וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחור זה מרזה? טרנד האוכל השחור שוטף את ישראל

15.5.2017 / 16:00

הגלידה השחורה ששיגעה בחודשים האחרונים את הרשת סוף סוף מוגשת כאן בישראל, אז איפה מלקקים את הטרנד ואיזה עוד מאכלים נצבעו לאחרונה בשחור? יצאנו לבדוק

גלידה שחורה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
גלידה שחורה בבוזה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

כמו הרבה טרנדים אחרים שצצו בשנים האחרונות ברחבי העולם והרשת, אותם מיהרנו לאמץ, גם לטרנד האחרון שמציף את הרשת, הקולינריה הישראלית לא נותרה אדישה. אנחנו מדברים על גלידה שחורה כמובן. את הגלידה השחורה ראינו כבר במהלך השנה האחרונה בעיקר בניו יורק, אבל בחודש האחרון, כנראה עם התחממות מזג האוויר אי אפשר היה לגלול את פיד האינסטגרם או הפייסבוק שלנו מבלי לראות תמונה של הפלא השחור.

איך היא מקבלת את צבעה? רוב הגלידות שראינו מעבר לים מגיעות באופן מפתיע דווקא בטעם קוקוס, ופחם הוא זה שהופך אותן לשחורות. הראשונה שהרימה את הכפפה כאן בארץ היא רשת הגלידות בוזה, שהתחילה את דרכה בצפון הארץ והתרחבה לאזור המרכז, וזכתה להצלחה גדולה. בבוזה הלכו על מקוריות ולטעם השחור והחדש הם קראו בלאק במבה, במחווה לנחש השחור והגדול בטבע - הבלאק ממבה. כאן הגלידה דווקא בטעם בוטנים חזק (ממש כמו טעם של במבה) ואת צבעה היא מקבלת מאבץ.

גם ברשתות הגדולות לא נשארו אדישים לטרנד, ורשת הגלידריות אייסברג יישרה גם היא קו עם המגמה העולמית ותחל להגיש בסניפיה החל מסוף החודש, גלידה שחורה, ממש כמו זו שמוגשת מעבר לים, בטעם קוקוס.

אבל לא רק בגלידות הצבע השחור משתלט, גם במאכלים נוספים, משהו בצבע השחור, עושה את זה כנראה לשפים, כמו גם לסועדים, ואנחנו נתקלים יותר ויותר בעוד מאכלים שנצבעים בשחור. אז בניגוד לבגדים שחורים, לא בטוח שמדובר בטרנד מרזה, אבל מה שבטוח, הוא סופר פוטוגני.

לרשימת סניפי בוזה
סניפי רשת אייסברג

עוד 10 מאכלים ומשקאות שחורים שמוגשים בארץ:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידה שחורה באייסברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully