וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לרדאר: העסקית המשתלמת של סנטה קתרינה

בניגוד גמור להמולה השוררת בה בערב, בצהריים רגוע ונינוח במסעדת סנטה קתרינה, וזה מפתיע. מועדון ארוחת הצהריים פוסק שמדובר בלא פחות מאחת העסקיות הטובות בארץ, שמגישה אוכל ישראלי ביד מיומנת ובמחיר משתלם מאד

מנות ראשונות במסעדת סנטה קתרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ראשונות בסנטה קתרינה. דיל משתלם/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

רקע

שעה: 13:00.

מיקום: מסעדת סנטה קתרינה, מתחם בית הכנסת הגדול, רחוב הר סיני 2, תל אביב.

נעים להכיר: המסעדה נפתחה בתחילת 2015 והתברגה במהרה כאחד המקומות האהובים בתל אביב, בזכות מחירים נמוכים, עיצוב צנוע ואווירה משוחררת. רובו של התפריט במקום מתבסס על הטאבון, לצד שפע של ירקות טריים, ומנות שכולן וריאציה קלילה ומשובחת על המטבח הישראלי.

מאחורי הסירים: השף תומר אגאי, שבעברו עבד במסעדת יפו תל אביב, בה שימש כסו שף של השף חיים כהן. בחורף הקרוב מתכנן אגאי לצאת את גבולות ישראל ולפתוח מסעדה נוספת באמסטרדם.

מה הדיל: במחיר המנה העיקרית מתקבלות 8 צלחות קטנות של סלטים ומנות ראשונות, עיקרית ותה קר ליד. יש אפשרות גם להזמין מנות קטנות יותר מהטאבון ולקבל אותן עם שליש בירה או שתייה קלה.

לכל ביקורות הצהריים של וואלה אוכל

עיצוב, אווירה ושירות

הופתענו לגלות שבשעה 13:00 המסעדה הייתה כמעט ריקה. מספר מועט של אנשים ישבו על הבר בפנים ועוד שניים עד שלושה שולחנות נוספים איישו את החלל בחוץ במהלך כל שהותנו. זה היה מראה חריג ביחס לערבים ההומים במקום.

בכלל, סנטה קתרינה של הצהריים נעימה מזאת של הערב. בניגוד לעומס והתכונה התוססת של הפיאצה הפופולרית, בצהריים שוררת אווירה שקטה שמייצרת תחושה נינוחה, כשגם העיצוב הפשוט תורם את חלקו לתחושה הזאת. הקונטרסט של השולחנות השחורים, הצלחות הלבנות והאוכל הצבעוני יוצרים שילוב מושלם. וכן, זה מצטלם מעולה לאינסטגרם.

השירות לא היה יוצא דופן, אבל ענייני ונעים. כל בקשותינו התמלאו מיד. המנות יצאו מהר יחסית, הראשונות זרמו לשולחן והעיקריות הגיעו בשלהי האכילה של הפתיחים, שזה נחמד שאין הפרדה מוחלטת, ואפשר להמשיך לנשנש מהראשונות. רואים שמדובר במקום שמבין איך עסקית צהריים צריכה להתנהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully