וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בת"א: מזללה מבית מפגש הסטייק

12.7.2017 / 13:11

עבודות הרכבת הקלה בת"א מקשות על העסקים באזור לשרוד. כעת במפגש הסטייק, אחת הנפגעות העיקריות מהעבודות, החליטו לעשות מעשה עם סניף מהיר חדש באבן גבירול, שיגיש את המנות האיקוניות של המקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיפודים המפורסמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא פעם עסקנו כאן במחיר היקר שגובות עבודות הרכבת הקלה בת"א מבעלי העסקים באזור. העבודות, שהחלו באזור גשר מעריב בסוף שנת 2015, נמשכות זו השנה השנייה וכמו שצפו התחזיות, האזור חסום לא רק למעבר כלי רכב, אלא גם להולכי רגל, שהדירו את רגליהם, שלא מרצון, מהעסקים ברחוב. מסעדת מפגש הסטייק, אחד מהמוסדות האיקוניים של הצומת, מסעדת גריל שהוקמה על ידי רמי פישרמן בסוף שנות ה-60 ומאז הפכה לאחד המקומות הפופולריים בתל אביב עם כמה מנות מיתולוגיות כמו החומוס של המקום, השיפודים וקרם הבוואריה.

כבר במאי 2015, עוד בטרם החלו עבודות הרכבת הקלה דיברנו עם פישרמן שהיה מתוסכל מאוד ממה שצפוי לקרות במקום. "אף אחד לא מדבר איתי, לא אומרים לי מה קורה, ישראל כץ נתן לי הבטחה באופן אישי שהוא ידאג לי לגישה חלופית למסעדה, מאז לא שמעתי מאף אחד. את יודעת כמה משפחות העסק הזה מפרנס? כל החיים שלי פה, זה גזר דין מוות עבורי", הוא אמר אז לוואלה! אוכל.

כעת רוצים בעליה של מסעדת מפגש הסטייק לתקוע יתד גם במרכז תל אביב - ברחוב אבן גבירול הפופולרי. מקור ההתרחבות נעוץ כאמור בתנאים הקשים בהם ממשיכה לפעול המסעדה בצומת מעריב. "אני אוהב את המסעדה במקומה המקורי", מספר לנו פישרמן על ההחלטה, "רציתי להסתפק בלוקיישן אחד אבל בעל כורחי אני נאלץ למצוא פתרונות למצב הקשה, הסועדים לא מגיעים אלינו אז אני אבוא אל הסועדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מפגש הסטייק ברחוב אבן גבירול צפויה להיפתח בסגנון של מזללה, מעין בר אוכל קטן שיגיש רק חלק מהמנות של מסעדת האם. "נגיש שם את המנות הפופולריות", מפרט פישרמן, "שיפודים, המבורגר ושווארמה, אולי צלעות כבש, חומוס הבית, חלק מהסלטים שכולם כל כך אוהבים, עוד לא חשבנו על כל הפרטים אבל נביא לשם את המנות הכי אהובות".

בין 30 ל-40 מקומות ישיבה בלבד יהיו בלוקיישן החדש שמתיישב היכן שפעלה עד לא מזמן השווארמקס, מסעדה שהגישה שווארמה בטעמים. הסמיכות למסעדת האחים הפופולרית, שמגישה כמה מנות דומות לאלו של המפגש, לא מטרידה את פישרמן, "אני אוכל כשר ומגיש אוכל כשר", אומר פישרמן ומדגיש בכך את ההבדל העיקרי שבין שתי המסעדות.

המזללה של מפגש הסטייק צפויה להיפתח כבר ביום שני הקרוב, הזדמנות נהדרת לכל חובבי הנוסטלגיה לבוא ולהתרפק על המנות האהובות בלי האבק של עבודות הרכבת הקלה.

מפגש הסטייק - המזללה, אבן גבירול 14 תל אביב, כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully