וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו בניו יורק: 6 חשבונות אינסטגרם שיגרמו לכם להזיל ריר

5.9.2017 / 8:49

אם חודש ספטמבר והימים שמתקצרים מעוררים בכם דכאון מעצם הסתיו הקרב ובא, אספנו עבורכם 6 חשבונות אינסטגרם מעוררי תאבון שיעניקו אסקפיזם ניו יורקי מושחת

הסתיו שבפתח היה תירוץ לאתר האפינגטון פוסט לאגד את מיטב חשבונות האינסטגרם בניו יורק שמספקים נחמה. אספנו מתוכם שישה חשבונות מגרים בטירוף מהתפוח הגדול שמעוררים חשק עז למאכלים המדהימים של התפוח הגדול.

seperator

אם אתם חולים על פחמימות וכל דבר עתיר שחיתות וכולסטרול, זה החשבון בשבילכם. יש פה הכל: בייגלים שמנמנים, גבינות מותכות, ותאווה לעיניים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
seperator

החשבון הזה מספר באלגנטיות על הבראנצ'ים הכי שווים בדגש על ניו יורק. וכשהם אומרים בראנץ' - הם מתכוונים להכל, כי אין מאכל שלא לגיטימי להכליל בקטגוריה: וופלים, עופות מטוגנים, המבורגרים וצ'יפס ואוכל מקסיקני. מדי פעם רואים גם את אחד ממפעילי החשבון, נוגס בעוד ביס מעורר קנאה.

seperator

קשה לטעות בתמהיל שכולל אוכל, נסיעות תכופות ופרזנטורית בביקיני. מפעילת העמוד מתגוררת בניו יורק אב ל מרבה לטייל ולזלול כלד בר - פיצות, הרבה מטוגן וקינוחים משוגעים

seperator

מהשם והתמונה קל להבין לאן החשבון הזה הולך, ותתכוננו להזיל הרבה ריר. אם זה כולל גבינות שונות בדגש על גבינה מותכת שנמתחת בצורה שא אפשר לסרב לה, תהיו בטוחים שזה יופיע בחשבון.

seperator

קשה לטעות בעמוד של ניו יורקרית שאוהבת לטייל ופיתחה חיבה יתרה לפיצה, פסטה ומתוקים למיניהם.

seperator

גשם של פיצות, בצקים, פסטות ומדי פעם המבורגר כי חייבים חלפי חוקי הז'אנר ויש לכם עוד עמוד אינסטגרם ניו יורקי. ההוכחה לכך שגם עמוד מסחרי יכול להיות ממכר.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully