וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלוט: מסעדה יוקרתית חדשה ברמת החייל

25.6.2017 / 14:29

שכונת רמת החייל התחדשה לאחרונה בשאלוט, מסעדת יוקרה יוצאת דופן בנוף המקומי. בתפריט כיסונים מהמטבח הרוסי והבוכרי בעבודת יד לצד מנות גורמה מוקפדות, והכל כשר למהדרין

שאלוט. אבי ששון, מערכת וואלה! NEWS
שאלוט/מערכת וואלה! NEWS, אבי ששון

אזור רמת החייל בתל אביב הוא אחד מהמוקדים הקולינריים של העיר בעיקר בגלל אלפי העובדים שצריכים לאכול צהריים מדי יום. לאחרונה נפתחה מסעדת פומו שדווקא נלחמה בסטטיסטיקה הזו ופותחת את שעריה רק בשעות הערב. ויש תוספת חדשה לשכונה, לפני כחודש נפתחה להרצה גם מסעדת שאלוט, מסעדת שף כשרה למהדרין עם מנות מהמטבח הקווקזי והרוסי אבל לא רק.

ק-פה האנוי: עוד כשרה חדשה ולוהטת

שאלוט. אבי ששון, מערכת וואלה! NEWS
כשר למהדרין/מערכת וואלה! NEWS, אבי ששון

המסעדה החדשה היא בבעלות מיכאל אמאייב שגם מתפקד כשף המקום והוא זה שבנה את התפריט, תפריט שמתמקד בבשר ודגים. כך אפשר למצוא מנות עיקריות כמו קייב צ'יקן (125 שקלים); בסטורמה, מדליוני פילה ברוטב רימונים (160 שקלים); עופיונים על מחבת חמה (125 שקלים); טי בון טלה (50 שקלים ל-100 גרם); פילה דניס עם בצלי שאלוט ומנגולד (133 שקלים) ועוד.

עוד באותו נושא

לגזור ולשמור: המסעדות הלוהטות של קיץ 2017

לכתבה המלאה
שאלוט. אבי ששון, מערכת וואלה! NEWS
שאלוט/מערכת וואלה! NEWS, אבי ששון

בחלק המסקרן של התפריט אפשר לראות שבמסעדה מכינים בעבודת יד כמה מנות בצקים קלאסיות מהמטבח הרוסי, למשל צ'ודו, מאפה פריך מבצק נטול שמרים בעבודת יד במילוי בשר או ירק (65 שקלים) או קורזה, כופתאות בעבודת יד במילוי בשר בקר (65 שקלים) ויש גם צ'יבורקי או בילאשי, גם הם מאפים בעבודת יד בניחוח בלקני.

שאלוט. אבי ששון, מערכת וואלה! NEWS
שאלוט/מערכת וואלה! NEWS, אבי ששון

התפריט מציע גם מגוון מנות ראשונות כמו לוביו, תבשיל שעועית אדומה עם עגבניות (45 שקלים); סביצ'ה סלמון בווינגרט ירוק (85 שקלים) או סלטים כמו למשל סלט ניסואז עם טונה צרובה (78 שקלים). המסעדה מעוצבת בסגנון יוקרתי עם כורסאות קטיפה, תאורה מוזהבת, קירות עם פיתוחים ובר ארוך.

שאלוט, הברזל 3 רמת החייל תל אביב, שעות פעילות א'-ה' 12:00-00:00, 03-7324411. כשר למהדרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully