וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M25 פותחים סניף נוסף ברמת אביב

17.7.2017 / 11:51

המסעדה הלוהטת משוק הכרמל הודיעה כי היא עתידה להתרחב: בסתיו הקרוב תיפתח שלוחת אקספרס חדשה בשכונת רמת אביב בת"א

מסעדת 25 מטר. דרור עינב
בקרוב בשכונות שמעבר לירקון/דרור עינב

M25 היא מסעדה שנולדה מאיטליז. אפילו השפים ירון קסטנבוים ויונתן בורוביץ' הופתעו מההצלחה של הקונספט שהגו: מסעדת שוק המקדשת את חומרי הגלם של האיטליז בתפריט מצומצם שכל מנה בו היא כוכבת. החלל של המסעדה בסיסי מאוד, המקום הומה ורחוק מלהיות אינטימי והאווירה מזכירה בהחלט את סמטאות השוק הסמוכות. עכשיו מבקשים קסטנבוים ובורוביץ' להביא את הבשר המשובח שלהם ואת הקונספט כולו גם לשכונות הצפוניות של תל אביב והודיעו השבוע על פתיחת סניף חדש ברמת אביב במרכז המסחרי שברחוב ברודצקי 15.

מסעדת 25 מטר. דרור עינב
קורנביף/דרור עינב

"רצינו להתרחב משוק הכרמל", מספר בורוביץ', "להביא את המנות המנצחות שלנו לשכונות שמעבר לירקון". אותן מנות הדגל המנצחות של M25 הן העראייס שמגיע בארבע רבעים של פיתה בשקית נייר חומה, או מנות כמו קורנביף, שווארמה בצלחת או כבד קצוץ. תהיה אפשרות גם לרכוש בשר טרי לקחת הביתה.

עוד באותו נושא

מצאנו שמש בינואר: ארוחת צהרים מושלמת בשוק הכרמל

לכתבה המלאה
מסעדת 25 מטר. דרור עינב
מסעדת 25 מטר/דרור עינב

המסעדה בשוק הכרמל מצליחה מאוד אבל המבנה ישן ויש מגבלות שלא מאפשרות לחדש או להרחיב את המטבח ולבורוביץ' יש חלומות על נירוסטה קצת יותר נוצצת. "אנחנו לא רוצים לעשות מסעדה", מספר בורוביץ', "אלא משהו בסגנון של שיפודים אקספרס, עם כמה מנות מנצחות וזריזות שנביא משוק הכרמל, אנחנו עדיין חושבים על זה. המטרה היא להביא את הערכים שלנו של הבשר הטרי, מקומי, ללא אנטיביוטיקה, אל תושבי צפון תל אביב, באופן נגיש וזמין ולא יקר". המקום צפוי להיפתח לקראת אמצע ספטמבר.

M25. רחוב ברודצקי 15, רמת אביב, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully