וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפיצות החדשות של אסף גרניט לדומינו'ס?

3.7.2017 / 12:24

דומינו'ס ואסף גרניט מתעקשים להוציא עוד פיצות, קליק עוברת לתחום הממרחים, סדרת גלידת הקינוחים החדשה של פלדמן ועוד חדש על המדף

ליין פיצות חדש של אסף גרניט לדומינו'ס

דומינו'ס. דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
ארוחת טעימות, אסף גרניט לדומינו'ס/מערכת וואלה! NEWS, דן פרץ

על המוצר: דומינו'ס משיקה מהדורת קיץ של סדרת פיצות השף של אסף גרניט. המהדורה כוללת שני מגשים חדשים של ארוחת טעימות: צמחונית ובשרית, המשלבות מספר פיצות של גרניט מהקולקציה הנוכחית ומהקודמות, וכן שלוש פיצות חדשות, פיצת ברוקוליש – פיצה ירוקה עם ברוקולי, רוטב פסטו ושקדים קלויים; יא סלמי - הכוללת סלמי חתוך דק, רוטב פלפל אדום וברוקולי טרי, ופיצת פלפלאז' הכוללת פלפלים, ירקות בקונפי, פרמז'נו וטבעות בצל ירוק.

מחיר: לכבוד ההשקה 58 שקלים לפיצה בהזמנת 2 מגשי פיצה - פיצת שף ופיצה משפחתית. המחיר הרגיל: 62 שקלים בקנייה במקום ו- 72 שקלים במשלוח.

שולפים מזלגות: מגשי הטעימות הן גימיק חביב, שמאפשר לטעום מכמה סוגים במקביל, כך שאת הקונספט חיבבנו. המוצלחת מכולם הייתה הפולנטה ששייכת דווקא לקולקציות הקודמות. יחד עם זאת, לקרוא לזה "ארוחת טעימות" זה מעט יומרני.

הטעמים החדשים לא התעלו לגבהים. המוצלחת מכולן הייתה פיצה סלמי, שאמנם חסרה בה קצת גבינה, אבל הבצק היה טוב, וגם הנקניק. עם זאת, לא היה לה ייחוד כלשהו מפיצה-סלמי שתקנו בפיצרייה השכונתית.

הבאה בתור הייתה פיצת הברוקולי, שנראית כמו הסיוט הגדול ביותר של כל ילד. פסטו, ברוקולי וכל מה שירוק בעולם חברו להם לפיצה אחת. לנו קשה לכנות פיצה בצק שלא עוטה על עצמו רוטב עגבניות. מדובר בפוקצ'ה ירוקה, חביבה אמנם, אבל גם כאן כמות הגבינה לא הייתה נדיבה במיוחד, והפסטו מאוד השתלט, כך שמי שלא חובב בזיליקום מוטב לו שישמור מרחק.

אחרונה הייתה פיצת הפלפלים, שילובי טעמים מוזרים של חריף ומתוק חברו יחד לכדי פיצה צ'יפית, שמלכתחילה המראה המבולגן והלא מזמין שלה היה ממש לא מגרה וכשטעמנו הבנו גם למה. פיצה מאכזבת שלא עשתה חשק לסיים אפילו את הביס.

לסיכום, אין פה מרכיבים איכותיים יותר מפיצות רגילות של דומינוס, והמחיר לא מצדיק את עצמו.

ממרח קליק וקליק פצפוצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממרח קליק/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מותג השוקולד קליק מתרחב ומציע כעת ממרח בשני טעמים - ממרח חלב עם קקאו וממרח חלב עם קקאו ופצפוצים.

מחיר: 13-14 שקלים לממרח בגודל 350 גרם.

שולפים מזלגות: ממרח הקליק יצר התרגשות רבה, בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. הילד שטעם את ממרח הפצפוצים קצת התבאס מהמרקם, וקבע שזה טעים, אבל נוטלה טעים יותר. המבוגר האחראי בסיפור מרח את קליק הפצפוצים על צנים וזה היה פינוק כיפי, אבל לא כזה שיירכש הביתה באופן קבוע. לסיכום מדובר בממרח שוקולדי חביב, אבל אין בו סממנים שמזכירים את טעמו של קליק.

הממרח הרגיל בעל טעם עדין יחסית ולא מתוק מדי, ביחס לממרחים אחרים. אין לו גם טעם לוואי. הוא מעט נוזלי ולא מספיק שוקולדי, גם על הקופסה כתוב ממרח חלב, עם קקאו, שזה תיאור די הולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סדרת הקינוחים של גלידות פלדמן

סדרת קינוחים של גלידות פלדמן. יח"צ: רן רהב,
סדרת הקינוחים של פלדמן/יח"צ: רן רהב

על המוצר: פלדמן משיקה סדרה שלגונים חדשה המבוססת על ליין קינוחים יוקרתי. השלגונים מגיעים בטעמים פאי לימון, פרפה שוקולד קוקוס ואקלר טופי קרמל.

מחיר: 8 שקלים לארטיק.

שולפים מזלגות: בגדול, מדובר באכזבה מהדהדת.

אקלר טופי קרמל: הרפרנס לקרמל לא קיים ואף מופרך, לא רק שהטעם הזה נעדר, התחושה בפה הייתה זולה מעט, שחסכו עלינו ושלא מדובר בגלידה שבא להתפנק איתה כפי שמשדר המיתוג. הציפוי היה קשה מדי והמילוי רווי בטעמים תעשייתיים.

פרפה שוקולד-קוקוס: השוקולד לא היה איכותי, והקוקוס כמעט שלא הורגש. התוצאה הייתה ארטיק שוקולד גנרי, שעם כל ביס שעבר הלך והשתלט טעם לוואי של אבקות חלב ושומנים צמחיים למיניהם, טעמים שפוגמים בעושר של גלידת שמנת אמיתית ומשאירים בפה טעם לוואי חד ומלאכותי. היתרון היחיד היה שהוא קר אבל באותה מידה אפשר לנגוס בגוש קרח.

הכי פחות גרוע היה פאי הלימון שאכן הזכיר את הקינוח המקורי והיה מרענן יחסית ליתר. עם זאת, שברי העוגיות מיותרים והם בחזקת כל המוסיף גורע.

מיני קרקרים פניני

Panini mini. ג'י גרופ
כרמית,
פניני/ג'י גרופ כרמית

על המוצר: חברת כרמית משיקה את המותג פניני– Panini סדרת מיני קרקרים המיוצרים באיטליה. הסדרה החדשה מגיעה בארבעה טעמים: בצל, עגבניות ושום, תירס ודגנים.

מחיר: 6.90 לאריזת 150 גרם.

שולפים מזלגות: מדובר בנשנוש המושלם. בניגוד לכל הקרקרים שמשאירים טעם לוואי של מוות בפה, הקרקר הזה טעים, לא משאיר אחריו עקבות ומגיע בשני מרקמים שונים, האחד של קרקר שטוח והשני תפוח, אז גם המגוון מוסיף. מבין כל הטעמים עפנו בעיקר על התירס. עצם זה שהחטיף אפוי, טבעוני וללא חומרים משמרים ועדיין טעים בטירוף הוסיפה לו שפע נקודות זכות.

שוש בגרסה משופרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוש החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: שטראוס משיקים את "שוש החדש" מתכון חדש ומשופר לחטיףהמוכר.

מחיר: 3.90 לאריזה.

שולפים מזלגות: את השוש החדש בחרו לשווק עם הצעת הגשה של מבחן טעימה עיוור - שפכו את שקית השוש לקערה, תנו לאורחים לטעום ואל תגלו להם מה זה. אחרי שיסיימו תנו להם לנחש מה זה היה. יש בזה אלמנט עצוב, שמוכיח שגם בשטראוס יודעים שהתחרות מול הבמבה של אסם חסרת סיכוי. ואכן, החטיף החדש מעולה, בטעם ובמרקם מדובר בבמבה לכל דבר. מליחות מושלמת, ונימוחות בדיוק במידה. האם זה יגרום לנו לגשת למדפי השוש בסופר במקום למדף הבמבה? אנחנו בספק, אנשים של הרגלים אנחנו.

סדרת האגוזים השלמים של ריטר ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת ריטר ספורט החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מותג השוקולד ריטר ספורט (Ritter Sport) משיק את סדרת האגוזים השלמים (עם אגוז בכל קובייה) הכוללת ארבעה טעמים: חלב/לבן/מריר עם אגוזי לוז ושוקולד חלב עם שקדים.

מחיר: 10.90 לאריזה של 100 גרם.

שולפים מזלגות: זו לא חוכמה, לריטר יש נוסחה מנצחת לשוקולד ככל הנראה וכמעט כל מוצר שיוציאו תחת ידיהם יהיה מופלא. כעת הם עושים זאת עם שוקולד מריר/חלב עם אגוזי לוז, ומתחייבים ואף עומדים בהבטחה - אגוז בכל קובייה. השוקולד טעים, איכותי, המרקם מושלם, למריר יש את המרירות המדויקת והאגוזים השלמים פשוט מעולים. ללא ספק מוצר שנשוב ונקנה.

מולר נטורל +

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מולר נטורל פלוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מותג היוגורט הבינלאומי Muller משיק סדרת יוגורטBio לבן חדשה במרקם קרמי במיוחד Muller Natural +
. היוגורט מגיע בתוספת של גרנולה וחמוציות, ויוגורט Bio לבן בתוספת של פקאן, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת וחמוציות.


מחיר: 5.90 שקלים.

שולפים מזלגות: היוגורט באמת קרמי ויורד חלק בגרון, נעים לאכול אותו גם ללא תוספות. הטעם חמצמץ ועדין, לא משהו יוצא דופן. הגרנולה סבירה, וטרייה יחסית לגרנולה שהוחזקה בקירור והחמוציות גדולות ועסיסיות. עם זאת היו שטענו שהיא מעט מתוקה מדי, מה שמוריד ברמה את הטעם הכללי, ואז מדובר בלא יותר מיוגורט סטנדרטי ואגוזים שסוגרים את הפינה הרעבה בבוקר במשרד. האריזה נוחה ומתאימה מאוד למי שצריך לקחת ארוחה קלה לדרך.

תה קר פירות אדומים והיביסקוס של ויסוצקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: ויסוצקי ICE משיקים משקה קר של חליטת היביסקוס ופירות אדומים. המשקה החדש מכיל פרי, ללא קפאין, 22 קלוריות ל-100 מ"ל, במתיקות מעודנת.

מחיר: 8-9 לבקבוק של 350 מ"ל.

שולפים מזלגות: התה הקר החדש של ויסוצקי הוא הצלחה מסחררת. המתיקות מעודנת כמו שמבטיחים, הוא מזכיר תה קר ולא מיץ, כמו דומים לו מהז'אנר, ומזכיר חליטה ביתית מרעננת ומרווה. גם רשימת המרכיבים שפויה יחסית ולא נוראית. אהבנו מאוד.

פריגת אקסטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריגת אקסטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: פריגת משיקה את פריגת אקסטרה סדרת משקאות במגוון טעמים המכילים מעל 90% פרי, בבקבוק-פחית חדשני לסגירה חוזרת. הטעמים כוללים: אננס, מנגו, אננס-פסיפלורה ומיקס פירות טרופיים, ללא תוספת סוכר.

מחיר: 10-12 שקלים לבקבוק.

שולפים מזלגות: הטועמים התחלקו לשני סוגים - אלו שהטעם היה תעשייתי ומתוק מדי ולא התחברו למוצר (היו שהשוו אותו אפילו לגרבר נוזלי). מהצד השני, היו הסלחנים שהגנו על האננס, שכשהוא קר מהמקרר מדובר במשקה מרענן ואפקטיבי. ההסכמה הגורפת בין שני המחנות הייתה שכל המשקאות מתוקים אבל כשמוגשים קרים זה לא בולט. בקבוק המתכת הוא רעיון נחמד ואכן מצליח לשמור על קור לאורך זמן יחסית.

מסטיק סורבה פטל/מנגו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאסט סורבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מהדורת קיץ חדשה למסטיק MUST של עלית, אשר התחברו לגלידת הסורבה, בשלושה טעמים קלאסיים: לימון, מנגו ופטל, בצורת כדורי סורבה לחוויית טעם חדשה וכוללת.

מחיר: 4.90.

שולפים מזלגות: המרקם נחמד בשניות הראשונות ואחרי כמה לעיסות מרגיש סטנדרטי. באלאנס טוב בין מתיקות לחמיצות. הממתיקים המלאכותיים לא במינון מופרז כך שזה מתוק אבל לא מתוק מדי. לא ממש קנינו את סיפור הסורבה, אין בטעם שום יסוד חדשני, מפתיע או מרגש במיוחד, מסטיק חביב סך הכל.

משקה קשיו של אלפרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקה קשיו של אלפרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: אלפרו מרחיבה את קטגוריית המשקאות מן הצומח ומשיקה משקה שקדים לא קלויים (מולבנים) ללא תוספת סוכר ומשקה קשיו (ראשון מסוגו בישראל).

מחיר: 12.90-15.90 שקלים.

שולפים מזלגות: נסיין חלב הקשיו שלנו, חזר לפני מספר חודשים מניו יורק, שבה היו לו שלל אופציות לתחליפי חלב, בהם גם חלב הקשיו ששינה את חייו - מוצק, קרמי וקצת יותר בריא משאר התחליפים הטבעוניים. במשך ארבעה חודשים חיפש בארץ חלב כזה בכל חנות טבע אפשרית, וחיפושיו העלו חרס עד שחלב הקשיו הזה הגיע. אכן, הוא לא שונה בהרבה מהחלב הניו יורקי למעט מרקם מעט מתקתק ודליל יותר. לצרכני הסויה מדובר בהרחבה מבורכת של האופציות.

תערובת לציפוי נאגטס

תערובת ציפוי נאגטס. אפרת אשל,
תערובת ציפוי נאגטס/אפרת אשל

על המוצר: המותג מאסטר שף משיק תערובת ציפוי נאגטס להכנת נאגטס שילדים אוהבים.

מחיר: 9 שקלים לאריזת 450 גרם.

שולפים מזלגות: לפי ההוראות צריך להוסיף רק מים ומלח, לערבב, להכניס את קוביות העוף ולזרוק שמן. אפילו הביצה לא נחוצה כאן. המעטה הזהוב והפריך שהתקבל בהחלט עשה רושם של נאגטס מקצועי. עבור המבוגרים התוצאה שהתקבלה הייתה תפלה. בסך הכל מדובר במוצר טוב ונוח לשימוש, אבל אם מדובר בקהל יעד מעט מתוחכם יותר, מומלץ לשדרג עם תבלינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully