וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפיית חובה: טעמנו את השוקופאי במילוי ממרח השחר

26.4.2017 / 14:45

לכבוד יום העצמאות ה-69 חברו יחד שני מותגים כחול לבן, בורגראנץ' וממרח השחר העולה, ליצירת קינוח שוקופאי מסקרן במיוחד. טעמנו והיה לנו המון מה להגיד על זה

עריכה: אביב ארגז

בוידאו: צפו וגלו מה חשבנו על השוקופאי במילוי ממרח השחר

לכבוד יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל, שני מותגים ישראליים - בורגראנץ' וממרח השחר העולה חברו יחד ליצירת קינוח ישראלי במיוחד - שוקופאי במילוי הממרח המפורסם. הקינוח המפורסם של בורגראנץ' שיוגש במהדורה מוגבלת בסניפי בורגראנץ' עורר את סקרנותנו וגייסנו את מיטב הטועמים במערכת וואלה! ניוז על מנת לנסות את הפלא.

מנת השוקופאי החדשה, אשר תיוצר במהדורה מוגבלת, תוגש באריזה בעיצוב חדש בצבעי המותגים ותשווק בכל הסניפי רשת בורגראנץ' ברחבי הארץ, כמו גם באמצעות שירות המשלוחים של הרשת. מחיר התענוג - 9 שקלים.

שוקופאי. בועז לביא,
שיתוף פעולה מיוחד ליום העצמאות/בועז לביא

משה אפרים, מנהל השיווק של רשת בורגראנץ', מסר:
"לאחר אלפי פניות מלקוחות הרשת הוותיקים והחדשים, אנחנו נרגשים ששיתוף פעולה זה, אשר בהחלט מתבקש זה שנים ארוכות, בין רשת בורגראנץ' לבין חברת 'השחר העולה' יוצא סוף-סוף לדרכו. אנו שמחים על הזכות שניתנת לנו להמתיק לעם ישראל את החג הכי ישראלי –חג העצמאות - עם מנת ה-שוקופאי החדשה והאהובה במהדורה מוגבלת. בחג הקרוב, אנו מזמינים את עם ישראל ליהנות מהקינוח הכי ישראלי, אשר משלב את תמצית הישראליות"

הקינוח מוגש החל מהיום (יום רביעי 26 באפריל) בכל סניפי רשת בורגראנץ' ובאמצעות שירות המשלוחים.

שוקופאי. בועז לביא,
להיט או צרבת?/בועז לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully