וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאראקאלו: מסעדת חוף חדשה ביפו באווירה יוונית

27.6.2017 / 16:00

בדיוק בשיא השרב, יש מצטרפת חדשה וקיצית לעולם המסעדנות. תכירו את פאראקאלו, שמביאה ניחוחות של טברנה יוונית לחוף הים של יפו

פאראקלאו. : עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
יוון זה כאן/מערכת וואלה! NEWS, : עידן גור

רק לפני פחות משבועיים, כשסיפרנו לכם כאן על מסעדת קאליפסו החדשה של עומר מילר, העלה השף את הנושא הכאוב של מסעדות החוף בארץ. "ישראל היא מדינת חוף מעולה, אבל עם חופים מבאסים", אמר מילר בראיון שקיימנו עמו, והוא לא לגמרי טועה. בשונה ממדינות שכנות כמו יוון, שהשכילו לנצל את משאב החופים והאוכל המקומי למסעדות שהן לא רק מלכודות תיירים, בישראל זה אף פעם לא תפס תאוצה.

אז מילר מנסה לעשות את המהפך עם קאליפסו שלו בחוף מציצים, וכעת גם ביפו מנסים ליישר קו עם המגמה. הכירו את פאראקאלו (בבקשה ביוונית), מסעדה חדשה מול חוף הים של יפו אשר מבקשת לקחת את הסועדים למסע בין יפו ויוון, עם מנות ים תיכוניות מרעננות, באווירת טברנה וכמובן, נוף המשקיף לים התיכון.

פאראקלאו. אביעד בר נס, מערכת וואלה! NEWS
אווירה של טברנה יוונית/מערכת וואלה! NEWS, אביעד בר נס

פאראקאלו נפתחה על חוף ימה של יפו במקומה של מסעדת האני ביץ'. את המושכות לקח הני גרבלי, יחד עם אשתו נלי, כאשר החליט להגשים חלום ישן ולפתוח מסעדה יוונית. הני, שבילה בילדותו רבות באתונה, חזר לשם הפעם למסע קולינרי, אליו חברו היועצים הקולינריים אלון גפן ואורי רוטנברג לבניית התפריט.

תפריט המקום מציע קלאסיקות מהמטבח היווני, לצד עיצוב כחול לבן בסגנון טברנה, עם מוזיקה יוונית ברקע. המנות עשויות מחומרי גלם פשוטים, והתפריט מחולק למספר קטגוריות. בגזרת המאזטים הקרים ישנן מנות כמו דגים כבושים (46 שקלים), סלט שעועית עין שחורה ושרימפס (44 שקלים), ציזיקי (32 שקלים) ממרח פלפלים חריפים ופטה (32שקלים) ועוד. בין המאזטים החמים תמצאו עלי גפן (32 שקלים), קלמרי על הפלנצ'ה (42 שקלים), דגיגי ים על הפלנצ'ה (48 שקלים) ועוד. עוד בתפריט ישנם מאפים דוגמת ספנקופיטה - מאפה עם גבינות ותרד (46 שקלים), סלטים דוגמת סלט עדשים וסלק (39 שקלים) או סלט עם דג ים (48 שקלים).

עוד באותו נושא

לגזור ולשמור: המסעדות הלוהטות של קיץ 2017

לכתבה המלאה
פאראקלאו. : עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
פותחים שולחן יווני/מערכת וואלה! NEWS, : עידן גור

בעיקריות ישנן מנות כמו סופלקי פרגית או קבב (61/ 64 שקלים), גירוס פרגית על פיתה שטוחה ועגבניות צלויות (66 שקלים), מעורב פירות ים (89 שקלים), דג שלם בקראסט שומר המוגש עם צ'יפס וסלט עגבניות (118 שקלים).

כראוי למסעדת חוף מוגשות במקום גם ארוחות בוקר שונות כמו בוקר דייגים עם דגים מעושנים, ציזיקי, איקרה וסלט יווני (52 שקלים), בוקר אפוי הכולל מאפה גבינות/תרד, ביצה קשה, ציזיקי, זיתים וסלט יווני (56 שקלים) ובוקר מאזות עם ארבעה מאזטים לבחירה (68 שקלים). ארוחות הבוקר מלוות בסלט יווני, לחמים ושתייה.

פאראקאלו, נחום גולדמן 6 יפו, 03-6816918. שעות פעילות: ראשון - שבת: 09:00-00:00. לא כשר

פאראקלאו. : עידן גור, מערכת וואלה! NEWS
הגירוס היווני הגיע ליפו/מערכת וואלה! NEWS, : עידן גור
פאראקלאו. אביעד בר נס, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב כחול לבן כמיטב המסורת/מערכת וואלה! NEWS, אביעד בר נס
פאראקלאו. אביעד בר נס, מערכת וואלה! NEWS
נתראה על החוף/מערכת וואלה! NEWS, אביעד בר נס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully