וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיטריה: מסעדה חדשה בתל אביב לחבורת קפה אירופה

30.8.2017 / 14:14

עוד בית אוכל מסקרן נחשף בצמוד לגינדי TLV, אחרי זוזוברה וסוסו אנד סאנס, מצטרפת למקום גם מזללת קפיטריה - מיזם קולינרי חדש ויוצא דופן

קפה אירופה. נמרוד סונדרס
קפה אירופה/נמרוד סונדרס

צומת הרחובות קרליבך והחשמונאים בתל אביב סבלה עד לא מזמן מהזנחה ממושכת עם אווירה דומיננטית של תחנות דלק. אך בשנתיים האחרונות האזור פורח מחדש. זה התחיל עם מתיחת הפנים של כיכר גבעון עם גלידת בוזה ומאפיית לחמים המצליחות והמסעדות מסביב כמו B12 ואנגוס, זה ממשיך עם מתחם שרונה הממוקם לא רחוק משם שגם הוא מזרים לאזור תנועה וחידושים קולינריים. ולאחרונה, קניון גינדי הפך את הצומת לטרנדית במיוחד עם הפופ-אפ של שוק אוכל עולם שהסתיים לא מזמן ומסעדות כמו זוזוברה העמוסה ובקרוב גם סוסו אנד סאנס, טאטי ועוד.

טרטר בקר בקפה אירופה. נמרוד סונדרס
מנה מקפה אירופה/נמרוד סונדרס

התוספת השיקית לתמהיל היא מקום חדש שיפתח בעוד כ-10 ימים, עליו חתומים גם היזמים מאחורי קפה אירופה. מסתמן שהחזית של קניון גינדי הפונה אל רחוב החשמונאים תיצבע ורוד כשייפתח המקום החדש שיקרא קפיטריה. בתוכנית- ביסטרו מלא שיק עם תפריט שמתאים לכל היום, עם ארוחות בוקר, צהריים וערב. השפים שנבחרו למשימה הם ליאור הדס וישי כהן (אחיו של השף שרון כהן), לשניהם רזומה במסעדות שילה, קפה אירופה, מונא בירושלים ונוספות. פרטים רבים על המקום כמו גם התפריט חסויים בינתיים, אך מסתמן שישולבו שם מנות מן המטבח הישראלי שיתבססו על חומרי גלם טריים כמו כריכים מושקעים, ביניהם למשל כריך BLT, מנות של דגים נאים שהן חלק מהדי.אנ.איי של שני השפים הצעירים, סלטים והרבה אלכוהול על הבר.

לחלל של הקפיטריה תקרות גבוהות במיוחד ויהיה בו בר מרכזי, מטבח שחציו פתוח ופונה אל המסעדה, עמודי בטון חשופים, מין תאי ישיבה קטנים שמספקים מעט אינטימיות כאשר הצבע השולט הוא כנראה הצבע האופנתי של השנה - ורוד. מקומות הישיבה יגלשו ממרכז המסעדה גם פנימה אל תוך הקניון. שם, מלבד שולחנות יהיה גם לאונג' במרכז חלל הכניסה לקניון שיהיה גם הוא אזור ישיבה נוסף של המסעדה, עם ספות וכורסאות בצבעוניות תואמת.

למרות החיבור הפחות מלהיב על הנייר שבין המסעדה לקניון נדמה שלקפיטריה יהיה אופי מובהק של מסעדה תל אביבית טרנדית שתהיה יעד קולינרי ולא תשרת רק את באי הקניון. בהמשך צפויה הקפיטריה להשיק גם שירות משלוחים.

קפיטריה, החשמונאים 96 תל אביב. הפתיחה בקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully