וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מהקיץ: 8 גלידות מומלצות

30.8.2017 / 10:20

רגע לפני שספטמבר מגיע, אספנו עבורכם 8 גלידות שוות במיוחד לשחיתות אחרונה לפני שחוזרים לשגרה

צלמים זמניים מורשים

וידיאו: הצצה לגלידיום

בין אם אתם מחובבי החום הלוהט או משונאיו, העובדות מדברות בעד עצמן - קיץ 2017 עומד בפני סיום. כדי להיפרד ממנו כמו שצריך אספנו עבורכם כמה גלידריות נבחרות לפרידה מוצלחת מהעונה החמה, רגע לפני שחוזרים לשגרה. וכן, אנחנו יודעים, יש שלל רשתות מוצלחות המציעות גלידות מובחרות כמו וניליה, לג'נדה, אייסברג ועוד שאתם ודאי מכירים. אבל שווה לנצל את סוף הקיץ בשביל לעשות הכרות עם הגלידריות הקטנות יותר, שמציעות שחיתות בכמויות.

המושחתת: גלידיום, חיפה

גלידיום גלידרייה חדשה בחיפה. צילום: עידו שחם, עריכה: מיכאל ברגמן, מערכת וואלה! NEWS
גלידיום/מערכת וואלה! NEWS, צילום: עידו שחם, עריכה: מיכאל ברגמן

בקניון הסינמול בחיפה נפתחה לאחרונה גלידיום, שמכונה בפי בעליה "מעבדה". מרכיבים כאן מגוון קינוחים משוגעים המבוססים על גלידה לצד מגוון מילקשייקים, קוקטיילים של גלידה המבוססים על Soft Serve (גלידה אמריקאית כפי שמכנים אותה בישראל), וקינוחי גלידה שונים, ביניהם הלהיט גלידה בורגר, כמו גם גלידה עם קרואסון ועוגיות.

גלידיום, קניון סינמול, ההסתדרות 55 חיפה, שעות הפעילות א'-ד' 9:30-22:00, ה'- 9:30-23:00, ו'- 9:30-00:30, ש' 11:30-23:30, 04-8724743. לא כשר

לעוד גלידות מושחתות ומובחרות מרחבי הארץ דפדפו הלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

האקזוטית: גלידה שחורה, בוזה

גלידה שחורה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
גלידה שחורה בבוזה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אם עדיין לא טעמתם את הגלידות של בוזה, זה הזמן. מה שהתחיל במקור כגלידרייה בתרשיחא הפך במהרה ללהיט עם כמה סניפים, כשבעלי המקום אדם זיו ועלאא סויטאת לא חוששים להתנסות בטעמים חדשים ולהביא לארץ להיטים עולמיים כמו גלידה שחורה. חוץ מזה, אם עדיין לא נשנשתם גלידה מלוחה בטעם קשיופאה, קשיו עם טופי מלוח או קוקוס קלוי, זה הזמן להסתער.


לרשימת סניפי בוזה

seperator

המשתלמת: אייססלון, חיפה

אייססלון. ערן גילווארג
אייססלון/ערן גילווארג

הגלידה של אייססלון החיפאית עומדת בכל הסטנדרטים המחמירים של ג'לטו איטלקי אמיתי - אחוזי האוויר, אחוזי השומן וטריות החומרים. יש גלידת בירה המיוצרת מבירת חיטה אוסטרית שבני הזוג מייבאים בעצמם מגרמניה וגם מוכרים במקום, יש גלידת לימון ובזיליקום, גלידת ענבים נדירה, מוחיטו ליים, תפוז נענע, שטרודל תפוחים, עוגת גבינה וצימוקים, קוקוס ואננס והלהיט שכבר כל תושבי השכונה מכירים - אבוקדו תפוז. והשוס, כדורי הגלידה מוגשים במחיר 6 שקלים לכדור.

אייססלון, אוסקר שינדלר 7 סביוני דניה חיפה, טלפון 04-8344340, שעות פתיחה: ימים א'-ה' 13:00-22:30, שישי-שבת: 12:00-22:30.

seperator

האוורירית: קרמה, תל אביב

creme גלידריה חדשה מבית הבייקרי. דרור עינב
creme גלידריה חדשה מבית הבייקרי/דרור עינב

היא אמנם נפתחה רק בקיץ האחרון אבל נדמה שהמקום הוורוד והצבעוני היה אתנו מאז ומתמיד. הגלידרייה CREME מבית R2M מציעה תפריט אקסקלוסיבי מצומצם המבוסס כאמור על ארבעה סוגי גלידות - וניל, שוקולד ולרונה 80%, פיסטוק וסורבה מתחלף (15 שקלים למנה קטנה בכוס או בגביע, 24 שקלים למנה גדולה). לצד ארבעת הטעמים הללו מחכים בפנכות נירוסטה מגוון תוספות כמו מקרונים (בתוספת 5 שקלים), פצפוצי שוקולד, פיסטוקים מקורמלים, פרלינים, שטרוייזל, מרנגים קטנים בצבעים טבעיים, קקאו, רוטב קרמל ועוד, וכן ניתנת האופציה המדהימה של שילוב הגלידה במאפים כמו בריוש למשל.

Creme, דיזנגוף 262 תל אביב, שעות פעילות שבת עד חמישי ו12:00-22:00, שישי 12:00-17:00.

seperator

המתובלת: מוסלין, ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוסלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאחורי המעדנים הקפואים של מוסלין עומדת אורית ורדי, אשת הייטק בעברה שהחליטה לטוס לצרפת וללמוד את אמנות יצירת הגלידה. הגלידה המשובחת של מוסלין מוגשת גם במסעדות רבות בעיר. הטעמים המובילים הם כמובן יוצאי הדופן כמו : צ'אי מסאלה, זעפרן, ווסאבי, אשכוליות ובזיליקום, יש גם גלידת יוגורט- פטל חמצמצה, ובין הטעמים הסטנדרטיים מככב טעם הקפה של המקום. מחירים: 15-25 שקלים למנה.

מוסלין, שוק מחנה יהודה, האשכול 6, ירושלים. 02-500-3601. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:00-23:00, שישי: 07:15-15:00.

seperator

הפוטוגנית: אוטלו

אוטלו גלידרייה חדשה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
אוטלו/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

עוד גלידרייה חדשה ומומלצת היא אוטלו שמציעה מרקם מושלם - רך, אבל לא מדי. כדי לשים את הגלידה בגביע משתמשים כאן בכף שטוחה שנמתחת, מה שמאפשר להניח אותה בגביע בתנועה סיבובית ועגולה, ופוטוגנית מאוד. בין הטעמים הבולטים - קרמל מלוח עז טעם, טירמיסו עדין, בוטנים מלוחים ושוקולד, מסקרפונה פירות יער וקרמבל, ויש גם סורבה פטל דובדבן, לימון, מנגו פסיפלורה וקוקוס (17-24 שקלים לכוס או גביע). בכל גביע נועצים ופל עגול שטוח ויש כל מיני תוספות לגלידה ללא תשלום, כמו סוכריות קופצות מיוחדות בטעם פטל ליים, נשיקות מרנג, מנגו מיובש, פניני קרמל ועוד.

אוטלו, דיזנגוף 165 תל אביב, שעות הפעילות בתקופת הרצה א'-ה' 17:30-23:00, ו-ש' 12:00-00:23, 03-6889890. לא כשר

seperator

המוקפדת: ארטה

גלידת העוגה של הדוכס בגלידרייה ארטה. דניאלה קנטיני,
גלידת העוגה של הדוכס בגלידרייה ארטה/דניאלה קנטיני

כששני איטלקים פותחים גלידרייה מחומרים טבעיים בלבד, לא רחוק משוק הכרמל, תהיו בטוחים שמדובר בהצלחה. אפילו קישוטי הגלידה הם בעבודת יד, ואינם תעשייתיים. בין המבחר העצום תמצאו טעמים כמו העוגה של הדוכס, סטרטצ'לה- שוקולד מריר תוצרת בית וקרם גלידה, קסטה סיציליאנה ועוד אינספור טעמים מתחלפים שמתכתבים עם תוצרת השוק.

ארטה - אמנות הגלידה. נחלת בנימין 11, תל אביב. 8954868?055. שעות פעילות: ראשון - שבת: 11:00-23:00.

seperator

התאילנדית: יאמי יאמי, אילת

הגלידה התאילנדית באילת. צילום: מתן שופן, מערכת וואלה!
גלידה תאילנדית באילת/מערכת וואלה!, צילום: מתן שופן

הגלידה התאילנדית, אשר מכינים על גבי פלטה קפואה ובאמצעות שפכטל, הפכה לסנסציה של ממש בקרב הנופשים הישראלים בתאילנד. היה זה רק עניין של זמן עד שהפלטות הקפואות יכבשו כל חלקה טובה בארץ, ואכן לאחרונה יותר ויותר גלידריות מציעות את החטא המושלם. אבל יאמי יאמי האילתי היה מהמקומות הראשונים שהתחילו למכור אותה, והוא זה שהופך את השהות בשמש הקופחת של אילת לקצת יותר קרירה ונעימה.

יאמי יאמי, מרכז תיירות, דרך יותם 1, מפלס תחתון (צמוד לפאדיס), אילת. 077-3502090. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 14:00-02:00, שישי: 12:00-03:00, שבת: 12:00-02:00.

  • עוד באותו נושא:
  • גלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully