וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישר ממנהטן: ניו יורק סטייק האוס מגיעה לראשון לציון

7.8.2017 / 12:31

היישר מניו יורק מגיעה לראשון לציון מסעדת בשרים חדשה שמתמחה במנות בשרים אימתניות. גולת הכותרת: קילו סטייק אנטרקוט פרימיום

ניו יורק סטייק האוס. עמרי כהן,
אנטריקוט פרימיום/עמרי כהן

זה תמיד מרגש כשמסעדות מצליחות מחוץ לארץ מחליטות לעשות עליה. זה קרה לאחרונה בתל אביב כשמסעדת קפה האנוי הפריזאית פתחה את שעריה האדומים בכיכר רבין וזה קורה השבוע שוב, כשמסעדת בשר ממנהטן תנחית את הנתחים המיוחדים שלה בראשון לציון, לשמחתם של כל חובבי הבשר. ניו יורק יאנקיז סטייק האוס היא מסעדת בשר במנהטן, שלה סניף מצליח גם במונטריאול בקנדה אבל תחת השם 40 WESTT. סיימון אסרף, ישראלי שעזב את הארץ לפני שני עשורים, מבקר כאן השבוע לרגל הפתיחה של המסעדה החדשה, אותה הפקיד בידי בנו סמי, צעיר שעלה לארץ לעשות צבא והחליט להישאר.

ניו יורק סטייק האוס. עמרי כהן,
נתחי פריים מניו יורק/עמרי כהן

השבוע נפתחה המסעדה להרצה ובין היתר מגישים בה את המנה הסנסציונית של קילו סטייק אנטרקוט פרימיום לצד צלעות טלה במשקל 600 גרם. עבור המנה האימתנית הזו תיפרדו מ-1500 שקלים והיא מגיעה כפרוסות של בשר על גבי מחבת חמה במטרה להקל את האכילה ולשמור על הבשר חם במהלך כל הארוחה, "זה נשמע כמו כמות גדולה אבל הבשר כל כך רך וטעים שקשה להפסיק לאכול", מספר אסרף האב, "כמעט בלי לשים לב אנשים מחסלים את כל המנה". בתפריט המסעדה אפשר למצוא עוד מנות בשר, שכולו אגב מיובא מניו יורק במיוחד למסעדה, כמו נתחי סינטה ופילה, או אסאדו וצלעות טלה, במחירים הנעים בין 120 ל-220 שקלים ל-200 עד 300 גרם. מעבר לנתחים יש גם המבורגרים כמו המבורגר יווני מבשר טלה עם ציזיקי וזוקיני צלוי (90 שקלים) או המבורגר צרפתי עם ריבת שאלוט וציר בקר, כבד אווז ואורגולה (110 שקלים).

עוד באותו נושא

בישיק: מסעדת בשרים חדשה במבשלת בירה משפחתית

לכתבה המלאה
ניו יורק סטייק האוס. עמרי כהן,
ארוחה של 1.600 ק"ג/עמרי כהן

לפני הבשר יש תפריט ראשונות עם מנות כמו סשימי סלמון בשמן זית וזרעי עגבניה, זוקיני צלוי, פלפל חריף וקרם לימון כבוש (52 שקלים); נקניקייה צלויה על פירה חרדל עם כרוב אדום צרוב וציר בקר (52 שקלים) ועוד. בתפריט הקינוחים יש מנות כמו מגדל סיגליות עשוי שכבות של מרנג סיגליות וקרם וניל בזיגוג רוטב סגול (34 שקלים) ועוד. השבוע הגיע לארץ השף של הרשת, סטפאנוס הינופורוס ממוצא יווני, והוא מעביר הדרכות לצוות הישראלי במטרה לשחזר את ההצלחה האמריקנית והקנדית כאן בישראל. המסעדה עצמה ממוקמת בתוך מתחם יס פלנט בראשון לציון ופועלת כרגע במתכונת הרצה.

ניו יורק סטייק האוס רחוב המאה ועשרים 6 ראשון לציון מתחם יס פלנט, שעת הפעילות א'-ה' 18:30-23:00, 03-9311419. כשר

ניו יורק סטייק האוס. עמרי כהן,
ניו יורק סטייק האוס/עמרי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • סטייק
  • בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully