וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילדיס: דוכן טורקי חדש לאביב משה בשרונה מרקט

8.8.2017 / 9:45

נבחרת השפים הנוצצת של שרונה מרקט מתרחבת עם חיזוק בדמות השף אביב משה, ודוכן חדש בשם אילדיס המגיש קלאסיקות רחוב מהמטבח הטורקי עם טאץ' של השף המוכשר

אילדיז הדוכן החדש של אביב משה בשרונה מרקט. אדם שרז,
לא רק קבב/אדם שרז

מתחם שרונה מרקט לא מפסיק להתקשט בדוכני שפים. אחרי רושפלד, אהרוני ושגב משה, לאחרונה החליט גם רן שמואלי להצטרף לשוק התוסס עם עופות צלויים בדוכן הקוקוריקו שלו. כעת עושה את הדרך השוקה גם השף אביב משה. משה, השף של מסעדות מסה וקוואטרו היוקרתיות, הסמוכות לשוק, כבר פלרטט עם התחום בעבר עם דוכן אוכל רחוב בשם ירושלמית, בצפון רחוב דיזנגוף התל אביבי.

כעת, מתחבר משה אל השורשים הטורקיים שלו, בדוכן אוכל רחוב חדש בשוק שנקרא אילדיס. הדוכן, פעל במרקט בחודשים האחרונים, תחת שף ובעלים אחרים, אך לאחרונה הצטרף משה למקום, ועשה לו מתיחת פנים טורקית עם תפריט חדש. פירוש השם אילדיס זה כוכב בטורקית, ולצד מאכלים טורקיים אותנטיים כמו לחמעג'ון וקבב מציע משה גם מנות חדשניות עם טוויסט של המטבח הישראלי בשלוש קטגוריות: מגולגלים בלאפה, "סכין ומזלג" וסלטים.

אילדיז הדוכן החדש של אביב משה בשרונה מרקט. אדם שרז,
השף אביב משה והשורשים הטורקיים/אדם שרז

המטבח הטורקי ידוע בעיקר בחיבתו הגדולה למנות בשר ובצקים ולכן התפריט מתרכז בעיקר במגוון רחב של סוגי קבבים ותוספות נלוות בתוך לאפה מיוחדת. כך שתוכלו למשל ליהנות מקבב השייח הטורקי מבשר אנטרקוט ופיסטוקים עם טחינה, אריסה, חצילים וחסה, בלאפה או בצלחת (41/47 שקלים); או יומורטה - קבב מבשר אנטרקוט ופיסטוקים עם ביצת עין, טחינה לבנה, עגבניות מדורה, בצל צרוב וירוקים בסומק ובצל (47/53 שקלים).

עוד באותו נושא

מראה מקום: הדוכנים השווים של שרונה מרקט לקיץ

לכתבה המלאה
אילדיז הדוכן החדש של אביב משה בשרונה מרקט. אדם שרז,
יש גם סלטים/אדם שרז

יש גם כבד עוף צלוי עם כרוב וחמוציות, אגוזי מלך ועלים ירוקים (44/51 שקלים) או חומוס מגרגירים חמים עם יוגורט פלפלים וקבב מפורק, מלפפון כבוש וביצת עין (42 שקלים); מלבד אלו יש במקום גם תפריט סלטים שיכול לגוון את הארוחה עם אפשרויות כמו חציל קלוי עם בצל סגול, מלפפון כבוש ביתי, פלפל קלוי, פטרוזיליה ולימון; סלט עגבניות "דודו" עם פלפל חריף, שום, שמן זית ולימון; סלט שעועית בובס, סלרי בצל סגול, בצל ירוק, פטרוזיליה וכמון (14-16 שקלים). יש גם בירה מהחבית ומלבי למי שצריך מתוק לסגור את הפינה.

אילדיז, שרונה מרקט קלמן מגן 3 תל-אביב, 03-6524447. לא כשר

אילדיז הדוכן החדש של אביב משה בשרונה מרקט. אדם שרז,
אילדיז הדוכן החדש של אביב משה בשרונה מרקט/אדם שרז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully