וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: מה חשבנו על המילקי שוט?

14.8.2017 / 10:51

למרות הפרסומת המעולה המילקי החדש חוטא לדבר האמיתי, איך הגיבה תינוקת בת שנה וחצי שטעמה את הבמבה החדשה של אסם, והשוקולד שלא תוכלו להפסיק לאכול. חדש על המדף

מילקי שוט

מילקי שוט. יח"צ,
מילקי שוט/יח"צ

על המוצר: שטראוס משיקים את מילקי שוט, מעדן ששותים בשלוק, בטעם שוקולד עם שמנת, תחת הקונספט לרגעים בלי כפיות.

מחיר: 17.90 שקלים למארז של 6 יחידות, 130 מ"ל בבקבוקון.

שולפים כפיות (או שלא): מאוד רצינו לאהוב את המוצר החדש מבית מילקי, בעיקר בזכות הפרסומת המעולה שלו, אבל לצערנו זה פשוט לא זה. אין באמת קשר למעדן המילקי האהוב, זה בעיקר מרגיש כמו שוקו סמיך מאוד, בלי זכר לקצפת. מבחינת המחיר, כבר עדיף פשוט לקנות שוקו.

מילקה DAIM

מילקה. יח"צ,
מילקה DAIM/יח"צ

על המוצר: מותג השוקולד מילקה משיק טעם חדש בישראל מילקה DAIM: שוקולד חלב בשילוב שכבה דקה של שוקולד DAIM קרמלי, פריך וקריספי.

מחיר: 5.90-8.90 שקלים.

שולפים כפיות: מדובר בשוקולד ממש טעים וכיפי, שהצליח להכניע גם את חובבי השוקולד המריר. השילוב בין המילוי הקרמלי לשוקולד החלב פשוט מושלם, לא מתוק מדי ולא מוגזם. המילוי מעניק אקסטרה מרקם קרנצ'י שעושה נעים בפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עוגיות חמאה חדשות מבית לחמי

עוגיות לחמי. יח"צ,
עוגיות החמאה החדשות של לחמי/יח"צ

על המוצר: מותג העוגיות לחמי משיק עוגיות חמאה קלאסיות ועוגיות חמאה פרג ולימון.

מחיר: 15.90-19.90 שקלים.

שולפים כפיות: העוגיות החדשות של לחמי הן התענוג המושלם לצד קפה או תה, הן כל כך קטנות ונימוחות שאפשר לנשנש מהן עוד ועוד מבלי להרגיש. עוגיות החמאה החדשות מרגישות הכי בוטיקיות וביתיות, ולא דומות לעוגיות תעשייתיות שלרוב מוצאים במדפי הסופר. ההפתעה הגדולה הייתה עוגיות הפרג-לימון, למרות שחלקנו ניגשנו אליהן סקפטיים, הן לגמרי שיחוק, הטעם הלימוני כיפי, מזכיר וופל לימון של פעם, אבל בגרסה איכותית, וטעמו של הפרג צץ לאחר הביס, באפקט נלווה חביב. תוסיפו לזה שבלחמי מבטיחים שהעוגיות החדשות הן ללא חומר משמר, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרי טעם וריח מלאכותיים, ואת הסגירה הנוחה וקיבלתם מוצר מנצח.

מהדורות קיץ של חטיפי אסם

חטיפי אסם. יח"צ,
חטיפי הקיץ של אסם/יח"צ

על המוצר: לכבוד הקיץ השיקו באסם מהדורות מוגבלות של שלושה מהחטיפים האהובים של המותג: במבה קיץ בצורת שמש, ביסלי טאקו בטעם מקסיקני ודובונים בצורת שמש מחייכת.

מחיר: כ-4.5 שקלים.

שולפים כפיות: במבה שמש - כמו בחידושים האחרונים מבית במבה, אנחנו בגישה של "חבל להרוס משהו שעובד". למרות שלכאורה מדובר רק בשינוי צורה, השינוי עיוות לגמרי את הטעם של הבמבה. היא לא הייתה מתקתקה ונמסה בפה ונוסף לה מין אלמנט קצת חרוך ולא נעים בטעם. אפילו מכורת במבה בת שנה וחצי סירבה להמשיך ולאכול.

בביסלי טאקו לא הורגשו אלמנטים מיוחדים בטעם שמושכים לכיוון המקסיקני, זה לא חמוץ במיוחד או חריף במיוחד, מבחינתנו גם אם היו אומרים לנו שמדובר בביסלי פלאפל היינו מאמינים. בסופו של דבר אוהבי הביסלי עשויים לחבב את המוצר, אבל בשורה התחתונה אין כאן שום אלמנט חדש או מרגש.

חטיף NATURE VALLEY שיבולת שועל מלאה, פופקורן, שקדים ובייגלה בציפוי בטעם קרמל מלוח

נייצ'ר ואלי. יח"צ,
נייצ'ר ואלי בריאותי ומושחת/יח"צ

על המוצר: מותג NATURE VALLEY משיק חטיף פופקורן בטעם חדש - שיבולת שועל מלאה, פופקורן, שקדים ובייגלה בציפוי בטעם קרמל מלוח, ב-89 קלוריות בלבד לחטיף.

מחיר: 19.90 שקלים.

שולפים כפיות: בשנים האחרונות נוטים להצמיד את התואר מושחת לכמעט כל מאכל, חוץ מלחטיפי אנרגיה אולי, כי חטיף בריאות מושחת זה כבר נשמע מוזר מדי. אז בנייטשר ואלי אולי לא עשו את ההצמדה המתבקשת, בכל זאת הם יודעים מי קהל היעד שלהם, אבל זאת בדיוק התוצאה שהתקבלה. פופוקורן ממותק, קרמל מלוח ובייגלה חברו להם יחד לחטיף "בריאות" שאמור לעלות לנו רק ב-89 קלוריות. איך זה ייתכן? לפעמים עדיף לא לשאול שאלות. החטיף מתוק כמו פופוקורן מתוק של פעם והוא בא בול לסגור פינה.

כריות במילוי שוקו - בננה

כריות שוקו בננה. יח"צ,
כריות שוקו בננה/יח"צ

על המוצר: תלמה משיקים מהדורת קיץ מוגבלת של כריות בטעם שוקו-בננה - דגנים במילוי קרם בטעם שוקולד ובמילוי קרם בטעם בננה.

מחיר: 24.90 שקלים.

שולפים כפיות: כחובבי הכריות הקלאסיות בטעם נוגט – הכריות החדשות הכי רחוקות מהטעם האהוב. הן הרגישו כמו ממתק זול ולא בריא, בטח לא כזה שהיינו נותנים כדגני בוקר לילדים שלנו. בעיקר מרגישים את המעטפת הקמחית, ולא את הטעם שמדמיינים כשאוכלים שלגון שוקו-בננה או גלידה בטעם זה. הכריות אמנם פריכות, אבל בניגוד למה שדמיינו כל כרית מכילה מלית של בננה או שוקו, כלומר, המילוי אינו מעורב, ולכן כל כרית בעלת טעם אחר, בשורה התחתונה - הרבה מדי בצק, פחות מדי טעם.

חטיף דגנים עם בוטנים מתוק-מלוח מבית CORNY

חטיף אנרגיה קורני. יח"צ,
קורני מתוק מלוח/יח"צ

על המוצר: קורני משיקים חטיף דגנים עם בוטנים מתוק-מלוח.

מחיר: 10.90 - 16.90 שקלים.

שולפים כפיות: חטיף אנרגיה מעולה. שילוב טעמים שעובד מצוין בין מליחות הבוטנים לבין המתיקות, איזון מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully