וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונספט החדש של רושפלד

23.4.2017 / 13:24

רושפלד נפרד ממיסטר קומאר ומביא מנות חדשות לגמרי לג'ונתן פוד קלאב, קלארו חוגגת 3, באברטו בגדרה משיקים ארוחות בוקר חגיגיות ועוד שלל חידושים במסעדות השונות. פותחים שבוע

קונספט ותפריט חדשים בג'ונתן פוד קלאב, ת"א

מה קורה: ג'ונתן פוד קלאב של יונתן רושפלד מסיים את דרכו של מיסטר קומאר והחל מחודש מאי יפתח המקום בקונספט חדש במהלך כל ערבי השבוע. עד מאי המקום יפעל בערבי רביעי וחמישי.

מה אוכלים: בתפריט לא מצוינים מחירים והמנות כתובות בפואטיות כמו טונה אדומה "הרוצח 2017"; סלט מכל העגבניות שגדלו השבוע בערבה; לברק שלם צלוי בחום מטורף עם ירקות מהגינה של בני; צלעות וקונפי טלה כמו בפרובאנס; סלט תמנון ענק בשמן זיתי פישולין ועוד.

איפה: ג'ונתן פוד קלאב, קויפמן 6 תל אביב, 03-6960707 פרטים נוספים באתר המסעדה.

חגיגות יום הולדת 3 בקלארו, ת"א

משתה ענק במסעדת קלארו. ירון ברנר,
מזל טוב/ירון ברנר

מה קורה: קלארו של רן שמואלי חוגגת 3 שנות פעילות במשתה שיערך על פני שלושה ימים עם מנות ספיישל ודילים על אלכוהול- משקה ראשון במחיר רגיל והשני ב-3 שקלים.

מתי: החגיגות יחלו ביום שלישי ה-25 באפריל ועד יום חמישי ה-27 באפריל.

מה אוכלים: מנות שיצאו לסועדים בהגשה למרכז השולחן כמו שרקוטרי של בשרים בעבודת יד, עם ברזאולה במשרה של יין אדום, פרושטו של חזה ברווז וחמון תוצרת בית עם חמוצים, לחם מחמצת וכמה סוגי חרדלים (74 שקלים); מנה זוגית של פירות ים על הפלנצ'ה עם שרימפס קריסטל, תמנונים, סרטנים כחולים וקלמרי עם פלפל פדרון מטוגן, סלסה עגבניות חריפה וציזיקי (228 שקלים) ועוד.

איפה: קלארו, רחוב הארבעה 23 תל אביב, 03-6017777. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מנות חדשות בפופינה, ת"א

פופינה. צילום: חיים יוסף
יחצ: אורלי סגל,
סיבה למסיבה/צילום: חיים יוסף יחצ: אורלי סגל

מה קורה: מסעדת פופינה חגגה יום הולדת 4 ולכבוד המאורע יצר השף אוראל קמחי כמה מנות חדשות לצד קוקטיילים וקינוחים חדשים.

מה אוכלים: פילה בר ים מוגש עם כרוב מבושל בבויאבז, ניוקי מעושן ופטריות שימאג'י (138 שקלים); נקניקיית סקאלופ ושרימפס עטופה בבצק תירס, קייל, פולנטה רכה ופדרו חימנז מצומצם (78 שקלים); תותים ומוס מסקרפונה, קרם נענע, תותים צלויים, שלג תותים ושוקולד לבן, חמציץ ועוגיית ספקולוס (52 שקלים) ועוד.

איפה: מסעדת פופינה, רחוב אחד העם 3 נווה צדק תל-אביב, 03-5757477. לא כשר

תפריט אביבי חדש בשיפודי אירופה, ת"א

שיפודי אירופה. avira.tlv, מערכת וואלה! NEWS
קיץ שמח/מערכת וואלה! NEWS, avira.tlv

מה קורה: במעמד פירוק סגירת החורף, יוצאים בשיפודי אירופה עם תפריט אביבי חדש של השף שרון כהן ודילים משתלמים על אלכוהול.

מה אוכלים: בנוסף לשיפודים תמצאו במקום מנות ספיישל כמו
קרפצ'יו לוקוס עם קישואים בגריל, גבינת פטה, ענבים ועלי זעתר (59 שקלים); מסבחת אהבה עם כבדים, לבבות, בצל מטוגן, עגבניות על האש ומלא עשבים (48 שקלים); פלאנק סטייק עם ציר בקר, בצק עלים ופרמזן (74 שקלים) ועוד. מבחינת אלכוהול יש יין ובירה ללא תחתית ב-65 שקלים ודילים נוספים.

איפה: שיפודי אירופה, שדרות רוטשילד 9 תל אביב, 03-6565692. לא כשר

מסעדת מל ומישל פותחת לראשונה לצהריים, ת"א

ראש השנה במל ומישל. אפיק גבאי
עכשיו גם בצהריים/אפיק גבאי

מה קורה: לאחר עשור של פעילות, מסעדת מל ומישל בניהולו של השף ניר ויימן תפתח לראשונה את דלתותיה לארוחות צהריים עם השקה של תפריט עסקיות חדש.

מתי: בימים שני עד חמישי בין השעות 12:30-15:30

מה אוכלים: התפריט העסקי כולל בחירה של מנה ראשונה ועיקרית ב-88 שקלים. בין הראשונות תמצאו בייבי קלמרי צרובים על הפלנצ'ה עם סלט שעועית סיצליאני קר או ארטישוקים צרובי על פולנטה רכה עם פירורי לחם קלויים. בין העיקריות יש טורטליני חלמונים במילוי אנטריקוט וכבדי עוף בציר עגל ולימון או פנה ראגו עגל בבישול ארוך עם ריקוטה פרסקה ושמן זית טוסקני ועוד רבות נוספות.

איפה: מל ומישל, בן יהודה 155 תל אביב, 03-5293232. לא כשר

ארוחות צהריים בסופי שבוע בגריג, ת"א

מנות מסעדת גאריג. דרור עינב
צהריים טובים/דרור עינב

מה קורה: מסעדת גריג פותחת לצהריים בשישי ושבת. בשישי יגישו תפריט של סנדביצ'ונים ארטיזנלים ובשבת תפריט מתחלף של מנות צהריים מעשה ידי השף.

מתי: שישי ושבת ב-12 בצהריים.

מה אוכלים: התפריט אינו קבוע אבל היו בעבר כריכונים כמו ברוסקטה עם גרבלקס, קריוורסט בלחמניה עם קטשופ הומייד, סליידר עם חזה עגל, ביצים בלחמניית חלב ועוד. התפריט בשבת כולל מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן במחיר העיקרית, בין הראשונות יש חצילונים מוחמצים ואבן יוגורט או סלט תפוחי אדמה רוסי. ובין העיקריות לינגוויני בוטרגו (75 שקלים); סטייק מינוט, שפצלה וציר בקר (90 שקלים) ועוד.

איפה: גריג, אחד העם 15 תל אביב, 03-9030677, לא כשר.

המבורגר הגראז' מגיע לרמת החייל, ת"א

מסעדת הגראז' הגיעה לתל אביב. צילום: דודי אייזנטל
יחצ: רועי צור,
שלושה דילים של המבורגר/צילום: דודי אייזנטל יחצ: רועי צור

מה קורה: מסעדת ההמבורגרים הגראז' מראשון לציון עושה עלייה לתל אביב ומתמקמת ברמת החייל. בעלי המסעדה מספרים שזו יריית הפתיחה של הקמתה של רשת המבורגרים חדשה.

מה אוכלים: הסניף, שפתוח כרגע לתקופת הרצה, מציע שלושה דילים של ארוחות המבורגר שונות לבחירה, עם שתייה ותוספות בטווח מחירים שבין 45 שקלים ל-69 שקלים לארוחה.

איפה: הגראז', ראול ולנברג 24 מגדלי זיו רמת החיל תל אביב,
שעות פעילות מ-11:00 ועד אחרון הלקוחות, 03-6499600. לא כשר

שף פרואני מפורסם מגיע לפסטיבל בשרתון, ת"א

פסטיבל פרו - מסעדת אוליב ליף מלון שרתון תל אביב. Miguel Mejia,
פסטיבל פרו - מסעדת אוליב ליף מלון שרתון תל אביב/Miguel Mejia

מה קורה: המטבח הפרואני שהולך ומתמקם בראש סולם הגסטרונומיה העולמית מגיע לישראל: השף הפרואני פדרו לואי גימט מגיע מלימה לפסטיבל התיירות והגסטרונומיה הפרואני במלון שרתון בתל אביב, שם יבשל ארוחות צהריים וערב ויגיש תפריטים של מנות פרואניות מסורתיות.

מתי: הפסטיבל יתקיים בין התאריכים ה-25 באפריל ועד ה-28 באפריל.

מה אוכלים: מנות פתיחה ב-70 שקלים כמו סביצ'ה לברק בקרם פלפלים צהובים בנוסח פרוביאני במרינדת לימונים, בצל, עטוף בקרם רוטב צ'ילי צהוב או טארטר פורל וטונה מעושן מלווה בסלט קינואה, אבוקדו, בצל, עגבניות ועירית ברוטב פונזו. ובין העיקריות יש אורז בנוסח ריזוטו ונתחי בקר וירקות על אש נוסח לימה לצד קריספי תפוחי אדמה (115 שקלים); מוסר על הגריל בנוסח קורילאנה, ברוטב בצל, עגבניות בפפריקה ובטטה מזוגגת ברוטב פסיפלורה (115 שקלים) ועוד.

איפה: מלון שרתון תל אביב, פרטים נוספים באתר האירוע.

תפריט של מאפים ממולאים בבראון, ת"א

שבוע המאפה בבראון. נמרוד גנישר,
נגמר פסח/נמרוד גנישר

מה קורה: ביסטרו בראון משיקים תפריט מיוחד פוסט פסח המבוסס על מיני מאפים במילויים שונים.

מתי: התפריט יוגש בין התאריכים ה-23 וה-29 באפריל לצד התפריט הקבוע של המקום.

מה אוכלים: מאפה עשבים פתוח עם עלי אורוגולה, בזיליקום, פסטו (68 שקלים); מאפה עדשים, מנגולד, שום, צ'ילי ושקדים, עטוף בטחינה עם תחתית בצק פוקצ'ה (72 שקלים); מאפה לוקוס עם לימונים, שמיר, שום קונפי, מרווה ואורגנו מוגש עם סלט ירוקים ושקדים (130 שקלים); מאפה כבדי עוף ביין אדום עם בצל סגול (78 שקלים) ועוד.

איפה: בראון, ניסים אלוני 10 מתחם G תל אביב, 053-9344955. לא כשר

עסקיות חדשות במסעדת הצועניה, יפו

מסעדת הצועניה משיקה עסקיות צהריים חדשות. אוהד קב,
ארוחה בלקנית/אוהד קב

מה קורה: מסעדת הצועניה משיקה תפריט עסקיות בסגנון בלקני.

מתי: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-18:00.

מה אוכלים: התפריט מציע ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית כאשר בין הראשונות תוכלו לבחור מטיאס כבוש עם צלפים, בצל סגול, שמיר וצזיקי; טריו טעימות של סקורדליה, צזיקי וקיופולו, מוגש עם לחם הבית, או קציצות פרסה בולגריות על צזיקי. בעיקריות יש גירוס פרגית בתיבול בלקני, בצל מטוגן, פיתה יוונית, טחינה, גרמולד וירקות צלויים (69 שקלים); פטוצ'יני עם בשר בקר בבישול ארוך, מנגולד, פטריות, יין אדום ושמנת (79 שקלים) ועוד.

איפה: הצועניה, שמעון הצדיק 18 יפו, 03-5521333. לא כשר

ארוחות בוקר חגיגיות בסוף השבוע באברטו, גדרה

תפריט בוקר חגיגי ב שישי שבת במסעדת אברטו בגדרה. רונן מלחן,
שישי ושבת/רונן מלחן

מה קורה: מסעדת אברטו בגדרה משיקה תפריט ארוחות בוקר לימי סוף השבוע.

מתי: בימי שישי ושבת בין השעות 8:00-12:00

מה אוכלים: ארוחת הבוקר כוללת לחמים טריים, סלט חסות טריות בוויניגרט, 3 ממרחים ו-5 מאזטים משתנים כמו מיקס שרי וקלמטה, סלטון של טאבולה עם גרבלקס, טחינה וטבחה עגבניות, תערובת זיתים ואריסה ומאזט של סלקים צלויים ביוגורט, וחביתה עם תוספות (69 שקלים). אפשר לשדרג את ארוחת הבוקר עם מנות ביצים מיוחדות ב-89 שקלים כמו קרואסון סביח וחצילים, אריסה, תפו"א, ויניגרט עשבי תיבול, ביצה רכה, סלק שוק וטחינה הר ברכה או פריטטה פירנצה סטייל מתפוחי אדמה, קורנביף בשר, בזיליקום, תרד, ברוקולי ומוצרלה באפלו ועוד.

איפה: אברטו, רחוב שכביץ 5 גדרה, 08-6680066/0, לא כשר

טרטוריה ונציאנה- מסעדה איטלקית חדשה, חיפה

טרטוריה ונציאנה. יחצ: מזי וורצל, אפיק גבאי
אותנטיות/אפיק גבאי, יחצ: מזי וורצל

מה קורה: אהרון נעאמנה, מסעדן איטלקי משוודיה ובהכשרתו גם סומלייה, חזר לארץ והחליט לפתוח בחיפה מסעדה חדשה שתגיש אוכל איטלקי כפרי, בעיקר מלנזי-סיצליאני, הנאמן ככל הניתן למקור.

מה אוכלים: התפריט ממוקד ואינו ארוך ואפשר למצוא בו מנות כמו פפרדלה כמהין- פסטה עם נתחי עגל, יין לבן, שמנת, וכמהין שחור (70 שקלים); ריזוטו פטריות מבושל עם יין לבן, פטריות ושמן כמהין (59 שקלים); צלעות טלה עם רוטב תאנים מיובשים, בלסמיקו קרם על מצע כוסמין (89 שקלים); ויש גם ארוחות בוקר חלביות או בשריות, תפריט יין וקינוחים.

איפה: טרטוריה ונציאנה, שער פלמר 2 חיפה, שעות פעילות: ב'-ו': 09:00-23:00, שבת: 12:00-24:00, 04-9990184. לא כשר

תפריט ארוחות בוקר מהעולם שבנה ישראל אהרוני באושימרקט, כפר סבא

ארוחות בוקר מכל העולם באושימרקט. טל ציקורל,
מנות מהעולם/טל ציקורל

מה קורה: השף ישראל אהרוני יצר תפריט ארוחות בוקר מכל העולם אותו מגישים הדוכנים השונים באושימרקט, שוק האכול בקניון אושילנד בכפר סבא.

מתי: מדי יום שישי.

מה אוכלים: לא תמצאו פה את החביתה הבנאלית אלא מנות כמו צ'וריסו מקסיקני לצד ביצים על מצע של טורטייה פתוחה עם מגוון סלטים מקסיקניים; מנת סטייק אנד אגז אמריקאית המשלבת נתחי אנטריקוט עם ביצים ותפוחי אדמה; ביצים עלומות בסגנון נורווגי על בסיס בריוש בתוספת סלמון; מנת אומלט איטלקית על מצע של ירקות ועשבי תיבול ויש אפילו ארוחת בוקר המבוססת על חומוס (35-55 שקלים).

איפה: אושימרקט, עתיד ידע 4 כפר סבא, פרטים נוספים באתר המתחם.

עסקיות חדשות באומה סושי בר, זכרון יעקב

אומה סושי בר. אלונה להב,
אומה סושי בר/אלונה להב

מה קורה: תפריט עסקיות חדש באומה סושי בר, מסעדת סושי כשרה (חלבי ודגים) המציעה גם מגוון מנות צמחוניות וטבעוניות.

מתי: הארוחה העסקית מוגשת בימים א'-ה' בין השעות 12:30-17:00

מה אוכלים: העסקית כוללת ראשונה, עיקרית ושתייה במחיר העיקרית ובין המנות תמצאו למשל סושי מפורק מסלמון, דניס, אורז, אבוקדו, ג'ינג'ר, מלפפון ופטריות שיטאקי (62 שקלים); סופלקי בורי עם בצל, פלפל צ'ילי, יוגורט עיזים בתיבול עמבה ואריסה (42 שקלים); ומיני מנות סושי נוספות. יש גם תפריט קוקטיילים.

איפה: אומה סושי בר, רחוב הנדיב 29 זיכרון יעקב, 04-6292696. כשר

תפריט חדש במסעדה הטבעונית לודנס, רעננה

תפריט חדש ללודנס- מסעדה טבעונית. צילום: סטודיו אנג'י
יחצ: חן קובריץ,
מנות טבעוניות חדשות/צילום: סטודיו אנג'י יחצ: חן קובריץ

מה קורה: תפריט חדש בלודנס, מסעדה טבעונית.

מה אוכלים: בוריטו שווארמה- נתחי סייטן בסגנון שווארמה עם רוטב גוואקמולי, מיונז וטחינה (45 שקלים); בודהה בורגר קציצת נבטי עדשים, פטריות, אגוזי מלך, סלרי, טחינה מלאה, בצל ובזיליקום (45 שקלים); רול שניצל מטורטייה מקמח מלא עם רצועות שניצל סייטן וירקות (36 שקלים) ועוד.

איפה: לודנס, המסגר 1 רעננה, 09-7404002. כשרה

עסקיות חדשות ביפנית אממה, ת"א

עסקיות חדשות במסעדת אממה. טל ציפורין,
עסקיות חדשות במסעדת אממה/טל ציפורין

מה קורה: מסעדת אממה המגישה אוכל רחוב יפני משיקה תפריט עסקיות חדש הכולל מנה ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית או בתוספת תשלום של 10 עד 20 שקלים לראשונה.

מתי: הארוחות העסקיות יוגשו בימים א-ה בין השעות 12:00 עד 17:00

מה אוכלים: בין הראשונות יש באו באן- לחמניה מאודה, בשר קצוץ, במבוק שוט ופטריות שיטאקה או מיקס טטאקי של נתחי טונה, סלמון ולוקוס צרובים בשמן שומשום, עגבניות שרי, אספרגוס וצ'ילי (בתוספת 10 שקלים) ועוד. בין העיקריות יש ראמן בציר מיסו, בקר קצוץ, במבוק שוט, תירס, בייבי תרד, נבטים, בצל ירוק, ביצה רכה וקוביית חמאה (56 שקלים);
צ'יראשי סלמון, טונה, לוקוס, סקאלופ, שרימפס, אונאגי, טקוואן, פטריות שיטאקה, קינשיטמאגו, מלפפונים פריכים, במבוק שוט, שורש לוטוס, איקורה וטוביקו כתום (76 שקלים) ועוד.

איפה: AMAMA, הברזל 34 רמת החייל תל אביב, 03-7781101, לא כשר.

ועוד כמה קטנות:

- בר היין הויינברג, שנפתח ב-2009 ברחוב בן יהודה בתל אביב, נסגר.

- קונדיטורית שמו מתרחבת ופותחת לראשונה באזור השרון, בקניון G כפר סבא, סניף חדש.

- בגלידריית ארטא השיקות טעמי חדשים לכבוד יום הולדת שנתיים- אבוקדו ותה ירוק.

- מסעדת ריץ' השכונתית הכשרה למהדרין בקרית ביאליק משיקה תפריט משלוחים חדש.

- שניצל 4 U, מסעדת שניצל חדשה בקניון עופר סירקין בפתח תקווה שמציעה 4 סוגי שניצל בטעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully