וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון רמזי חושף את שלושת הדברים שאסור לכם להזמין במסעדה

5.6.2017 / 1:33

השף הקשוח, גורדון רמזי, יוצא נגד "השטיקים" של המסעדות וחושף לסועדים הפוטנציאלים מהי הדרך הנכונה ליהנות מארוחה טובה וזולה

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – הלב הטוב של גורדון רמזי נחשף

הוא אחד השפים המצליחים בבריטניה ובעולם, מחזיק כיום בשלושה כוכבי מישלן ובבעלותו 14 מסעדות שפרושות ברחבי העולם. כעת גורדון רמזי, האיש והאגדה, חושף מהם שלושת כללי הברזל שלו כדי שתוכלו ליהנות מהטוב ביותר בפעם הבאה כשאתם יוצאים לאכול במסעדה. רשמו לעצמכם: מומלץ להימנע מ"הספיישלים", לחשוד ב"מנות מפורסמות" ולהיות מוכנים להתמקח על היין שלכם. כתבתם?

לדבריו, אין דבר כזה "ספיישלים". כלומר לא תמיד. הוא מסביר ש"הספיישלים הן מנות שמטרתן להסתיים לפני תום הערב. כשיש עשר מנות ברשימת הספיישלים, זה אומר שהן לא באמת ספיישל, אלא רק תפריט נוסף".

הטיפ הנוסף שלו - "תמיד תחשדו במנות שנקשרים להם כתרים" והוא מסביר: "אם יגידו לכם שאתם חייבים לטעום את "הלזניה המפורסמת שלנו", תשאלו קודם למה היא מפורסמת ומי הפך אותה לכזאת? אני דורש לדעת. ברוב המקרים, הם לא ידעו לענות לכם".

השף גורדון רמזי. וויקיפדיה, צילום מסך
גורדון רמזי ילמד אתכם איך ליהנות מאוכל במסעדות/צילום מסך, וויקיפדיה

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בשידור חי: השף גורדון ראמזי קצץ לעצמו את היד בבלנדר

לכתבה המלאה

רמזי בן ה-50, אב לארבעה, שבבעלותו מסעדות בלונדון, ארה"ב, צרפת, קאטר, איטליה, הונג קונג ודובאי הוסיף והסביר מדוע חשוב להתמקח על מחיר היין. "כדי לקבל את הבקבוק במחיר סביר, בקשו לדבר עם הסומלייה ושאלו על רשימת ה- 'bin end'. אלו יינות עם תוויות שרוטות שהמסעדות מעוניינות להיפטר מהם ויסכימו למכור אותם במחיר מוזל". (לא רק לכם אין מושג מה זה הרשימה הזו. כתב של ה-SUN הבריטי שקרא את הטיפים של רמזי ניסה ליישם אותם באחת מהמסעדות שלו - ונענה בבושת פנים על ידי הסומלייה שטען ש"לא מתווכחים על מחיר של יין").

רמזי שיתף טיפ נוסף שיעזור לכם להנות מארוחה טובה יותר ,אבל יאלץ אתכם לשקר. אם אתם מתכננים ארוחה רומנטית לשניים - הוא ממליץ להזמין שולחן לפחות לשלושה אנשים. "זה יישפר את הסיכוי שלכם להתרווח במושבכם ולהימנע מלהיתקע בפינה כמו מעצור לדלת". בתיאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully