו בר עם אוכל טוב ולא מסעדה טובה עם בר/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully