וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת העמקים: פיצרייה חדשה נפתחת בצפון

22.5.2017 / 14:09

פיצה מהטאבון ופסטות טריות כבר הפכו למראה שכיח ברחבי הארץ. כעת הבשורה האיטלקית מגיעה גם לעפולה עם מסעדת רינו מילאנו שתיפתח בעיר בשבוע הקרוב

פיצרייה רינו מילאנו. צחי קיבנשטיין, מערכת וואלה! NEWS
המטבח האיטלקי מגיע לעפולה/מערכת וואלה! NEWS, צחי קיבנשטיין

המטבח האיטלקי אהוב מאד בישראל. יחד עם זאת, הפיזור של מסעדות איטלקיות ופיצריות איכותיות לא תמיד מאוזן, ותושבים ממקומות רבים בארץ עדיין נאלצים להיכנס לאוטו ולנסוע בשביל פיצה טובה. לאט-לאט זה משתנה, ובעוד כשבועיים גם בעפולה תהיה פיצרייה איכותית שיפתח ליאור בר, ותיקרא רינו מילאנו. בר, יליד העיר, החליט להביא לתושבים את האוכל האהוב. "כחובב קולינריה מושבע תמיד נאלצתי לצאת מהעיר על מנת ליהנות מאוכל טוב וכמוני עוד רבים. כשנפלה ההחלטה לפתוח מסעדה, לא היה לי צל של ספק שזה יהיה בעפולה עיר הולדתי, ובפרט שהמסעדה תהיה כשרה על מנת לתת פתרון למרבית תושבי האזור."

בר נסע למילאנו שם למד אצל הפיציולו רינו גליאנו את רזי הכנת הפיצה. על שם אותו "המאסטרו" כפי שהוא מכונה באיטליה, נקראת המסעדה.

פיצרייה רינו מילאנו. צחי קיבנשטיין, מערכת וואלה! NEWS
מסעדת רינו מילאנו/מערכת וואלה! NEWS, צחי קיבנשטיין

חלל המסעדה, המתפרש על פני כ–250 מ"ר, עוצב בסגנון רטרו ויהיה בו גם חדר פרטי לאירועים וימי הולדת, כמו גם דלפק אקספרס לטייק אווי ושירות משלוחים. הדגש בתפריט הוא על פיצה שנאפית לפי מתכון משפחתי שמסר רינו לבר, לשם כך נבנה במסעדה טאבון מיוחד בו ייאפו גם הלחמים. לצד הפיצה יש בתפריט גם פסטות טריות המיוצרות מול עיני הלקוחות בחדר פסטה מיוחד.

עוד באותו נושא

מסעדת פיצות חדשה בחיפה

לכתבה המלאה
פיצרייה רינו מילאנו. צחי קיבנשטיין, מערכת וואלה! NEWS
רינו מילאנו/מערכת וואלה! NEWS, צחי קיבנשטיין

תפריט המסעדה יכלול מספר מנות ראשונות כדוגמת: פולנטה תירס עם פטריות יער ביין אדום (37 שקלים), קפרזה עם עגבניות שרי, עגבניות צלויות, בצל סגול, שום קונפי,
מוצרלה פרסקה, רוקט, פסטו, בזיליקום ובלסמי (28 שקלים), וסלטים איטלקיים. בעיקריות תמצאו פיצות כגון פיצה קרצ'ופו עם עגבניות, מוצרלה, ארטישוק א-לה רומנה ואורגנו טרי; טרטופו עם עגבניות, מוצרלה, כמהין ומגוון פטריות טריות ועוד (39-55 שקלים), פסטות טריות במבחר רטבים (45-54 שקלים) לצד סקציה שתוקדש לרביולי וניוקי. בגזרת הקינוחים יש פנקוטה, טירמיסו, מבחר קינוחי גלידה ועוד. ניתן לרכוש במקום גם פסטות טריות הביתה לצד עוד מוצרי מעדניה.

המסעדה תיפתח להרצה ב-29 במאי (חובה להזמין מקום מראש), כאשר הפתיחה הרשמית היא ב-6 ביוני.


רינו מילאנו. שדרות רובע יזרעאל 24 , עפולה. 1700-505-504. כשר

פיצרייה רינו מילאנו. צחי קיבנשטיין, מערכת וואלה! NEWS
פיצרייה רינו מילאנו/מערכת וואלה! NEWS, צחי קיבנשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully