וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורב פצצות ששובר את השוק

20.6.2017 / 7:35

הפתעה נעימה מחכה למונה במיקום הכי לא צפוי. בחניון משאיות במושב זיתן הוא מגלה דוכן מעורב שבו מעניקים כמות כפולה של בשר ב-20 שקלים בלבד ומוסיפים תיבול ייחודי שהוא לא ראה מימיו

מעורב ירושלמי על הגריל של עידו. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
מעורב של עידו. כמות כפולה/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

יש לי הרבה זכרונות נעימים ממושב זיתן. הילולת הבושאייף (בית הכנסת ליוצאי לוב וטוניס) של המושב מוכרת לכל טוניסאי, כי שם מתקיימת חגיגה עממית וצבעונית בסוכות. ביום החגיגות נחיל אנושי צובא על בית הכנסת לעת ערב. יש לי קרובי משפחה שלא מוותרים על המאורע כל שנה, אבל בשבילי זה נותר בגדר זכרון מעומעם של עבר פשוט ויפה.

לפני כמה ימים הגעתי למושב הנוסטלגי עם משלוח למסירה, ולקראת היציאה הבחנתי בתנועה ערה של רכבים לכיוון חצר ובה חניון, שם עמדה גם משאית עם סככה. הצטרפתי לתור, בוהה בעידו שעובד מהר ומטפל בכולם ביסודיות רבה, ותוך כדי מקבל הזמנה בטלפון וממשיך להקשיב להזמנות של הלקוחות. לעידו יש קצב מהיר וחלוקת קשב, הוא יודע בדיוק מה הוא עושה. הלקוחות מטריחים את עצמם למקום, והם יודעים בדיוק למה. אפילו שהגעתי כנהג מונית עם שאלות של מס הכנסה, עידו הסתכל עליי בפנים עקומות וענה שאלה בלי פחד. למה? כי עידו הכניס את הגריל שלו לתוך החצר לפני שלושה חודשים, אחרי ששהה תשע שנים ליד הכניסה לבית אבא, עד שזה הפריע למישהו בעין.

את הקבב הוא סיים על הבוקר, הזמנה רדפה הזמנה ולא נשאר קבב.הבנתי שיש מעורב פצצות, חזה עוף וכבד עוף. עד כאן מעורב רגיל ופשוט, איפה הפצצות בדיוק? אז לכאלו פצצות לא ציפיתי, גם בכמות וגם בהכנה הכל כך שונה וטעימה להפליא.

פלאפל ששווה להתאמץ בשבילו
מעורב ירושלמי בבאגט לוהט
לכל הטורים של המונה טועם

מעורב ירושלמי על הגריל של עידו. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
מעורב פצצות/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

קודם כל כמות החזה וכבד עוף שעידו הניח על הפלאנצ'ה הייתה כפולה מהמקובל. שאלתי בעדינות עם כל זה בשבילי, עידו ענה לי שבוודאי הכל בשבילי, אז שאלתי איך כל זה יכנס לתוך הפיתה? עידו אמר שכל הטוב הזה נכנס גם ללחמנייה באורך של בגט, אותו מחיר בדיוק, שוב פעם, ללא תוספת מחיר. תכינו את עצמכם, 20 שקלים בפיתה או בגט. באותו רגע ממש, לקח עידו את העמבה והטביע את הבשר, על הפלאנצ'ה. את זה עוד לא ראיתי, אחר כך ערימה של כורכום, רגע, זה לא נגמר, מכירים סלט בדואי, אותו סלט ירקות, רובו עגבניות ובתוכו פלפל 'כוויות חריפות' ירוק חי, עידו הוסיף על הכל. את הצ'יפס הביתי קיבלתי על הצד ובאהבה, כמות גדולה עד למעל.

את הכמות הכפולה עידו הניח בלחמנייה הארוכה והניח, הסתכלתי על המנה והחלטתי שחבל לאכול מהצ'יפס, הוא סתם יתפוס מקום. אז התמקדתי במעורב, בקושי הצלחתי לקפל את הכל לכיוון הפה, ואיזה טעם! הבשר התרכך לו דרך העמבה וקיבל סיבוב של הכורכום לכיוון הפלפלים כוויות, תבקשו מעידו שיחרוך את הלחמניה לפני ההגשה, זה עוד יוסיף לטעם, כל כך הרבה מקוריות בחצר האחורית של המדינה, כאן ליד, במושב זיתן. בתאבון לכולם, לכו מוקדם, לעידו יש כמות קבועה וקהל נאמן.




הגריל של עידו- מעורב בחניון בתוך חניון של סמיטריילרים. משק 67 מושב זיתן. 050-4448028. שעות פתיחה: א-ה 09:00-19:00

בשבועשעבר

רמדאן כרים: הקינוחים הסודיים של יפו

לכתבה המלאה
מעורב ירושלמי על הגריל של עידו. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
בוטקה בחניון סמיטרליירים/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין
מעורב ירושלמי על הגריל של עידו. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
טירוף על הפלאנצ'ה/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • מעורב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully