וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמצאה הגאונית שתשנה את הצורה בה אנחנו שותים מים

19.4.2017 / 6:15

סטודנט מלונדון המציא בקבוק אכיל במרקם שקצת מזכיר שילוב בין מדוזה ושתלי סיליקון, ויכלול 250 מ"ל של נוזל. כעת הוא מנסה לגייס חצי מיליון דולר כדי להפוך את הרעיון למציאות

Skipping Rocks Lab

תגידו את האמת: אתם ממחזרים את כל הבקבוקים בהם סיימתם להשתמש? אם כן, כל הכבוד לכם. רוב האוכלוסיה מתקשה להקפיד על מיחזור יום-יומי של כל בקבוק ובקבוק, אך ההמצאה הבאה עשוי לשנות את זאת, ולמעשה, לשנות את כל הדרך בה צרכנו בקבוקי מים עד היום - ומים בכלל.

את ההמצאה המסקרנת ניתן לסכם בשתי מילים: בקבוק אכיל.

עוד בנושא:
אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל?
באילו יעדים באירופה אסור לכם לשתות מים מהברז?

קמפיין גיוס ההמונים של יוצרי הבקבוק

כן, מה שקראתם. כל הסיפור הזה תוכנן בקולג' לאמנות בלונדון על ידי רודריגו גרסיה גונסאלס, וההרגשה, על פי אנשים שזכו לחוות אותה, מזכירה משהו שבין מדוזה ושתלי סיליקון.

לבקבוק הייחודי העשוי מאצות קוראים "אוהו!", וגונסאלס טוען שאין לו כל טעם כשלעצמו, אך יהיה ניתן להוסיף לו טעמים בעתיד. כמו כן, הוא תוכנן כך שניתן יהיה לקלף ממנו חלקים, קצת כמו פרי, וניתן יהיה לתקוע בו חור ולשתות את הנוזלים, או פשוט לאכול את כולו. כל בקבוקון אמור לכלול כ-250 מ"ל של נוזל, ולייצר אותו יעלה כשני סנט.

עוד באותו נושא

העתיד המתוק של עולם הקינוחים: עוגת המים הנעלמת

לכתבה המלאה
בקבוק אכיל. Skipping Rocks Lab - Ooho, צילום מסך
בקבוק אכיל/צילום מסך, Skipping Rocks Lab - Ooho

המתכננים, שמנסים כעת לגייס חצי מיליון דולר על מנת להפוך את הרעיון למציאות, טוענים כי הוא עשוי "לייתר את בקבוקי הפלסטיק לגמרי", ובכך לתרום גם לאיכות הסביבה. אנחנו בעד.

  • עוד באותו נושא:
  • מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully