וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודו שהתגעגעתם: ההמבורגר הכי טעים חוזר

24.8.2017 / 8:44

אחרי היעדרות של שבעה חודשים, שנראתה כמו נצח, ההמבורגר האהוב של מזללת הוויטרינה חוזר הערב לרחוב אבן גבירול בתל אביב. כל הפרטים על הסניף החדש

צילום וידאו: עידו שחם, עריכה: נטלי זברו

בווידאו: הפתיחה של סניף הוויטרינה לילי

אחרי היעדרות ארוכה וציפייה גדולה של המעריצים הרעבים, חלקם עוד לא התאוששו לגמרי מהסגירה הטראומטית של הסניף הסמוך לכיכר רבין בתל אביב, כפי שפורסם כאן לראשונה, ההמבורגר האהוב של הוויטרינה חוזר לרחוב אבן גבירול. הערב ייפתחו דלתות המקום החדש, כמה מאות מטרים מהסניף המקורי.

נתי מנשה, בעליה של הוויטרינה עבר הרבה כדי להגיע לרגע המיוחל הזה. במשך תקופה ארוכה פעל הסניף באבן גבירול כעסק יחיד בבניין שהפך לאתר בנייה, כששאר העסקים סביבו ברחו עוד הרבה קודם. בתחילת עבודות השיפוץ שנערכו בבניין עוד הצליח מנשה, להמשיך ולהפעיל את המקום למרות ניתוקים בלתי פוסקים באספקת החשמל והגז, אך לבסוף, לפני כ-7 חודשים, תש כוחו מן המאבק בקבלן והוא סגר בלב כבד את המקום שפעל במשך 5 שנים והפך לסוג של מוסד תל אביבי. סניף לילינבלום, הפופולרי גם כן המשיך לעבוד כרגיל, אך בקרב הסועדים הוותיקים שאכלו במקום בדבקות גם כשהיה במרכזו של אתר בנייה עם רעשים ולכלוך נלווים סביב, היה ברור שהוא לא מהווה תחליף.

ויטרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ויטרינה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

הסניף החדש, שכאמור ייצא הערב לדרכו, יתמקם בפינת הרחובות אבן גבירול והשופטים, שבו פעלה בעבר מסעדת אלבה של יאיר יוספי, ועד לפני שנה וחצי הפטיסרי השוויצרי ג'ראלד. בראיון שקיימנו עם מנשה עם פרסום הידיעה לפני מספר חודשים, הבטיח הבעלים לשמור על האווירה הייחודית שהייתה בסניף באבן גבירול. כך תמצאו כאן את קיר העץ המזוהה עם המקום כמו גם הבר המפורסם. "אני רוצה שאנשים ייכנסו לכאן ומיד ירגישו במקום מוכר, שחזרו הביתה", אמר אז מנשה. מבחינת אוכל תמצאו כאן כמובן את ההמבורגר המפורסם והצ'יפס האייקוני 50/50, לצד נקניקיות, וכן צפויים להצטרף לתפריט הפרייד צ'יקן וההמבורגר הטבעוני מהוויטרינה לילי.

בשבועיים הקרובים יפעל המקום בכל יום חול החל מהשעה 18:00, ולאחר מכן ייפתח גם לצהריים.

ויטרינה, אבן גבירול 36 ת"א. לא כשר

ויטרינה. אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
התגעגנו/צילום מסך, אינסטגרם ויטרינה
ויטרינה. אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
חובבי הנקניקיות להתפקד/צילום מסך, אינסטגרם ויטרינה
ויטרינה. צילום: אינסטגרם ויטרינה, צילום מסך
נתראה בשש בחוץ?/צילום מסך, צילום: אינסטגרם ויטרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully