וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שבועיים זה קורה: קליפסו, המסעדה החדשה של עומר מילר בחוף פרישמן

15.5.2017 / 9:23

אחרי שסגר את שולחן, עזב את חדר האוכל והפך לאימפריה של המבורגרים בזכות סוסו אנד סאנס, עומר מילר כובש את היעד הבא שלו - מסעדת החוף המדוברת בחוף פרישמן. יהיה חם

כבר לפני יותר משנה, כשסגר את מסעדת שולחן, הסביר עומר מילר את הסגירה המפתיעה בהצעה עסקית מפתה שקיבל. בהמשך התברר, כי מילר חבר עם המסעדן ואיש חיי הלילה דוד טור (ברקפסט, קפה אירופה, שיפודי אירופה, דא דא ודא) על מנת לפתוח מסעדת חוף מושקעת בחוף פרישמן בת"א. הפתיחה המתוכננת התעכבה עוד ועוד, אך בזמן שחלף הספיקו לפתוח יחד השניים את דוכן ההמבורגרים סוסו אנד סאנס בקצה שדרות רוטשילד, שזכה להצלחה מסחררת, עד כדי כך שבחודש הקרוב יפתחו השניים שני סניפים נוספים, בדיזינגוף ובגינדי TLV, עליו קראתם כאן לראשונה. בזמן הזה הספיק מילר גם לעזוב את מסעדת חדר האוכל שהיתה המסעדה הראשונה שלו, כך שלזמן קצר נותר השף הפופולארי ללא מסעדה של ממש. אבל כעת, המצב עומד להשתנות.

כל הפעילות הענפה הזו כמעט והשכיחה את ההצעה העסקית עליה דיבר מילר עם סגירתה של שולחן, אבל בתקופה האחרונה, עוקביו של מילר באינסטגרם ובפייסבוק התקשו להתעלם מתמונות רבות של מנות שמעלה השף תחת הלוקיישן "חוף פרישמן", מה שלימד אותנו שמשהו עומד להתרחש בקרוב. ואכן, אתמול פוצץ מילר את בלון הספקולציות כשהעלה תרשים של המסעדה בחוף פרישמן וכתב "הנה תמונה של חלום שיתגשם ממש בקרוב". המסעדה החדשה, קליפסו אמורה להיפתח בעוד שבועיים בדיוק.

"אנחנו הולכים לעשות את החוף הכי יפה בישראל", מספר לנו היום מילר, "עם מוזיקה, עיצוב ואוכל, לא עוד מסעדה בחוף ים, אלא באמת מקום שישנה את תרבות החופים בארץ".

בין המנות בתפריט המסעדה שבודקים בימים אלו מילר וטבחיו אפשר למצוא קרוקטים של קישואים וגבינת טולום לצד מטבל; סיגר לוקוס מוגש לצד טחינה ועגבניות חריפות; קבב שרימפס קריסטל עם סלט של עגבניות, בצל וכוסברה; מנה טבעונית של בריוש עם גבינת שמנת טבעונית, גזר בעישון קר, צלפים, שמיר ושמן זית; קובה טלה על טחינה ושמן זית, עם בצק בסומק, עגבניות ושום; קציצות סרטנים; כריך עם מקושקשת, גבינת שמנת ומלפפונים; עלי גפן ממולאים באורז, שמיר ונענע יבשה עם שמנת חמוצה ולימון; איקרא עם בוטרגו, בצל נא, עגבניות וטוסטונים; שלישיית טורטיות האחת בסגנון פריקסה עם טונה אדונה, תפוחי אדמה, אריסה ולימון כבוד, השנייה עם סלט אבוקדו ופיקו דה גאיו חריף והשלישית עם סלט ביצים, קרם פרש וסלמון בעישון קר; סרדינים ממולאים ומטוגנים עם סלט עגבניות חריף; סביצ'ה של טרחון ואננס טרי; יאקיטורי טורו בגריל פחם עם סלט חצילים חריף; קציצות לוקוס עם מטבוחה, שמנת חמוצה ועגבניות צלויות; גספצ'ו אבטיח ועוד.

כיאה למסעדת חוף הנפתחת בתחילת הקיץ, האינסטגרם של המסעדה מציג בינתיים תמונות וגיפים של אבטיחים, סימן ראשוני לקונספט ולסגנון.

קליפסו, חוף פרישמן, הפתיחה בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully