וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהריים טובים רוטשילד: טעמנו את השווארמה החדשה של בינו בפיתה

ד"ר שקשוקה מיפו, הגיע לצנטרום של ת"א - שדרות רוטשילד, עם בינו בפיתה. מועדון הצהריים יצא לבדוק האם השווארמה של הדוקטור שרדה את המעבר. היה חם

בינו בפיתה. נמרוד סונדרס
צהריים טובים רוטשילד/נמרוד סונדרס

רקע

שעה: 12:00.

מיקום: שדרות רוטשילד 73 ת"א.

נעים להכיר: מסעדת בינו בפיתה נפתחה בשבוע שעבר בשדרות רוטשילד, פינת מאז"ה, במקום בו שכנה עד לא מזמן מסעדת שולחן של השף עומר מילר. המיקום האסטרטגי עמד שומם, עד שלאחרונה בינו גבסו לקח את המקום ושיפץ אותו.

מאחורי הסירים: בינו גבסו, בעליהן של המסעדות ד"ר שקשוקה וד"ר שווארמה ביפו.

מה בתפריט: שווארמה עוף או כבש, נקניקיות חריפות, סטייק, מעורב חלקי פנים, או שקשוקה (רגילה/ עם פטריות או מרגז, או טבעונית). כל המנות מוגשות בפיתה או בצלחת.

בינו בפיתה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב נקי ונעים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

עיצוב, שירות ואווירה

חם במקום החדש של בינו בשדרות רוטשילד, ולא במובן הטוב של המילה. את השטח הפנימי של המסעדה, שמעוצב בצורה נעימה ונקייה תופסים דלפק הזמנות, מטבח גדול ובר, וכל מקומות הישיבה הם בחצר החיצונית (יש שולחן אחד בפנים במזגן, שגם הוא נראה כמו אלתור). רוב השולחנות אינם מוצלים ולמרות שיש שפע של מאווררי ענק, הם מוציאים בעיקר אוויר חם שמעיף מהשולחן כל מפית. אם פותחים מקום ביולי בתל אביב הלחה, חייבים לחשוב על פתרון טוב יותר.

כשהגענו בשעה 12 כמעט לא היו אנשים אבל ככל שנקפו הדקות המקום התמלא במהרה, בעיקר בגברים. עם זאת באף רגע לא נרשם תור או עומס מיוחד ולמרות היותו של המקום חדש, המנות יצאו במיומנות ובמהירות מרשימה. הקונספט הוא על בסיס שירות עצמי כאשר ההזמנה מתבצעת בדלפק, וגם איסוף המנה הוא עצמאי. ועדיין, אפילו שהשירות הוא עצמי, אנשי השירות במקום נעימים ומשתדלים, מסייעים לקחת את המגשים לשולחנות, שואלים מדי פעם אם הכל בסדר, ואם חסר משהו -מפיות במקרה שלנו - דואגים להביא אותו לשולחן.

במדור הקודם:

למה תמיד מלא כאן? עסקית צהריים באחים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully