וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאפאצ'ולה: מקסיקנית חדשה ולוהטת בכיכר רוטשילד

14.6.2017 / 11:55

הטרנד המקסיקני שקצת דעך בשנה האחרונה, חוזר ובגדול עם טאפאצ'ולה, מסעדה לוהטת שמשרתת את עובדי המשרדים מסביב בצהריים ואת הבליינים של הערב והלילה. בואו במונית, יש מרגריטה

טאפאצ'ולה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
יש פה גם צ'ורוס/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מסעדות בגוון מקסיקני החלו לטפטף לישראל, בעיקר לתל אביב, כבר לפני מספר שנים. הקהל למד להכיר מונחים כמו צ'יפוטלה ופריחולס, התאהב מחדש בטקילה שעשתה סוג של קאמבק אחרי שנשכחה במדפים האחוריים של הברים במשך תקופה, ובעיקר תירגל על הלשון רטבים חריפים.

צ'ימיצ'נגה הוותיקה, מקסיקנה שבאה קצת אחריה (והולידה סניפי אקספרס לא מזמן) הטאקרייה הפופולרית, מסקל ששולטת בפלורנטין, טקס-מקס, או מקומות שכבר הספיקו להיסגר כמו הברנינג טאקוס וצ'אנגוס, ועדיין הרשימה הזו קצרה מדי ונדמה שהאוכל המקסיקני לא באמת ממריא בארץ. אז לכל חובבי הטאקו והבוריטו, יש מקסיקנית חדשה ומגניבה בשכונה ותבואו במונית כי יש מרגריטות.

טאפאצ'ולה היא העיר הדרומית ביותר במקסיקו לחופי הים הפסיפי ומהשבוע היא גם מסעדה מקסיקנית ברחוב הרצל (נושק לרוטשילד) בתל אביב, היכן שעד לא מזמן הייתה מסעדת הבשרים ריו גרנדה. מי שהקים את המקום החדש הוא דן נורדמן, שנמצא כבר מעל עשור בעסקי המסעדנות והלילה בתל אביב. ממקומות בעבר כמו בוטיק יין, הלובי ומועדון ועד הבית, ועד מסעדת החוף גורדו, שעדיין נמצאת בבעלותו.

נורדמן היה גם בעליו של המקום בסיבובו הקודם כמסעדת בשרים, עד שלאחרונה החליט על שינוי כיוון. "חשבתי על זה שאין באזור הזה אוכל מקסיקני", מספר נורדמן על הבחירה בכיוון החדש. "זה מתאים מאוד לאזור כי מדובר באוכל לא יקר ויחסית מהיר, גם לסועדים של הצהריים וגם למי שמגיעים לבלות בערב ובלילה".

טאפאצ'ולה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
סלט תירס קלוי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

התפריט העליז מלהטט בקלילות בין בשר, דגים, עוף ופירות ים במנות הקלאסיות והמוכרות מהמטבח המקסיקני כמו בוריטו, טאקו, קסדייה ופאהיטס. בין המנות הראשונות בתפריט יש סלט מעניין שנקרא אקפולקו אסקיטס העשוי מתירס קלוי עם מיונז צ'יפוטלה וקסו פרסקו (29 שקלים); קמרונס פריטס פריכים בבלילת בירה עם רוטב חלפיניו (39 שקלים) או צ'ילי קון קרנה עם שעועית ופיקו דה גאיו (39 שקלים).

יש כאן טאקוס מקמח תירס או חיטה כמו פסקאדו פריטו למשל מנתחי דג בבלילת בירה, רוטב חלפיניו ליים וירקות (39 שקלים ל-2 יחידות). בהמשך תתווסף לתפריט גם טורטייה קריספי פתוחה ועליה עוף צלוי מפורק עם גוואקמולה וחלפיניו (39 שקלים ל-2 יחידות). יש קסדייה בגרסאות שונות, ובוריטו כמובן, וגם מנות פהיטס של נתחי בשר או עוף על הפלנצ'ה. ומשמח מכל, יש גם צ'ורוס לקינוח, שמוגש עם קצפת ושוקולד חם (19 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טאפאצ'ולה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
עליז וצבעוני/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

טאפאצ'ולה מעוצבת בעליזות קאריבית עם כל צבעי היסוד, ואלמנטים צבעוניים נוספים כמו גרפיטי עם גולגלות, שטיחי קיר מקסיקנים מסורתיים, קישוטי נייר צבעוניים שתלויים מהתקרה, ספסלים מסוגים שונים ואפילו סוס פיניאטה קטן וצבעוני.

המקום פתוח לארוחות צהריים וערב ומתאים גם לשעות המאוחרות יותר של הלילה. יש כאן אלכוהול במחירים נוחים שנמכר גם בליטרים, מרגריטות טובות עשויות מסורבה פרי אמיתי והמקום מתאים גם לקבוצות גדולות יותר. בהמשך יושק גם שירות משלוחים.

טאפאצ'ולה, הרצל 7 תל אביב, שעות פעילות א'-ש' 12:00-00:00, 03-7754566. לא כשר

טאפאצ'ולה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
שרימפס בבלילת בירה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
טאפאצ'ולה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קסדיות ומרגריטות/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
טאפאצ'ולה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
התגעגתם לטאקו?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
טאפאצ'ולה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מקסיקו הגיעה להרצל - רוטשילד/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully