וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדה: סניף חדש לבייקרי החיפאי

4.5.2017 / 14:48

הבייקרי החיפאי האהוב של גל גבריאלי מתחדש בסניף חדש שנראה כאילו יצא מסיפור אגדה טעים במיוחד. שווה ביקור

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב ארגז

הבייקרי של גל בחיפה הוא סוד העובר מפה לאוזן בקרב חיפאים יודעי דבר. המקום שלו, שנפתח בשנת 2003 התחיל דרכו כמקום לדברי מאפה לצד הקפה בלבד. אחרי 5 שנות פעילות, אחד הקולגות שלו נתן לגבריאלי טיפ, שכדי להצליח באמת צריך להגיש גם אוכל. כשהשינוי קרה הפך גל'ס בייקרי לאימפריה חיפאית המלאה בכל שעות היום. ארוחות בוקר, ארוחות צהרים חלביות ושלל מאפים נהדרים וטריים שנעשים במקום הפכו את גל לסיפור הצלחה. כעת, הבשילה העת למקום שני.

את הסניף השני של גל בייקרי הוא פתח במלון בוטיק חדש שנפתח במרכז הכרמל בעיר. בטירה בגוווני חום-כחול שנראית כאילו יצאה מסיפורי אגדות שוכן המלון החדש כרמלה, של בעלי הצימרים היוקרתיים פנחס וגסטון. גבריאלי השתלט על בית הקפה של המקום עם המאפים הקסומים שלו, ארוחות בוקר ועוד, הפתוחים לציבור הרחב. במקום ישנם מקומות ישיבה רבים בחלל הפנימי כמו גם במרפסת הנעימה ורחבת הידיים.

קרונאט במילוי מרשמלו ופירות יער של גל בייקרי. דרור עינב
הקרונאט של גל בפרויקט מיוחד לוואלה/דרור עינב

לצד ארוחות בוקר קלאסיות במקום (65 שקלים לארוחה ליחיד/ 120 שקלים לארוחה זוגית), תמצאו גם שקשוקה (48 שקלים), לזניה פטריות/חצילים (55 שקלים), כריכים שונים (32 שקלים) כמו כריך סלמון מעושן, כריך גבינות, כריך פסטו עם פלפלים קלויים, גבינה בולגרית ונבטים. ארוחת קיש (48 שקלים) עם קישים שונים לבחירה, מרק היום ועוד.

בגזרת המאפים תמצאו קרואסונים שונים כמו חמאה, שוקולד, שוקולד-פיסטוק, כיס תפוחים, "שבשבת" שקדים, מאפה וניל פירות יער (על בסיס קרם פטיסייר), שנק וניל, שוקולד וצימוקים, שנק ריקוטה צימוקים וגרידת תפוז, סהרון פרג, מאפה וניל ושקדים, שנק פיסטוק, שנק וניל תפוחים וקרמבל ועוד. בין המאפים המלוחים תמצאו בין היתר בורקס תרד, קרואסון רוקפור, מאפה פרמזן עם עשבי תיבול, מאפה ארטישוק בצל מוצרלה ופרמזן, מאפה פלפליים קלויים עם אנשובי, בייגל גבינה ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גל'ס בייקרי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מבחר בלתי נגמר של מאפים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אז אם אתם מגיעים לחיפה בקרוב אנחנו ממליצים לכם בחום ללכת לבקר במקום החדש של גל, ששווה גם נסיעה מיוחדת.

גל בייקרי, התשבי 130 חיפה, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 07:00-20:00, שישי: 07:00-15:00, שבת: סגור. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully