וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'או בלה: מסעדה איטלקית חדשה בהדר יוסף בתל אביב

4.5.2017 / 12:17

פסטות בעבודת יד, פיצות איטלקיות ואווירה שכונתית א-לה נאפולי - בשכונת הדר יוסף שבצפון ת"א נפתחה ג'רדינו בלו, מסעדה איטלקית חדשה

ג'רדינו בלו - איטלקית חדשה. מיטל סלומון,
פיציולו מומחה/מיטל סלומון

לאחרונה שמענו על לא מעט מקומות חדשים שנפתחו ועושים כבוד לפסטה, אבל לא רק. למשל בשוק לוינסקי בתל אביב תוכלו להשיג פסטה טרייה בפסטה בר או בשוק מחנה יהודה בירושלים נפתחה מסעדת הסנדק המגישה פיצה ופסטה בגרסה הכשרה, ויש מסעדה איטלקית חדשה בחיפה- טרטוריה ונציאנה. אל הרשימה הזו יש מצטרפת חדשה, מסעדת ג'רדינו בלו שנפתחה השבוע ומציעה לתושבי שכונת הדר יוסף בתל אביב ולמבקריה תפריט איטלקי ובו גם פסטה טרייה עבודת יד.

ג'רדינו בלו - איטלקית חדשה. מיטל סלומון,
גם ארוחות בוקר/מיטל סלומון

השף אנני בן קד, שנולד בבלגיה והתמחה בקולנריה באוסטריה וצרפת, חלם לפתוח בכלל פונדק דרכים אירופאי, אבל אהבתו לאוכל איטלקי הובילו אותו לפתוח טרטוריה קטנה ומשפחתית בשכונת הדר יוסף המנומנמת. ג'רדינו בלו, באיטלקית הגן היפה, היא מסעדה איטלקית אינטימית עם מפות משובצות ותפריט איטלקי כפרי. בשעות הבוקר תוכלו ליהנות בג'רדינו בלו מארוחת בוקר כפרית, עם סלטים טריים או כריכי פוקצ'ה הנאפים המקום. בשעות אחרות המקום מתפקד כטרטוריה לכל דבר, פסטות טריות שבן קד מכין במקום במיומנות שרכש בלימודיו בנאפולי באחת מהמסעדות המפורסמות באיטליה L'Antica Pizzeria da Michele.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'רדינו בלו - איטלקית חדשה. מיטל סלומון,
טרטוריה/מיטל סלומון

בתפריט תמצאו מנות כמו פסקארה - פטוצ'יני פירות ים ברוטב חמאה, יין לבן, לימון ושום (46 שקלים); טורטליני מילנזה במילוי בשר בקר, ברוטב ציר בקר ומבחר פטריות (47 שקלים); או טורינו - רביולי במילוי ריקוטה ברוטב יין לבן, שמנת ומרווה (43 שקלים). יש גם מנות ראשונות כמו פרחי ארטישוק במרינדה מוקפצים בשמן זית ועשבי תיבול (32 שקלים) או שרימפס מוקפצים במחבת עם שאלוטס, שומר, פסטיס ויין לבן ומוגשים על פולנטה נימוחה (38 שקלים). בכל מסעותיו ולימודיו התמחה בן קד בהכנת פיצות והוא גם פיציולו, בתפריט הפיצות שלו אפשר למצוא פיצת קפריצ'וזה עם ארטישוק, זיתי קלמטה, פפרוני, פטריות וביצת עין (42/49 שקלים) או סאן מרינו - פיצה ביאנקה עם אספרגוס, תפוח אדמה וגבינת עזים (48/53 שקלים) ועוד.

ג'רדינו בלו - איטלקית חדשה. מיטל סלומון,
אוכל איטלקי כפרי/מיטל סלומון

"רציתי ביסטרו כמו של פעם", מספר בן קד, "מקום של משפחה, מקום שקט, שבו אני אוכל לשבת עם המשפחה שלי, עם האישה והבן, לאפות את הפיצות בעצמי ולהכין את הפסטה בעצמי כל בוקר".

ג'רדינו בלו, קהילת ורשה 54 מרכז מסחרי הדר יוסף תל אביב,03-9464647, שעות פעילות: 08:00 ועד הלקוח האחרון. לא כשר

ג'רדינו בלו - איטלקית חדשה. מיטל סלומון,
ג'רדינו בלו - איטלקית חדשה/מיטל סלומון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully