וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלית על מה אפשר לעשות עם פררו רושה הטריפה אותנו

18.4.2017 / 8:53

האם כדורי השוקולד הטעימים של פררו רושה עוצבו בכוונה בצורה הזאת או שהטריק הבאמת נפלא הזה הוא מקרי לחלוטין? כך או כך, זה אולי הדבר היחיד שיעצור אתכם מלהכניס אותם לפה

טריק פררו רושה/צילום מסך

הפררו רושה יוצר לראשונה ב-1982. זה אומר שלקח לנו 35 שנה לגלות מה כדורי השוקולד הטעימים האלה מסוגלים לעשות, מלבד כמובן לגרות לנו את בלוטות הטעם ולהותיר לנו על המקלדת שביל ריר סמיך רק מכתיבת שורות אלה. למישהו יש מטלית נקיה במקרה?

סרטון שפורסם ברשת בשנה שעברה וצבר מאז מאות אלפי צפיות מציג טריק סופר מגניב שניתן לעשות עם כדורי פררו רושה עטופים בקופסה. בקטע הקצר, שזכה כבר ללא מעט חיקויים, מונחים שישה כדורי פררו רושה עטופים וצמודים זה לזה בקופסתם המקורית. יד מסתורית אוחזת באחד מהם ומסובבת אותו עם כיוון השעון. בגלל הקצוות המשוננים של העטיפה התחתונה, השוקולדים האחרים מסתובבים גם הם כל אחד לכיוונו שלו ממש כמו מערכת גלגלי שיניים משומנת. טירוף!

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כל האמת על ביצת ההפתעה של קינדר נחשפת - וזה הולך להפיל אתכם מהרגליים

לכתבה המלאה

הגילוי המרעיש אולי לא ישאיר אתכם המומים לאורך זמן, אבל תודו שגם אם התרגשתם לשנייה אחת בלבד - זה היה שווה את זה. אנחנו לא היחידים שהתלהבו מהטריק. הסרטון קיבל שלל תגובות נלהבות מצופים מכל העולם. "או מיי גאד, זה מדהים!" כתב אחד הצופים ואחר הוסיף: "אני חייב לנסות את זה בעצמי. אני לא יודע איך אעמוד בזה בלי לאכול אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully