וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאליפסו של עומר מילר: המקום הכי חם במזה"ת

13.6.2017 / 13:15

אחרי המתנה ארוכה במיוחד, בימים הקרובים מסעדת החוף של עומר מילר - קאליפסו - נפתחת לקהל הרחב. בתפריט: מנות קלילות וקיציות, שכמובן ייראו מעולה באינסטגרם שלכם

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

לפני כשנה וחודשיים, כשסגר עומר מילר את מסעדת שולחן, הוא רמז שעשה זאת בשל הצעה עסקית שלא יכול היה לסרב לה. הפרטים, שהתבהרו בהמשך גילו תכניות על מסעדת חוף גדולה, פרויקט שמילר מקדם יחד עם שותפו העסקי דוד טור (אתו גם פתח לאחרונה שני סניפים של סוסו אנד סאנס, ועוד אחד בדרך).

כבר חודשים ארוכים שמילר מתגרה בעוקבי האינסטגרם שלו עם צילומים של מנות קיציות וצבעוניות, שחלקן מככבות בתפריט המסעדה החדשה שלו - קאליפסו שמה. בימים אלו נמצאת המסעדה בשיפוצים אחרונים, של המקום והתפריט, מגישה תפריט הרצה לחברים, כאשר בימים הקרובים היא צפויה להיפתח באופן רשמי.

קאליפסו. רעות סהר, מערכת וואלה!
משנה את תרבות החופים בארץ/מערכת וואלה!, רעות סהר

"יש לנו מדינת חוף מהממת שלא מנוצלת כמו שצריך" מספר מילר על הסיבות שדחפו אותו דווקא למסעדת חוף. "אתה אוהב לבוא לים, אבל זה לא יוון או מיאמי, עם האוכל הטעים, האווירה, והמוזיקה. הכל נורא מיושן, מגעיל ומטוגן. אז לקחנו על עצמנו פרויקט לשנות את תרבות החופים בארץ".

על בניית התפריט, שארכה זמן רב סיפר מילר כי היה לו חשוב לבנות תפריט שיוכל להאכיל את אלפי האנשים שעוברים בחוץ מדי יום, מבלי שיצטרכו להמתין זמן רב למנות שלהם, כל זה מבלי לפגוע באיכות וטריות המוצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קאליפסו. רעות סהר, מערכת וואלה!
תשכחו מחומוס, צ'יפס, סלט/מערכת וואלה!, רעות סהר

אז מה בתפריט? בקאליפסו מגישים ארוחות בוקר עד השעה 12:00 בצהריים עם מנות של בוקר כמו בריוש שמן זית ועליו סלמון מעושן, תרד, הולנדז, וביצים עלומות (58 שקלים); פנקייקס עם טופי ובננות (58 שקלים); מגש ישראלי עם 3 ביצים לבחירה עם מבחר גבינות, לחם וסלט קצוץ (56 שקלים) ועוד.

יש גם מנות קטנות כמו הרינג בשמן זית ופלפל אנגלי (36 שקלים); חומוס עם פלאפל ענק ירוק ממולא בביצה רכה (28 שקלים) או עלי גפן על לבנה גלילית עם שמן זית ולימון (36 שקלים). יש גם ארבעה סלטים נחמדים ומנות עיקריות של הערב כמו טרטר דגים עם אננס טרי וצ'ילי (62 שקלים); המבורגר סלמון עם אבוקדו טרי, איולי חלפיניו ושמנת חמוצה (52 שקלים); עראייס בקר בבגט עם טחינה שחורה וקולי עגבניות (52 שקלים) ועוד. קינוחים אין כאן נכון לעכשיו, אבל תוכלו ליהנות ממנת אבטיחים קרירה ושייקים אלכוהוליים או ללא אלכוהול.

קאליפסו. רעות סהר, מערכת וואלה!
קייצי ומרענן/מערכת וואלה!, רעות סהר

לקאליפסו יש חלל פנימי בו יוכלו הסועדים להזמין מקומות מראש, בתוכו יש גם בר. קיימת מרפסת חיצונית בה יהיו כורסאות לבנות ושולחנות נמוכים, כמו גם שולחנות סביב המסעדה על החול. בנוסף מגישה המסעדה תפריט מיוחד למי שיושב בכיסאות הנוח שעל קו המים, תפריט קליל יותר של טייק אווי עם מנות כמו צ'יפס וטחינה והמבורגרים של סוסו. סך הכל יהיו בחוף פרישמן 1266 מקומות ישיבה של קאליפסו. המקום צפוי להיפתח ממש בימים הקרובים. לשאלה המתבקשת מה יהיה כאן בחורף עונה מילר בביטחון "אותו הדבר רק עם גשם".

קאליפסו, חוף פרישמן תל אביב, 03-5101907, שעות פעילות: ראשון - שבת: 08:00-24:00. לא כשר

קאליפסו. רעות סהר, מערכת וואלה!
ואם אפשר שיצטלם טוב/מערכת וואלה!, רעות סהר
קאליפסו. רעות סהר, מערכת וואלה!
המבורגר סלמון ואבוקדו/מערכת וואלה!, רעות סהר
קאליפסו. רעות סהר, מערכת וואלה!
אי אפשר בלי אבטיח/מערכת וואלה!, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully